1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Fijn hoesje gekocht vandaag:

    [​IMG]

    Weet iemand of je de garantie verliest als je de achterkant van een 4S vervangt?
    Iemand die ook een houten achterkant heeft?
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Daar kan je wel op rekenen ja, zeker bij Apple hoef je niks met je apparaat te doen en je kan al geen garantie meer claimen.
    Maar ik weet niet precies hoe de 4S vast zit, wellicht kan je hem wel zonder sporen van het vervangen weer terugzetten naar het origineel.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat kan zeer zeker, je hebt alleen een speciaal schroevendraaier nodig.

    2 schroeven eruit en je backcover is los, simpel zat. Mbt garantie, alsof ze daar naar gaan kijken ;)
     
  4. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Volgens mij zit Tele2 op het KPN netwerk.. Ligt enorm aan je woonplaats. Ik heb Vodafone maar ga echt overstappen (woon in de Achterhoek). Zeer vaak geen HDSPA ontvangst, vaak alleen maar GPRS. Hoor dan weer hele goede verhalen hier over T-Mobile, dat de dekking hier perfect moet zijn.. Dat gaan we dan maar eens proberen.

    Overigens ga ik, zolang het systeem er is dat nieuwe klanten heel veel korting krijgen en bestaande klanten het bij verlengen met een kleine korting moeten doen, elke 2 jaar overstappen van provider.
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kun je gewoon losschroeven met een Torx schroevendraaier.
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij vodafone krijg je altijd dezelfde aanbieding als een nieuwe klant, dus die hebben afgeschaft dat je meer moet betalen bij verlengen. Het is zelfs zo dat je eventueel extra korting krijgt op een toestel wanneer je een goede klant bent;)

    Tele 2 maakt overigens gebruik van het t-mobile netwerk. In de grote steden zit het daar wel goed mee, maar daarbuiten is het heel wisselvallig. Waar ik woon heb je totaal geen bereik in huis met t-mobile en moet je de straat op om te kunnen bellen;)
     
  7. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Dat is wel goed om te horen! Als meer providers dat nou eens deden.. 2 Jaar geleden kon ik na 12 jaar trouwe KPN klant geweest te zijn (en altijd best aardige abonnementen) eigenlijk naar de kloten lopen kwa korting. Dan maar overstappen!

    Ohja, ik ben in de war met Telfort |:-
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    @Rivanov: Het is geen Torx meneer de Apple Fanboy! :p Nee, maar dat gaan ze niet merken en je hoeft echt niet bang te zijn voor de garantie. Ik heb hier zo'n setje liggen om de boel open te maken en het is een kwestie van de Pentalobe schroeven los te schroeven en de achterkant met een zuignapje loshalen. Done! :)
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik superblij met Sony Xperia. Lukt het eerst niet om te connecten met mijn mac, dus ik Sony Bridge downloaden. Vervolgens probeer ik een playlist van 400 nummers erop te zetten, maar daar blijft ie hangen na 50 nummers en lijkt niet echt te reageren. Ook als je de sync annuleert blijft ie heel lang staan daarop.
     
  10. Seh

    Seh Guest

    Echt, als het nog kan ga ik weer weg bij KPN/Hi. Volgens mij heb ik begin mei voor het eerst mijn telefoon besteld, eind mei had ik hem uiteindelijk. En nu moet ik godverdomme nog tot 2 juli wachten voor ik eindelijk kan bellen en smsen.
    Tering leijers zijn het.
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nummerbehoud gedaan?
     
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Waar heb je hem gehaald uiteindelijk? En wat was je kwijt?
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Ja. Godverdomme had beter gewoon een nieuw nummer kunnen nemen. Als ze het even erbij vermelden dat je zomaar 2 maanden zonder telefoon verbinding kunt zitten had ik gelijk een nieuw nummer genomen.
     
  14. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon bij Vodafone de P gehaald uiteindelijk. Vond de S toch iets te groot en om de een of andere reden kan je veel langer muziek luisteren met de P (80 uur vs 25 uur) dus ik dacht dat ik dit beter kon doen.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je zit toch niet zonder telefoonnummer dan, je oude contract loopt gewoon door tot de datum dat je nummer overgaat! Dus je kunt gewoon je oude simkaart gebruiken;)

    Is ook een erg mooi toestel en de langere batterijduur is ook erg lekker natuurlijk! En je hebt iets minder kosten;)
     
  16. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Precies. Die 6 maanden gratis komt me overigens behoorlijk goed uit als arme student :+
     
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja dat begrijp ik. Gelukkig heb ik nog net mijn abbo afgesloten met de oude tarieven, die zijn voor mij toch echt net even wat goedkoper:)
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Morgen krijg ik m'n via internet bestelde nieuwe iPhoontje binnen en teken ik direct het contract (T-Mobile) bij de koerier. Weet iemand hier wellicht wanneer ik dan m'n nieuwe sim-kaart krijg? Zal die direct in dat pakket ingesloten zitten, of krijg ik die later los opgestuurd zodra m'n contract daadwerkelijk in gaat?

    Iemand hier ervaring mee?
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Contract met nummerbehoud gedaan? Als het goed is zou je gewoon gelijk een simkaart moeten krijgen, maar die is pas bruikbaar op de ingangsdatum van je contract.
     
  20. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit op het moment om te denken over een nieuw abonnement/telefoon. Ik zit nu bij Hi met een Sony Ericsson Xperia Ray, betaal ongeveer €55,- in de maand. 2 augustus loopt mijn abonnement af.

    Ik wil graag een iphone, lijkt me toch een stuk prettiger werken + ben van plan binnenkort ook over te gaan op een macbook.

    Nu zit ik met 2 twijfels:

    Als ik een iphone 4s wil kom ik via studentmobiel.nl op het volgende van tele2:
    https://www.studentmobiel.nl/apple-...tellen&product_version_id=965#bestelformulier

    Een stuk voordeliger + meer data en minuten/sms dan bij Hi voor ongeveer hetzelfde (uitgerekend dat dit over 2 jaar ongeveer 300 scheelt).

    Wanneer ik nu overstap van Hi naar Tele2 (dus binnen 2maanden van eind contract Hi), krijg ik dan nu al de nieuwe telefoon die ik dan tot 2augustus gebruik met mijn oude simkaart/abonnement. En gaat het tele2 abonnement dan pas lopen vanaf 2 augustus met nieuwe simkaart? Oftewel: maak ik geen dubbele kosten?

    Volgende twijfel:
    Via studentmobiel stuitte ik ook op hetzelfde abonnement van tele2, maar dan 1jaar met een iphone 3gs. Ergens vind ik een 1jarig abonnement erg interessant, met de gedachte minder lang gebonden te zijn aan je toestel en de snelle ontwikkelingen (tegen die tijd misschien de iphone 5 of goedkoop de 4s). Maar voldoet de iphone 3gs nu nog aan de wensen of is deze echt achterhaald en te traag?

    Mensen met tips op 1 of beide vlakken? :)
     

Deel Deze Pagina