1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hier staat het er wel duidelijk! :+

    Toen met de Xperia S bij TPH was het een ander verhaal en stond er niks over. Maar goed, ik heb de Xperia S alsnog voor een koopje kunnen krijgen. :)
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ah, oke. Jammer :+
     
  4. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister mijn iphone 4s white 16gb binnengekregen van studentmobiel.nl. Goede service, een simkaartknipper werd gratis meegeleverd! Tot zo ver nog weinig mee gedaan, alleen synchroniseren van mijn contacten, mail en agenda met google. iTunes moet ik nog installeren op de PC zodat ik met een nieuwe applicatieverzameling kan beginnen!

    Mijn oude telefoon (sony ericsson xperia ray) wil ik nu dus verkoop klaar maken. Dus terug naar fabrieksinstellingen. Is dit genoeg om ook inloggegevens bij internetbankier-apps te verwijderen enz? Waarschijnlijk nieuwe gegevens aanvragen voor de iPhone? Evenals whatsapp, opnieuw betalen ben ik bang?
     
  5. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Itunes installeren? Kan je niet gewoon apps uit de market halen op de telefoon?
    Terug naar fabrieksinstellingen reset als het goed is je complete telefoon. Denk er wel aan om een eventueel SD-kaartje er uit te halen waar nog gegevens/foto's van jou op staan.
    Voor de iPhone zal je inderdaad op nieuw moeten beginnen, Whatsapp is volgens mij ook op iOs het eerste jaar gratis, weet ik niet zeker.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  6. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand enig idee of toestellen als de Galaxy S2, Xperia S et cetera een update naar Android 4.1 Jelly Bean mogen verwachten?
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Is nu nog moeilijk te zeggen, van de Xperia S denk ik het wel aangezien het redelijk recent toestel is maar de S2 is al wat ouder.

    Quote van Tweakers.net:
     
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sony (Ericsson) heeft sowieso zeer goede support qua updates, zelfs nog voor oude(re) toestellen. Samsung laat meestal de boel voor dood achter als ze wat nieuws op de markt hebben gebracht.
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Jammer dat ze er zo lang over doen, ik vind het slecht dat ze de budgettoestellen eerder een update hebben gegeven dan de Xperia S. Als je meer betaald heb je ook recht op snellere updates IMO.

    Als hij komt, dan waarschijnlijk pas dik een halfjaar na de release van Jelly Bean.
    Bij de GSII zou ik er niet op rekenen.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2012
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Boeit mij niet zoveel en ik heb niks te klagen. Werkt heerlijk zo (versie .75). :) En ik heb liever gelijk een goede update waar ze de tijd voor nemen, dan snel eentje die half af is. Dat gebeurt ook nog te vaak. ;)
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Dit ziet er iig goed uit.
    Hopelijk slaat LG de langbeloofde ICS update voor de Optimus 2x uit en komen ze gelijk met JB, anders heb ik straks ICS terwijl JB net uit is :+.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Mijn gloednieuwe iPhone (twee dagen) weigerde gisteren plots functie. Stond helemaal op zwart, terwijl ik hem nét had opgeladen en ik net had gebeld (batterij stond op 97%).

    Nu heb ik 'm godzijdank weer aan de praat gekregen door een reset, maar de batterij bleek helemaal leeg! Iemand die weet hoe dit kan, hier ervaring mee? Is dit een blijvend/terugkerend iets? Want dan eis ik gewoon een nieuwe van de leverancier.
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Iemand ervaringen met de Samsung Galaxy SIII?
     
  14. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, ik.....episch ding...
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Verklaar je nader.
     
  16. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, wat wil je weten? Ik zou zeggen google en YouTube, staat vreselijk veel over geschreven. Mijn mening....snellll, mooier dan op de plaatjes(was niet onder de indruk toen ie net uit was), maar eenmaal in handen viel het me alles mee. Verder...mogelijkheden alom. Goeie camera, mooi scherm ...naar mijn mening het beste toestel van dit moment
     
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Lekker makkelijk gezegd zonder alle toestellen langdurig gebruikt te hebben..
    Het ligt er gewoon volledig aan wat je zoekt in een toestel. Snel en mooi scherm zijn 2 enorm subjectieve ervaringen, daar kan niemand wat mee.

    Dus stel een gerichte vraag of ga reviews lezen, of kijk even hier:
    http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1493209
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Vind hem verder prima. Alleen vind 'm te groot.
    iPhone vind ik eigenlijk te kut. Zwaar, breekt snel, ios vind ik niet dope.
    Windows phone vind ik het vetst, maar veels te weinig ondersteuning dus wordt ook niks. Android dan maar, en vind alleen de S3 vet alleen te groot..overige mobiele telefoons zoals HTC e.d. vind ik ook niks. Dus tsjah..:+
    Vinden jullie hem ook niet te groot dan? Ik heb mobiel standaard in mn zak (zoals iedereen ofc), maar valt ie er niet te snel uit? En kan je 'm nog wel bedienen met 1 hand? Zo huge is ie. Daarnaast is het bijna geen mobiel meer joh. Maar wel een hele slick dope apparaat.
    Edit: verder nog een kleine bijvraag, kan je applicaties zoals Whatsapp de achtergrond wijzigen?
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2012
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Mijn vrouw heeft de SGSIII en ik vind de interface echt ruk. TouchWiz zuigt en het scherm is way to kleurrijk. Onnatuurlijke kleuren maken het scherm wat mijn betreft behoorlijk lelijk en dat is zonde. Maar goed, anderen zweren weer bij die vrolijke felle kleurtjes.

    Ik ben er zelf niet zo heel kapot van, het is wel een toffe telefoon verder, maar als ik zelf mocht verlengen dan had ik even gewacht want de One X is het ook niet voor mij (en ik ben een HTC liefhebber).
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Touchwiz is inderdaad berucht, dat is vrij waardeloos. Het Amoled scherm vind ik zelf juist wel super, ik houd wel van die felle kleuren, het maakt mij verder niks uit of mijn telefoon een natuurgetrouw beeld geeft of niet.

    Hij is in ieder geval niet met een hand te bedienen, dat was met mijn oude 4,3" al nét niet te doen, en met een 4,7" is dat al helemaal niet te doen. Maar je went er erg snel aan en het 720P scherm is gewoon heerlijk als je veel websites bekijkt op je mobiel. Ik zou nooit meer terug willen naar 480P. De enige telefoon die verder beschikbaar is op 720P met 4,3" is de Xperia S, maar dat is qua specs verder een verouderd toestel, daar zou ik niet voor kiezen.
     

Deel Deze Pagina