1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread van 2010

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door KhaosFoShow, 15 apr 2010.

  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet alleen dat ik een 8, twee 7's en een 3 heb. Rest is een 6 of een 7 oid. Volgende week herkansing. Ik ga dit keer maar echt bikkelen. Zometeen leren :+
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Volgende week ga ik Duits herkansen. Daar ben ik van een 8 naar een 6 gegaan :lol:. Ik heb er toch niets mee te verliezen, behalve 2,5 uurtjes.

    Overigens heb ik:

    Nederlands: 7
    Wiskunde: 8
    Frans: 7
    Geschiedenis: 7
    Duits: 6, tja echt ongelooflijk raar maarja. Ik heb voor elke kennistoets in de 9 gehaald dit jaar. En dan opeens zo'n kut leestoets 8)!
    Economie: 7
    Engels: 6
    Maatschappijleer: 8
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Besloten geen her te gaan doen. Geen zin eigenlijk. Al hoef ik niets te doen voor de her als ik NL doe, maar weinig vertrouwen in dat ik een 7,3 haal als ik zoveel mensen zie die onder de 7 hebben gehaald en verder gewoon bijna cum laude staan. Hoorde ook dat de norm in principe niet veranderd wordt voor de her (0,0 @ NL). Plus ik ga of een studie in het engels doen of een hbo.

    Of zal het een groot verschil maken in een loting procudure?

    Combi cijfer: 7
    Engels: 8
    Duits: 7
    Nederlands: 6
    Geschiedenis: 7
    Economie: 7
    Wiskunde: 6
    Management & Organisatie: 6
    Aardrijkskunde: 7
     
    Laatst bewerkt: 18 jun 2010
  4. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel? Ze passen de norm aan op de moeilijkheid van de toets, en laat die her nou misschien net wat moeilijker zijn..

    Verder begrijp ik de 0.0 nterm wel, wat was dat een simpele toets zeg. Had een 8.1 met N-term 0 8)
     

Deel Deze Pagina