De grote Forza Motorsport Competitie!! [Deel 1]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 10 mei 2005.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    [​IMG]

    Welkom bij de nieuwe competitie ''De grote Forza Motorsport Competitie [Deel 1]''. Het
    doel van deze competitie is dat je een zo snel mogelijke tijd haalt op de de aangegeven
    baan. De offline competities [in samenwerking met Forza Competitie.nl] Voor vragen
    PM Superbol/Metal Mark en/of Rox.

    Als een introductie Forza Motorsport Film! Have Fun!

    [​IMG]

    Time Trail 1

    Maple Valley Raceway Short (Closed)
    Track length: 1.85 KM

    WR: 0:42.851
    Auto: 1973 Porsche 911 RS

    1.Xboxmod
    0.43.223


    2.KillerNJ [XboxLive: 21]
    0.43.457

    3. Rox [XboxLive:49]
    0.43.603

    4. Tim NL
    0.43.725

    5. Jaywalker [XboxLive: 98]
    0.43.856
    [​IMG]

    Time Trail 8

    Tokyo Circuit (Closed)
    Track Length: 3,62 km

    WR: 1:33.054 WALKNBMX
    Auto: Nissan Race versie (#3 Z33 )


    1. Black Poema [WR!]
    1:33.304


    2. Xboxmod
    1.34.408

    3. killerNJ
    1.34.492

    4. gaming 4 ever
    1.34.718

    5. SVS NL
    1.34.873
    [​IMG]

    Time Trail 3

    Silverstone Circuit Short (Closed)
    Track Length: 2.64 km

    WR: 0:55.281 RMB 12
    Auto: TVR Tuscan R


    1.FredKroket[Rank 3]
    0:55.623


    2.TotalSOLO [18 live]
    0.55.971

    3.SVS
    0.55.998

    4.Xboxmod
    0.56.042

    5.eddienl
    0:56.196
    [​IMG]

    Time Trial 2

    Tsukuba Circuit
    Track Length: 2.08 km

    WR: 0.54.547 (PL Remi Fisher)
    Auto: #77 Impreza


    1.NiekJ
    0.54.968


    2.SVS
    0.55.070

    3.TotalSOLO
    0.55.284

    4.Fredkroket
    0:55.383

    5.Gaming 4 Ever
    0.55.437

    [​IMG]

    Time trial 15

    Rio De Janeiro Circuit
    Track Length: 0.00 km

    WR: WR: 1.28.005 (RoXoR yggdrasiL)
    Auto: #27 TS020

    1.NiekJ
    Tijd: 1.29.529


    2.SVS
    Tijd: 1.30.073

    3.Pippin Nl
    Tijd: 1:31.004

    4.Gaming 4 Ever
    Tijd: 1.31.274

    5.TotalSOLO
    Tijd: 1.31.744
    [​IMG]

    time trail 17
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  2. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Gereserveerd..more info soon!
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Strak plan! Moet Forza alleen nog kopen maar als ik hem heb zal ik proberen om, net als in de grote PGR2 competitie thread, intensief mee te doen. Succes met alles!
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dit keer ga ik ook mee doen (PGR2 heb ik niet meer), ik hoop dat ik een paar goede tijden ga rijden.

    Helaas heb ik door stage niet veel tijd om tijden neer te zetten maar ik zal mijn best doen :)

    Wanneer staat eigenlijk de start van de competitie in de planning?Vrijdag meteen al of laat je ons eerst wat tijd om te oefenen ;)
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    krijg je dan een puntenaantal en dat die bij word gehoude?
    zodat je na een tijdje een winnaar kan aanwijzen?
    en is het al bekend dat je ghosts of tijden kan uploaden via live of vertrouwen jullie op wat we zeggen?
     
  6. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    De competitie zal starten op Maandag de 16e. Aankomend weekend kan iedereen eerst ff beetje oefenen, kunnen we ff kijken hoe we het op gaan zetten, via welke onderdelen etc. Het is wel zo handig om dezelfde auto's op dezelfde banen te laten rijden. Daarom dus sowieso een weekend er tussen, en dat moet voldoende zijn om de competitie op maandag te kunnen openen :cool:

    Er zal in principe niet met een puntenaantal worden gewerkt. Je post hier je tijd, en die zal dan in een ranking worden bijgehouden. De tijden zijn in principe van mensen zonder Live niet te controleren. De beste optie hiervoor is om een fotootje te plaatsen wanneer hierom wordt gevraagd (als je bijvoorbeeld hele snelle tijden rijdt). Overigens staat eerlijkheid voorop en hebben we uit ervaring opgemerkt (De grote PGR2 Competitie) dat de meesten gewoon serieus hun tijden zullen posten zonder gekloot....
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Moet je elke dag een nieuwe tijd neer zetten of heb je daar langer de tijd voor?
     
