1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ow ok, thnx :thumbs: Hoe kan ik die kleiner krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2007
  2. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt toch ook dei van T-mobile? Heb je dan ook die 247 gratis smsjes 2 keer gekregen? Ik kreeg eergisteren een sms dat vanwege een storing ik de overige smsjes in 1 keer zou krijgen en die zijn een dikke 2 maand geldig. Vanmorgen werd ik wakker gesmst door T-mobile met het bericht dat ik 247 gratis smsjes kreeg verdeeld over 7 weken :9

    Dus dubbele smsjes, hoewel het natuurlijk door een fout nog teruggedraaid zou kunnen worden.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    ik heb ook die gratis dingen maar heb al ge-smst en alsnog is het van mun beltegoed af terwijl ik me wel had aangemeld maja. Heerlijke telefoon trouwens _O_ binnenkort nog ff een 1 (of miss 2) gig memory card erbij halen
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga er binnenkort ook een mem. card bijhalen. Ben er alleen nog niet helemaal uit welke, 256 (10€), 512 (20€), 1 gig (25€)? Het verschil tussen 512 en 1 gig is qua prijs in elk geval te verwaarlozen. Maar het 'probleem' is dat ik een paar maand geleden een nieuwe mp3 speler heb gekocht met 1 gig geheugen, dus heb ik het nodig?
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    25, waar?
    Volgens mij heb je het dan niet egt nodig...maar 5 euro extra is niks
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heeft iemand op dit forum nog meer ervaring met de Nokia N73? Ik ben namelijk van plan om hem zeer binnenkort aanteschaffen (17 Maart loopt m'n huidige abbo af) maar ik lees zeer uiteenlopende reviews op het internet. De één is heel positief, de ander wat minder.

    Iemand die mij nog wat kan vertellen over dit toestel?
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Nog ff over de SE k70i, zit er nou geen numlock op?...
     
  8. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand ervaringen met de Sony Ericsson W950i?
     
  9. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0

    het scherm is briljant, maar kwetsbaar. Foto's zijn mooi, maar niet geweldig en zéker niet beter dan de K800i van Sony Ericsson. Die maakt de beste foto's van alle cellphones verkrijgbaar op dit moment.

    Overigens , leuk feitje, binnenkort komt er een speciale muziek editie van de Nokia N73, check de site www.nokia.nl . Mooi in het zwart.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Klopt, de zwarte heb ik in m'n handen gehad toen ik bij de Nokia Store Antwerpen was.

    Morgen maar even naar de lokale GSM-shop gaan, kijken of ze een demonstratiemodel hebben liggen zodat ik 'm even kan testen.
     
  11. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Alternate en salandautomatisering zijn goede winkels. Heb zelf erg goede ervaring met salandautomatisering, en je kunt daar gerust iets bestellen.
    Alternate is trouwens misschien wel de bekendste winkel van dat lijstje.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Door die verzendkosten zit je gelijk aan de winkelprijs...ik haal wel een 1 of 2 gig sticky bij de dixons denk :)
     
  15. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de SE W950i gehaald maar wanneer ik de telefoon uit heb staan en in de oplader zit om de telefoon op te laden blijft het scherm branden, een volledig wit scherm met in de bovenhoek een oplaad tekentje.. Hoort dit?
     
  16. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al een stand-by afbeelding ingesteld/schermbeveiliging whatever. Bij mij springt hij naar de klok, niet echt gebruikelijk dat witte scherm iig.
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij mij is hij ook gewoon wit zodra ik de standaard schermafbeelding instel.
    Als ik een theme instel dan is hij de achtergrond van het theme.
    Heb overigens een K800i.
     
  18. Sander Sander

    Sander Sander Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    screensaver staat gewoon uit, zal dus wss daaraan liggen? Ik zal effe kijken of het daardoor verholpen wordt.:)
     
  19. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat gisteren ook bij mijn SE (K750i). Kon ik geen eigen afbeeldingen doen als wallpaper, deed ik dat dan kreeg ik een oranje scherm (ivm theme denk ik). Gewoon even telefoon aan- uitzetten en probleem opgelost lijkt me :)
     
  20. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst een mediacenter nog wat voor me mobiel krijgen (dan kun je je foto's op tv kijken) maar dat konden ze niet meer verzenden en nu krijg ik een:
    1 gig mem (ik heb al 512 eigenlijk heb ik er dus niks aan)
    bleutooth kit, die doe je in je stereo ofzo en je kan je muziek via de boxies luisteren en nog wat met bleutooth
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina