1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    In Maart is mijn 2-jarig Vodafone abbonement afgelopen. Ik ben daarom nu al een beetje aan het oriënteren wat er zoal op de markt is. Heb momenteel de Samsung D500, maar die is hard aan het aftakelen (4-punts toets doet het nog maar half) dus ik pak weer een abbonement incl. gsm.

    M'n oog is momenteel gevallen op de Nokia N73! Schitterend toestel. Maar ik kijk wel wat er in Maart voor nieuwe acties zijn! :)
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Zo ik ben dus al een week op zoek naar een goede telefoon die MP3 / Radio ook kan afspelen. Nu is mijn oog eerder gevallen op een Nokia N70 of de 810I van Sony Ericsson

    Echter zijn deze momenteel te duur voor mij. Nu zag ik toevallig vanavond op de dixons website dat de 750I die een vriend van mij heeft, en die is er ook tevreden mee

    Dat deze slechts 150 euro is nu bij Dixons

    T-MOBILE Sony Ericsson K750i PrePaid

    Foto's maken, opslaan en delen, ware imaging
    € 149,99

    Dit lijkt haast wel een fout omdat bij de andere zaken deze echt 100 euro duurder is. Ik ben haast geneigd om morgen gewoon naar dixons te gaan en deze aan te schaffen + de goede dopjes + en 1 gig geheugen

    Wat raden jullie mij aan, voor 150 euro is een 2 megapixel, 4x digitale zoom, autofocus, flitser als camera toch erg goed.

    Mijn wensen met mp3 en radio zijn ook gelijk vervuld
     
  4. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer alleen dat dat ding ergerlijk traag is.
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn pa die heeft voor zn bedrijf een abbo en dan kan je voor 10 euro per maand met 1 ander nr onbeperkt bellen.
    Ik weet niet of dat een zakelijk abbonnement is maar ik wil het voor normaal gebruik om met iemand ook zoveel te kunnen bellen als je wilt :D
    Het is een t-mobile abbo.. kon op de site niks vinden maar kan dit met alle t-mobile abbo's? of heb je dr een eigen bedrijf enzo voor nodig?

    @mars15, ik heb die telefoon en is echt een geweldig ding, best mooie foto's makkelijke interface, niet te groot.. echt super!
    150 euro is hij echt wel waard als je het mij vraagt.
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    geen last van het sticky ? schijnt wel snel kapot te gaan
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik niet... al is ie soms best vies maar dan gewoon een keer blazen (al moet je dat niet doen! gewoon stofzuiger of er met je mond op zuigen, anders blaas je stof achter het beeldscherm) en hij doet het weer.
    Maar de mijne is dan al bijna 1,5 jaar oud.
    Alles doet nog perfect! :)
     
  8. mars15

    mars15 Guest

    mooi zo morgen halen :)
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mensen bekend met GSMweb.nl?
    Zit te denken om de LG KG810 te nemen icm Hi20 2 jaar, gezien de korting van €5 per maand vind ik het geen slechte deal; €15 p/mnd en maar €17 voor het toestel.

    Bij Belzaak.nl is ie ook voordelig in combinatie met Telfort, maar zit je weer met losse sms-bundels.

    Voor diegene die bekend zijn met GSMweb, hoe zit het met garantie ed?
    Heb ook wat andere sites bekeken (van echte winkelketens en online shops) en het scheelt een hoop qua kosten van mobiel/abbo.
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Ik heb gister de K750I gekocht, savonds ook gelijk wat spelletjes gedownload er voor, heb er nu 30.
    Vanochtend in de bus werkte de radio goed met de dopjes, alleen de rechter valt vaak uit me oor..

    De camera functie alleen savonds geprobeerd.. het was nog al schokkering de camera mode.. hopelijk met daglicht wat beter.

    En de batterij ging met muziek aan wel erg snel terug naar 90%
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je hebt waarschijnlijk die standaard oordopjes erbij gekregen. Die vielen bij mij ook vaak uit mijn oor. Ik krijg voor kerst nu die oordpojes die nog een stukje verder in je oor gaan. Deze zitten beter, en het geluid dat er uit komt is ook een stuk beter!
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    klopt die kosten 25 euro en zijn zeker goed.. binnenkort maar halen + 1 gig geheugen kaart van 35 euro daar past deze in toch http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=IMAS63
     
  13. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey luidjes,

    Even een ander soort vraag:

    Ik heb een abo bij Telfort. Nu is het ontvangst niet al te geweldig, maar daar geef ik niet om.

    Wat mij wel af en toe opvalt is dat ik ook op het netwerk van KPN mag bellen. Op mijn telefoon staat dan ook NL KPN met daaronder NL TELFORT.

    Heeft telfort deal met KPN gesloten ofzo? dat ik daar nu ook opeens mee mag bellen? en is het duurder als je via kpn belt?
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Juh, als het goed is heb je of krijg je een brief daarover. Heb ik iig wel gehad. Weer een reden om over te stappen op T-Mobile. KPN -_-' (echt zonde dat Telfort is over genomen. In het begin was zakelijk bellen echt goedkoop. Mja, gelukkig doet T-Mobile nu niet moeilijk om een paar Vario II's _O_)
     
  15. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst wat filmpjes en foto's van de Nokia N95 gezien... Vergeet alles, dit word hem! Heerlijk dingetje. Nu alleen nog ff afwachten of hij een beetje prettig geprijsd word.

    [​IMG]

    Zo heeft het toestel een 5 megapixel camera met Carl Zeiss-lens, GPS, HSDPA, EDGE, WiFi 802.11g, een 2,6 inch QVGA-scherm, ATI 3D videochip, een microSD-kaartslot, UPnP en stereospeakers. De N95 is verder uitgerust met 160MB geheugen, speciale knopjes voor de audiobediening en een 3,5 mm koptelefoonaansluiting.

    Wat wens je nog meer!
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Allemaal leuk en aardig, maar kan hij ook nog mijn biertje koel houden??
    Hoe groot wordt dit ding wel niet zeg.. Zoveel functies kan toch nooit goed zijn voor de afmetingen?
    Vond de N93 al veel te groot, en deze zal wel niet anders zijn!
     
  17. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    99 x 53 x 21 mm

    Ik vond de N93 wel mee vallen... Kijk je moet geen strakke broeken aantrekken maar anders merkte ik er maar weinig van hoor. :) N93 was een prima telefoontje qua grote.
     
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, oke, dat had ik dus helemaal niet mee gekregen. Wat betekend dat voor beltarieven? schieten die van Telfort nu ook ineens omhoog? :p
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Begin nu erg te twijfelen tussen de Samsung E780 en de LG KG810.
    De Samsing is voor mij iets duurder (37e, verwaarloosbaar over 2 jaar), maar de LG heeft wisselvallige verhalen met de KG800 betreffende het geluid en bereik.
     
  20. Schranseman

    Schranseman Heeft altijd honger

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu 4 maanden de N80 en ik ga hem weg doen.

    Je kan verschrikkelijk veel met deze telefoon, maar dat heeft wel wat nadelen tot gevolg. Zo is het bereik beroerd, de telefoon is traag en hij is erg groot.

    Ga hem dus ruilen voor een simpele 6310I + geld.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina