1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Goeiedag allemaal,

    Weer een nieuw deeltje van de thread over mobile phones!

    Kijk maar 8):

    [​IMG]


    Praat hier over je mobiel, de mobiel die je wilt hebben, de mooiste telefoons, de verschillende abbo's, prepaid, weet ik het allemaal.

    Deeltje 1
    Deeltje 2

    Barst maar wieder los. :)
     
  2. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Iemand nog ervaringen met de E720? Wat is het verschil met de 730?
     
  3. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net paar maanden abbonement Hi €20,-. Sterft mijn telefoon opeens en zit geen garantie meer op. Zit nu te twijfelen tussen k750i en w800i. Jullie enig idee welke het beste is. Had gehoord dat de k750i wel veel vastlopers zou hebben, ervaring iemand?
    Het nadeel is wel dat ik er €400,- voor moet lappen :'-(
     
  4. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Met hele oude firmware ja... Tis echt een top telefoon hoor, kun je cker een tijdje mee vooruit. :cool:
     
  5. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, en in verhouding met zijn functies is hij aan de goedkope kant!
     
  6. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie mochten kiezen: een gratis k750i of een gratis w800i wat zou je dan kiezen?? En argumenten graag :D

    Ps. Ik geef er geen gratis weg hoor ;)
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    W800i:

    - Grotere stick bij piv van 32 MB dan 512 MB
    - Betere oordopjes
    - Betere ingebouwde MP3 speler
     
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    ...Maar wel een 'kinderachtiger' uiterlijk. De K750i heeft wel wat stijlvols..
     
  9. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ongeveer 1,5 maanden geleden een mobiel gekocht bij de MediaMarkt.. een Samsung s342i. en na 2 weken liep ik al tegen een punt van een tafel dus nu zit er in mijn voorschermpje een scheur (voor mijn klepje). Nu weer 1 maand later zag ik steeds dat mn beeldscherm het niet deed of dat er groenig/roze spul inzat en soms viel die zomaar uit..:confused: komt dit waarschijnlijk omdat er vocht in is gekomen? Valt dit nog onder de garantie? (ik heb bon en alles nog bewaard)
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik zit te denken om de HTC Wizard aan te schaffen, als het goed is brengt Orange hem in de eerste week van November uit in Nederland (SPV M3000), bij T-Mobile is hij al verkrijgbaar voor €40,- bij een 2 jarig abonnement (21,50 per maand). Schijnt over de gehele linie sneller te zijn dan de MDA Compact. Dus ben even benieuwd wat de prijzen van Orange worden. :)

    Misschien heeft hier iemand ervaring mee; mijn 2 jarig Orange Free (20) abbonement is afgelopen Augustus afgelopen, echter heb ik hier geen bericht over gehad en kan ik sindsdien ook nog gewoon bellen en wordt er nog iedere maand 20 euro van me bank afgeschreven. Moet je hier over bellen om het stop te zetten en staat het dan ook per direct stop of wat?
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  11. Mauriz

    Mauriz Active Member

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad en ik vind de verschillen ook niet zo groot, of ik moet iets over het hoofd zien. Alleen die grotere stick, ik weet de prijzen daar niet van maar de k750i kan ik voor €295,- krijgen en de w800i voor €375,- schilt toch zo'n €80,-.

    Dat is wel een mooi ding ja. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar heb even gekeken waartoe hij instaat is. Jammer dat hij maar 1.3 megapixel is, had iets beter verwacht omdat hij net nieuw is. Het schijnt wel dat het een erg goedkoop ding is als je het vergelijk met ongeveer dezelfde Smart Phones. Kwa snelheid zit je wel goed neem ik aan want hij heeft een 520Mhz processor. Voor de rest weet ik er niet veel van, maar ik neem aan dat dit geen miskoop zou zijn.
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is ongeveer de goedkoopste prepaid telefoon die er redelijk uitziet? Dus niet één van het jaar nul, maar wel een redelijk recente..
     
  13. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    als je nou wat specifieker bent, welke functies, prijs(wat voor de een goedkoop is kan voor de andere duur zijn) en wat is er redelijk uitzien(clamshell, candybar,slide etc)?
     
  14. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan als voordelige keuze met kwaliteit en aardige functies voor de Sony Ericsson K300i moet gaan.
     
