1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @Black_Bullet: Misschien moet je eens rondkijken op GSM communities aangezien dit een Xboxforum is en de kans dat iemand met het specifieke toestel dat jij zoekt zich in dit topic meld niet zo groot is. Verder kan ik je een w300/800/900i aanraden, echter je zei dat mp3 niet zo belangrijk is omdat je een ipod hebt, de meeste mensen kopen echter een SonyEricsson W(alkman) serie omdat ze een muziektelefoon willen.

    De razr kan ik je verder ook aanraden, mensen die ik ken hebben er positieve gebruikerservaringen mee. Kijk wel even naar de varianten, misschien zit daar een leukere tussen.
     
  2. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken om een simonly abonnoment te nemen. Van kpn 1 jaar €15 per maand en 150 belminuten gratis. Heeft iemand ervaring met zoiets. Kun je bijv. je minuten die je over hebt meenemen naar de volgende maand en hoe berekenen ze een smsje uit je bundel?
     
  3. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je reactie SoulFighter. Ik heb natuurlijk ook op andere fora gepost. :)
    Al komt iemand misschien een aanbieding tegen is het denk ik wel handig om die hier te posten. Misschien dat dit topic dan wat populairder wordt. :)
     
  4. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    he ik ben er uit neem abbo maar welke telefoon kan ik beter nemen de samsung e900 of de d900 technisch dan he en wat ze allemaal kunnen.
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon via PC Suite, en dan "toepassingen installeren"
     
  6. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, probeer eens Google?
     
  7. basovich

    basovich Guest

    ik heb sinds tijdje dat wanneer ik muziek luister via mijn nokia 6230i, dat wanneer mijn screensaver komt het geluid ineens uitvalt, dus ik in het music player progamma blijven waarbij ik dus vaak, als ik hem in mijn broekzak heb ineens op een toets druk en er een ander nummer wordt opgezet, weet iemand wat ik verkeerd hem ingevoerd?
     
  8. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben gegaan voor de d900. Maar ik heb hem besteld bij kpn.com. Maar hoelang duurd het dan voordat je hem hebt iemand ervaringen? En dan nog een noob vraag. Ik heb nu iederre maand 150 belminuten. Maar zijn die 150 minuten dan gratis of bel je die minuten dan tegen een voordelig tarief? Ik dacht dat die verkoper zij dat je die minuten gewoon gratis belt maar, Toen ik op de site van kpn keek volgde ik het niet meer.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2006
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ja je belt die 150 minuten gratis, want daar betaal je toch je abbonementskosten voor.
    Als je meer dan 150 minuten belt, dan zul je moeten gaan betalen per minuut.

    Bij mij duurde het ongeveer een week voordat hij binnen was, en nog eens 3 weken voordat het contract binnenkwam!
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    [​IMG]

    deze is ook wel groot
     
  11. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar in die eek als je hem binnen hebt kun je daqn al wel bellen of kan dat pas als je je contract hebt.

    En dei 150 minuten maakt het nog wat uit of je naar vast of mobiel belt? of zijn het gewoon 150 minuten naar mobiel en vast behalve servicenummers.
     
  12. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Samsung E900 van een vriend gekocht en hij had deze bij een abbonement gekregen, deze is niet simlock vrij en hij is drie maanden oud dus dit gaat niet door middel van codes. Ik kan hem als het goed is gewoon op de markt simlock vrij laten maken, heeft iemand hier ervaringen mee ? Is dit zonder veel risico ??
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Winkeltje in de stad zoeken :) Die doen dat dan voor je. Zelf nooit problemen mee gehad :)

    [​IMG]
    Toestel dat eind deze maand van mij wordt *)
    Hoofdzakelijk veranderingen tov. van mijn qtek s100:
    Ingebouwde WIFI en GPS :)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2006
  14. Joost

    Joost Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt man :):
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij mij duurde het 2 dagen voor ik kon bellen, omdat de TNT was vergeten te melden dat het pakket afgeleverd was. Maar normaal kan je binnen 1 dag wel bellen.

    Die 150 minuten zijn gewoon naar vast en mobiel. Maar bedenk je wel dat van die 150 minuten ook je smsjes afgaan. Voor 1 minuut kan je 2 smsjes sturen.
     
  16. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke bedankt man. Nu maar hopen dat die snel binnen is.
    Weet iemand ook of ik heb mijn prepaid nummer meegenomen hoelang het duurd voordat die sim kaart onklaar is ? Dus duurd het lang voordat ik er niet meer mee kan bellen op mijn oude mobiel?.
     
  17. basovich

    basovich Guest

    iemand?
     
  18. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb precies hetzelfde gehad als jou:

    Twijfelde ook tussen de D900 en de E900, en ben echt heel erg blij dat ik de D900 heb besteld (ook kpn/hi).
    Ik zie heel veel mensen met de E900, maar gelukkig nog niet veel mensen met de D900.
    Ik heb ook al vaker gehoord dat de E900 stuk ging, terwijl er voor de D900 bijna geen minpuntjes zijn te bedenken.

    Bij het bestellen heb je als het goed is, nummerbehoud wel/niet afgekruist.
    Bij mij duurde het verzenden enkele dagen en kreeg meteen het contract mee en kon dus ook meteen gaan bellen. De maand-kosten beginnen (meestel) bij de 1ste van de maand, ik kreeg mijnes de 4de, en hoefde dus netjes niet de volle maand te betalen.

    Verder: Goede keuze, de D900 !
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    • Autofocus gevoelig
    • Camera enorm traag
    • Flitser niet voldoende
    • Geen macro modus
    • Geen profielen
    • Geen thema’s downloaden
    • Geen voice dailing of voice command aanwezig
    • Slider niet E900 kwaliteit
    • Vreemde Samsung eigenaardigheden
    • Zwakke game performance

    Zijn er toch aardig wat imo.
     
  20. shonosuke

    shonosuke Guest

    Sony ericson k800i of Samsung D900
    De samsung D900 ziet er IMO beter uit maar ik hoor dat die van sony ericoson k800i veel beter kwaliteit fotos en filmpjes enzo maakt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina