1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Examenthread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 8 mei 2012.

  1. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Doe ik nog steeds :+ Ik heb geen kabeltje :p

    Mijn leer ratio is atm trouwens 1 min doen alsof ik leer en dan ongeveer 2 uur pauze:emo:
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jezus. Wiskunde B, ik ga dood. Waarschijnlijk herkansing.

    Vriend van me heeft 73/78 punten. Klootzak.
     
  3. Seh

    Seh Guest

    Dafuq.
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    14/78 punten misgelopen bij wiskunde B door slordigheid. Nu 5,4 zonder N-norm, anders 6.9..
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Kan je met 14/78 nog sowieso een voldoende halen met een gunstige N norm? 8)
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Lees: 'misgelopen'.
     
  7. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ongeveer 29 tot 36 punten voor mijn economie examen denk ik, je kon 60 punten halen. Waar kan je die norm zien dan? Hoop dat het nog voldoende is.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ah, ik dacht al 8)

    Prima genoeg toch, geen reden om te klagen denk ik zo :+

    Norm wordt pas later bekend.
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Ahhhh eindexamens.... geweldige tijd zeg, behalve de dagen dat je die examens had. Maar daarvoor en daarna was het echt geniaal. Lekker veel gecasht als vakantiemedewerker en vergeet nooit meer die dag, 17 juni geloof ik, dat je te horen kreeg of je geslaagd was of niet. Was op dat moment aan het werk en kreeg rond 10 uur 's ochtends van een maat van mij te horen dat 2 mensen die we kenden niet waren geslaagd. Toen dacht ik echt: What tha fuck? Tuurlijk vandaag uitslag enzovoort... Toen was het wel ff zweten geblazen zeg. Het gevoel dat bij mij overheerste was telkens: zal ik mijn pa bellen of de school al heeft gebeld of niet? De regeling was dat de school belde, dat als je niet geslaagd was, voor 14.00 uur. Niet gedaan, als de malle naar huis gefietst en eerste vraag: en hebben ze al gebeld pap?

    Nee hoor! Wat was ik blij :p. Tevens ook dik geslaagd, allemaal dikke voldoendes. Het ding was dat ik al met een erg goed rapport erin ging en dat het alleen maar slechter kon uitvallen. Maarja toch dat gevoel van dat ik niet was geslaagd had ik op de 1 of andere manier.

    But boyss and girlss! Het komt goed mensen!;)
     
  10. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij ons bellen ze eerst de genen die niet geslaagd zijn dus zodra de eerste gebeld is die geslaagd is en die zet het op twitter/fb/w\e weet je of je geslaagd bent of niet :p
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik hoop echt zo erg dat ik iets lees over geslaagd, vóór ik gebeld wordt :D. Jammer genoeg ben ik 4e op onze klassenlijst, dus áls ik zak, wordt ik echt om 1 over 5 gebeld. :lol:
     
  12. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar de site van Examenklacht gaat, zie je rechts op de site een tooltje waar je je cijfer kan berekenen (een schatting). Moet je wel berekenen hoeveel punten je hebt gehaald natuurlijk. ;)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.435
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Examentijd OWNDE. Was niet geslaagd op 0.1 punt. Moest ik of nederlands, engels of economie herkansen. Nederlands gedaan. Keihard geowned en alsnog het gehaald. :+
     
  14. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik sta boven aan :+
     
  15. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    FUCK, het examen van geschiedenis HAVO was echt pittig! Ik heb zelf heel ruw de antwoorden overgeschreven op een kladblaadje en daarmee heb ik nagekeken met de antwoorden en volgens examenklacht.nl ligt mijn cijfer tussen de 5,0 en 6,0... Ik mag niet lager dan een 5,2 hebben, anders sluit ik geschiedenis af met een 5...

    En in vraag 14 stond een dikke fout. In mijn examenbundel staat dat het Drievoudig Verbond ondertekend werd door Engeland, Frankrijk en de Republiek in 1596 en in de vraag op het examen ging het over een handelsovereenkomst tussen Engeland, Frankrijk en Zweden in 1668. Gelukkig zijn er heel veel andere mensen die dit ook gezien hebben, dus ik mag hopen dat ze daar rekening mee houden...
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2012
  16. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Als er een fout in het examen staat telt die vraag logischerwijs niet mee :)
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    haha, als ik Drievoudig Verbond google zie ik ook alleen maar hits met klachten :+
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Geschiedenis viel toch wel mee? Zal het wel niet nakijken via de site dan..

    Iemand Frans gehad vandaag? Tering zeg wat een kut toets
     
  19. StoerAapje

    StoerAapje Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn jongens...wat voel ik me een ouwe lul na het lezen van al deze dingen.
    Is voor mij alweer 12 jaar geleden dat ik examens deed!

    Pfff...kijk met veel plezier terug aan die tijd...was op vakantie toen ik hoorde dat ik moest herkansen...toen op de dag van de herkansing de boot gepakt, op slippertjes, zembroek en hempie mn hertentamen van wiskunde gemaakt...5.9 gehaald...hoppaaahhh...GESLAAGD!

    Hopelijk halen jullie allemaal je examens!!!

    Ow ja...als je het hebt gehaald...pictures...or it didn't happen!!! ;)
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb tussen de 48 en 53 punten van de 77 voor VWO natuurkunde. Goddelijk! Dat is tussen de 6.2 en 6.9 zónder N-norm _O_
     

Deel Deze Pagina