  15. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben wel geinteresseerd in deze telefoon: De NEC E121. Dit is dus de NEC N343i zonder de iMode mogelijkheden. Heeft iemand hem al ergens te koop gezien? (De E121 dus en niet de N343i)
     
  16. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Stijvol dingetje, wat maakt dat imode uit?
     
  17. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    //onquote:
    Ik heb hier geen ervaring mee, echter bij het afsluiten van mijn abonnement is mij wel op het hart gedrukt het abonnement uiterlijk 3 maanden van te voren op te zeggen in het geval je dat wilt omdat het anders gewoon doorloopt, ik denk dat dat de verklaring dus is :+

    Als je nou denkt *fuck, ik kan nu geen nieuwe mobiel kopen, vanaf 3 maanden van te voren kun je overstappen op een ander abonnement/andere provider, hoe dit precies in zn werk gaat kunnen ze je bij de telecom dealer wel vertellen :)

    //ontopic:
    ik overweeg zelf de sony ericsson w800i te bestellen omdat je daar 512mb geheugen bij krijgt en het gewoon een prachtig apparaat is met een goede accu. (en een goede camera.).

    Een tip trouwens voor de mensen onder ons met een SE w800i/k750(i) of een Psp. De Sandisk 512 mb pro duo geheugenstick is uit te breiden dmv een formattering naar 933 mb. Voor meer informatie hierover zoeken op w800i of pm mij.
     
  18. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Goede telefoon..
    en over dat formateren.. dan gaat hij naar 1024 volgens mij want ik heb er al een topic over gemaakt gewoon zoeken op w800i en dan op die site kijken daar staat hoe het moet:)
    je kan ook nog andere firmware er op zetten waardoro je camera beter werkt je helemaal geen vastlopers meer hebt als je dat al had (ik niet iig) en nog wat meer dingen:)
     
  19. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh, dat wist ik niet, bedankt :).

    maar voor de psp werkt het dus ook, alleen dan moet je dus formatteren via je mobiele telefoon. maar ik geloof dat de effectieve ruimte (op de psp in ieder geval) 933 mb is :p

    Ik denk dat ik wel voor de w800i ga in ieder geval :D

    / edit: het schijnt trouwens ook van 1 naar 2 gb te kunnen, maar dit weet ik niet zeker.
     
  20. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot mijn groot vreugde is de opvolger van de w800i aangekondigd
    [​IMG]

    Releasedate: 4e kwartaal 2005
    [​IMG]
    Kleuren: Stijlvol Zwart en Ipod :+ Wit

    Hij lijkt erg op de sony ericsson w800 qua specificaties, dit keer echter kun je wel film opnemen met 320 x 280 pixels. Ook is dit keer aan umts ondersteuning gedacht zodat je ook gewoon kunt internetten en msn'en :)
    Ook zit er een gelikte afstandsbediening bij. Jammer is wel dat het een swivel model is geworden dat iets aan de grote kant is, voor veel mensen een zeer groot minpunt, ik vind het persoonlijk wel meevallen, vooral ingevouwen is hij echt uber qua uiterlijk :D

    Nog een verandering is dat dit keer geen 512 mb meegelverd word maar er nu gewoon 470 mb flash geheugen inzit wat je tot 2 gb kunt uitbreiden met mem. duo pro kaartjes.

    Oja, je kunt dit keer ook een videogesprek voeren met een extra camera aan de voorkant, een leuke toevoeging :)

    Hieronder nog de volledige specificaties:

    Display

    240x320 pixel
    262,144 color TFT QVGA

    Netwerken

    GSM 1900
    GSM 1800
    GSM 900
    UMTS

    Afmetingen

    109 x 24 x 49 mm

    Gewicht

    148 gr

    Belangrijke functionaliteiten

    2 MegaPixel camera met Autofocus, 8X Digital zoom en LED photo light
    Streaming video
    Videogesprek
    FM radio (in bijgeleverde kit)
    Draadloze Bluetooth™-technologie
    UMTS
    Infraroodpoort
    GPRS
    USB-ondersteuning (Plug & play)
    WAP 2.0
    Full function Internet browser 4.01
    Access NetFront™ (webbrowser)
    Flight modus/Telefoon-uit modus
    Intern flash geheugen van 470 MB
    Memory Stick (PRO) Duo™ ondersteuning, uitbreidbaar tot max 2Gb/4Gb
    Externe speaker

    Tot slot, de geschatte prijs van dit beestje is een ruime 600 euro. Best duur maarja, je krijgt er wel een supermobiel voor terug (in mijn ogen dan).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina