1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Het zou wel tijd worden dat de S5 alu krijgt. Dat is eigenlijk het enige wat ik mis bij de S4, al moet ik zeggen dat het stevig genoeg is. Beter dan de S3! Maar die rand had wel van alu mogen zijn. Verder meer dan tevreden met de S4, maar de kans is groot dat ik m'n S4 inruil voor de S5! :)
     
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb nu zelf de note 3 enkele dagen in bezit en kan maar 1 ding zeggen: Wat een wereldtelefoon is dit vergeleken met mijn oude lumia _O_ Zoveel dingen die ik voorheen niet kon doen. Lekker groot, pracht scherm en zo snel. :cool:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ik zou voor de Find 5 gaan, is toch op (bijna) elk front beter.
    Helemaal omdat ie nu maar 300 euro is.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Weetje :p done! Find 5 gekozen, ik ken het toestel, ik heb echt enorm veel waardering voor Oppo en deze komt een stuk sneller aan.

    Ik is blij :D
     
  6. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Goede keuze! Je zult tevreden zijn! Wit of zwart?
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Nice :).
    Ook een gratis flipcase mee besteld? :p
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    zwart, vind wit niet mooi

    en ja gratis flipcase :) Uiteindelijk ben ik 120 euro minder kwijt dan de vorige Find 5 :p

    Xboxed jij hebt ook de find 5? Is er de laatste maanden wat veranderd?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  9. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Yes, Color Rom is Color OS geworden. UI ziet er iets anders uit. Grootste verschil is dat bij de laatste en vooral een-na-laatste update een enorme verbetering zit in batterij verbruik. En ik vind de 'when screen off'-gestures heel vet. Zonder het scherm aan te zetten je muziek app gebruiken en snel flashlight/camera starten. Hopelijk wordt dat maandag of in een andere update verder uitgewerkt.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oke cool :) Ik las ook al zoiets over dat de batterij beter is, mooi! Die was namelijk niet al te best.

    Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met die gestures? Wat meot ik mij daarbij voorstellen?
     
  11. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Lastig uit te leggen ook, maar als je bijvoorbeeld muziek aan het luisteren bent en je tekent een > op het scherm terwijl deze uit staat springt je muziek naar een volgend nummer.

    Dus eigenlijk gewoon een toevoeging op die dubbel tap to wake up. Je kan bijvoorbeeld ook een V tekenen om je Flashlight te activeren of een O om je camera gelijk op te starten.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Goh, wat een toeval... ik had het laatst nog over dat de S4 best stevig is voor een plastic foon. Maar ik zei ook dat ik liever alu zie en ja hoor, haal ik 'm net uit m'n case en zie ik dat bij die chromen rand rond het scherm een scheur zit! :mad:
     
  13. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Ik was bang dat mijn oude S2 de geest had gegeven afgelopen zaterdag nacht in de kroeg. Was een flinke plens bier overheen gegaan, barvrouw zet een biertje verkeerd neer op de bar en valt om precies over m'n broekzak heen (wat een mega pisvlek veroorzaakte, maar dat even buiten beschouwing gelaten :+ ). En vandaag doet 'ie het gewoon weer als een nieuwe. \o/

    Ben al een halfjaar over m'n abbo heen maar de S2 bevalt mij nog prima, ben eigenlijk te lui om voor een nieuwe telefoon te kijken.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Lekker bezig LG :).
    [yt]i6G-7ZlYqm8[/yt]
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    500MB internet of 1000MB nemen? Thuis mijn eigen netwerk, werk WiFi dus alleen buiten heb ik het echt nodig. Meer dan Facebook/Gmail/ING/WhatsApp heb ik dan niet echt nodig. 500MB is denk ik wel goed, alleen voor €3 meer heb ik het dubbele dus dat is eigenlijk nutteloos om niet te doen.
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Had hetzelfde als jij :p Gewoon 1000MB genomen uiteindelijk. Wie weet wanneer het nog een keer van pas komt.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Same here, maar gisteren is mijn Ziggo mobiel abonnement ingegaan. Dat scheelt toch weer in de maandlasten (van 32,50 naar 15 per maand). Die S2 hou ik nog wel even aan al had ik bijna de nexus 5 gekocht :+
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik ben van 1000 naar 500 gegaan met m'n nieuwe contract en heb het tot nu toe nog nooit opgemaakt. Je hebt toch overal WiFi en die stukjes dat je bijv. in het OV zit verbruiken amper wat. Overal waar ik kom schakelt m'n foon weer over op WiFi. :+
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Je mag mijn OPPO find 5 wel kopen ik wil graag de n1 om me maar bij interesse

    Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Had je dat niet eerder kunnen zeggen :+ Hij is nu al shipped :p
     

Deel Deze Pagina