  8. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Maar als iemand dan een beter getunede auto heeft? Of gaan we met stock-cars racen. Maakt mij niet uit; beide lijkt mij vet. Eerst maar het spel zien te krijgen, word langzamerhand beetje erg obsessed door die verhalen en screens over Forza :D.
     
  9. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Je bepaald zelf wanneer je een nieuwe tijd post. Normaal gesproken loopt een challenge van Maandag tot en met Zondagavond. Tussen die tijd kun je gewoon posten zoveel als je wilt. Ik zelf doe het meestal als ik een aantal rondjes achter elkaar heb gereden en dan een goeie tijd heb staan, maar er zijn dr genoeg die bij iedere verbetering hun post EDITTEN (dus niet telkens opnieuw O-) )...eigen keus dus...

    Daarom hebben we dus het weekend nodig..om alle optie te weten te komen. Misschien kun je wel een soort van quick race doen waarin je een getunde auto kunt kiezen (waarbij iedereen dus dezelfde neemt) en dan dezelfde baan neemt. Het lijkt me het leukste om met getunde auto's te rijden natuurlijk, neem aan dat iedereen dat vind, maar daarom moeten we dr dus ff op wachtten..
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  10. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zullen altijd van die kneusjes zijn die niet eerlijk zijn lijkt mij?! Als de meeste Live hebben kan je misschien beter alleen Live tijden registreren?
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het lijkt me juist een leuk alternatief voor mensen die geen live hebben zoals ik :)

    En ik zou het behoorlijk lame vinden als iemand valse tijden post, maar je hebt gelijk, zulke users zitten er helaas altijd bij |:-
     
  12. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja is inderdaad een leuk alternatief voor mensen zonder Live. En die mensen mogen het natuurlijk niet verpesten voor de eerlijken onder ons..
     
  13. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zal er ook in de uitleg komen te staan (die morgen waarschijnlijk komt) dat deelnemers dmv een PM aan ons een verzoek voor een foto van iemand anders kunnen vragen. Ten eerste via PM om de thread beetje clean te houden. En aan ons zodat er geen gezeur onderling komt tussen mensen...en wie geen foto WIL posten wordt verwijderd, wie niet KAN posten krijgt wat langer de tijd om van iemand anders ff een camera te lenen...

    Maar de thread is juist bedoeld voor mensen die geen Live hebben. Zo kunnen ze zich ook meten met andere mensen en verlengen we hun levensduur van het spel. Maar mensen die wel Live hebben kunnen uiteraard ook meedoen zodat de competitie alleen maar leuker wordt voor iedereen.

    Overigens kun je op www.forzacompetitie.nl wel terecht voor een online competitie mede doormiddel van een afvalschema. Dan rij je dus direct tegen elkaar via Live...vanaf morgen avond is de site weer terug...
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Precies, maar ga daar ook niet van uit joh. In de PGR2 draad ging het ook goed. Was het dubieus, dan werd er een foto'tje gevraagd. Zo moet het wel goed gaan denk ik, erg triest al loop je de boel te zieken.

    @Superbol; Over je sig; het is motorsport, zonder -s. Efkes mierenneuken :+
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  15. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd, dat gaat wel goed komen..de PGR2 thread heeft dat wel uitgewezen. Trouwens..heel goed nieuws:
    De site www.forzacompetitie.nl staat weer online!!! Neem dus gerust een kijkje *)

    Ohh ja, Thanx voor de -Ssssshit O-)
     
  16. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ik wil mee graag meedoen maar heb geen live( en ik ben enne die niet graag valsspeelt) maar ik heb geen camara hoe wil ik dan een foto maken ik heb wel een webcam maar die maakt vage foto's. wat zou ik hier op kunnen doen?
     
  17. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals al eerder genoemd staat. In principe zijn foto's niet verplicht. Maar wanneer jij bijvoorbeeld 10 seconden sneller rijdt dan de rest kan die vraag komen. Dit lijkt ons niet meer dan redelijk.
     
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    okee danke.
     
  19. ISAF

    ISAF Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe wel mee, zal waarschijnlijk geen wereldtijden rijden, maar who knows. zit wel met centraal examen:mad:. maja. Ik heb trouwens Xl!ve. dus mijn tijden kunnen easy gecheckt worden:). moet buiten de registratie op xlive scoreboard ook gewoon gemeld worden?
     
    Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je niet gewoon een auto kiezen en dan mag je die zoveel tunen als je wil? Je koopt dus gewoon alle onderdelen. Lijkt me wat makkelijker, met klasses werken heeft geen zin, als je er een turbo op zet kan 'ie van D1 naar B4 gaan. Mij lijkt het toch slimmer dat iedereen gewoon alle onderdelen mag kopen. Heb je ook niet het gezeur van: volgens mij heb je die onderdelen wel! Voor vragen mag je gerust PM'en or Superbol O-)
     

Deel Deze Pagina