Ik zal de topic alvast beginnen met wat nieuwe screens. Verder is er nog weinig over het spel bekend. Het komt waarschijnlijk ook op de Xbox uit maar dat is nog niet 100%.
dat is wel 100% bekend, verder de specs: (denk zelf als een gok) CPU: 1Ghz Geheugen: 128/256Mb Vid: Geforce 2* TI/GeForce3/GeForce4/en de Ati's vanaf 7500-8000 met min. 64Mb Vid. Max performance: CPU: 2Ghz Geheugen: 256 en meer Mb Ram Vid: Geforce 3 Ti/4 Ti (Mx misschien) Ati 8500 en hoger. *De Mx zou ik zelf niet weten maar ik denk dat het wel zou kunnen als je snelle CPU heb.
Bij de bron worden ze toch echt als screens bestempelt. Volgens mij zijn ze dat ook. edit/ X-Player was me voor
Dan zien de ingame graphics er toch wel zeer getekende uit. Het kan ook zijn dat ik denk dat dat artwork is omdat dat scans zijn.
en daar heb je het denk ik ook wel juist. Ik gok 75/100 dat het Getekend is, (dus gescanned) maar iets zegt me dat het wel gewoon uit de demo is genomen...
Half-life 1 verhaal ik denk wel dat ik het hier mag posten: Ik heb het spel Half-life maar gespeeld tot dat je op die alien planeet komt, nou HL2 komt er aan, en ik wil vragen of iemand het verhaal van HL ff kort wil samenvatten zodat ik HL2 begrijp bijv. waarom hadden de marines het ook op jou gemund???Wie was de man in het zwarte pak, en wat ging er op het begin met die proef precies fout?? en dat soort dingen wil ik weten zodat ik HL2 snap alvast bedankt
ok mijn samenvatting: JIj bent Freeman, een weten schapper bij het terrein hoe dat ook alweer heet, jij doet mee aan een test en alles gaat fout.. De regering wil kosten wat het kost dit gebeurtenis de pot in stoppen en iedereen die er aan meegewerkt had moet dood... (das waarom de marines het ook op jouw gemunt hebben). maar door die ongeluk is er een portaal open gegaan met een alien wereld waardoor onze wereld vol met aliens komt, jij besluit (Freeman) om deze aliens te vernietigen.... Even later kom je een man in pak tegen (The G-Man, the man that smokes a sigaret, the-anoying-man...) meer weet ik niet.
Deze screens zijn oud, ik had ze al lang hierop staan (ook nog is betere kwaliteit): http://members.lycos.nl/sjoerdow
Ik heb Half life 1 nooit gespeeld...ja(schande ik weet het) maar ik weet wel bijna cker dat ik HL2 ga kopen.
http://forum.gamer.nl/showthread.php?threadid=43226&perpage=25&pagenumber=15 Check deze thread maar is en zie m'n 2e post. Ik had 29 april de screenshots al online staan, en ook nog is op een hogere res. Maja, boeie, we kunnen ze nu iig zien, en daar gaat het om.
ja ik weet neit wat iedereen tof doet dat ie ze al lang had.... maar ik heb op de meeste sites alleen de vorige screens gezien...en deze nog nooit!