1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Was wel irri vandaag, kon met bluetooth niet in de tel van iemand anders komen maar hij wel in de mijne :emo:
    Morge maar een gig kaartje halen of volgende week :)
     
  2. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat ander wat er bij zat is een bleutooth carkit h-100, jammer dat ik 16 ben:mad: Misschien heeft me pa er wat aan8)
     
  3. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wat meer info over die carkit?

    Mijn broer zoekt er nog een O-)
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat ligt aan het merk van het toestel volgens mij. Ik met m'n Samsung kon dacht ik ook bij mensen in hun telefoon. Maar hun (met bv een Nokia) konden niet bij mij kijken, zoiets was het dacht ik.
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ow kan heeeel goed kloppen want hij had een samsung. Ik ben nieuw met bluetooth dus vandaar, thnx weet ik dat ook weer :)
     
  6. pietlut

    pietlut Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope alleen dat je hem niet hoeft in te bouwen. Nu hoop ik niet dat ik hem over 4 maanden krijg want ik had mijn mobiel in augustus en zou er iets bijkrijgen, heb het nog steeds niet|:-
     
  7. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Goede avond.
    Is hier ieman met een sony ericsson K750i?
    zoja ik heb een probleempje.
    Ik heb toe straks een sony ericsson gehaald maar nou wil ik muziek er op zetten maar het lukt mij niet echt? als ik iets er opzet vind ik het niet in me telefoon terug help me asjeblieft alvast bedankt. groetjes robin.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb er 1. Als het .mp3 is moet het geen problemen geven, andere formaten leest hij niet. Je kan ze gewoon slepen naar het mappie op je telefoon waar je het in wil hebben.
     
  9. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    dus verwiselbare schijf?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    jupz, eerst ff de software installeren, werkt wat beter naar mijn mening
     
  11. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    heb ik gedaan.
     
  12. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Als ik ze sleep pakt hij ze niet? naar verwisselbare schijf kan je wat preciecer uitleggen?
     
  13. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als het goed is heb je die software geinstalleerd, waaronder Sony Ericsson PC Suite. Als je PC suite opstart krijg je de optie file manager. Sluit je telefoon aan op de PC en dan kan je het nummer selecteren en slepen naar de map waar je het in wil hebben. Of gewoon kopieren en plakken.
     
  14. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een Sony Ericsson W900i, maar die vind ik veel te lomp/groot/zwaar. Dus ik wil een andere:). Ik zoek een mooi stijlvol toestel. De volgende modellen had ik al gevonden:

    Samsung E900
    LG Chocolate KG800 (ik lees hier wel veel slechte dingen over)

    Iemand nog tips voor andere mooie mobieltjes?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zojuist de Nokia N73 i.c.m. Hi25 abbonement besteld! :)

    Verwacht 'm woensdag binnen!
     
  16. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dat een beetje? dat rond-draaie van je telefoon, of hoe moet ik het verwoorden. Wat normaal 'uitklappen' bij een telefoon heet, maar dat bij die w900i moet draaien. Leek mij reuze irritant toen ik hem in mijn hand had in de winkel. misschien ook niet....
     
  17. Lars

    Lars StarFucker!®

    Berichten:
    930
    Leuk Bevonden:
    1
    toevallig vandaag een E-900 binnegekregen, expres 1 jaar verlengt want 2 jaar hou ik een telefoon niet heel...
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de KE-800 dus niet de gewone Chocolate, ik merk er in ieder geval niks van dat er iets slechts mee is. :) En ik vind het een dope design veel mooier dan die Samsung..
     
  19. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Jahoor, dat werkt prima. Soms zit ik gewoon voor de lol dat ding de hele tijd uit te klappen en weer in te klappen. Want het werkt wel goed (er zit een veertje in waardoor hij eigenlijk automatisch uitklapt).
    Alles eraan is eigenlijk geweldig, behalve het formaat. Hij is ontzettend dik en zwaar. Daarom wil ik een andere... Ik vind het gewoon te groot.
    Maar qua gebruiksgemak is hij echt top.
    Ik ben er nog niet uit welke ik mooier vind. Die van samsung is ook wel weer erg strak. Maar de KG800 (en ook wel de KE800) zijn eigenlijk specialer.

    Werkt dat touchpad trouwens nou eigenlijk goed?
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo, vanochtend belde ze van AMP Pakketservice om te melden dat ze morgen m'n N73 afleveren! :) Vanavond na 21:00 kan ik via internet de exacte tijd zien.

    Heb zin in morgen! :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina