1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Cool man! Enjoy it!!! :D
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    De laatste tijd krijg ik vaak een melding "SD kaart onverwachts verwijderd." Een paar seconde later krijg ik weer een melding "SD kaart voorbereiden."
    Is de SD kaart nou kapot aan het gaan of ligt dit ergens anders aan?

    Het gaat om dit kaartje in mijn Galaxy S4:
    [​IMG]
     
  3. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan, of een losse connector in het toestel.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb nu de stofzuiger er eens op gezet, kijken of het beter gaat..
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Check anders of je een kromme connector ziet of iets afwijkends op de sd-kaart.
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ziet er allemaal nog strak en netjes uit :p
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Kan ook vuil zijn, maar het komt wel vaker voor dat connectors lopen te kutten. Vooral ook bij de Sim-kaart.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Laat je niet zo opjagen door Vodafone. Je abo loopt gewoon door zolang jij hem niet verlengt of opzegt, je bent helemaal niet verplicht om wat anders af te sluiten.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Iemand hier bij Simpel? Never nooit problemen mee, maar sinds deze week doet WhatsApp echt kut. Best veel momenten dat ik geen berichten binnen krijg en mijn berichten ook niet kan versturen. Rest van apps/internet doet het wel gewoon. Zodra ik op een WiFi netwerk zit doet alles het wel gewoon. Lijkt me dus aan netwerk te liggen, mijn leven wat doe je Simpel. :lol:
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dus je wordt er een beetje simpel van? :+
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Fuuu ik zie dat veel fotos die op de SD kaart staan opeens zo een grijze balk in hebben. Gaat maar niet weg. Misschoen toch SD vervangen??
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lijkt me handig of opslaan op het apparaat.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Na een perfect partnerschap van 4 jaar nemen mijn iPhone 4 en ik afscheid van elkaar. De uit/aan-knop is al ooit vervangen, maar de nieuwe doet het nu weer niet. Al maanden overigens. Net s als de zéér slecht werkende homebutton. Ik heb alles eruit gehaald wat er in zat, maar nu is het tijd voor een nieuwe.

    Ik heb de telefoon wereld totaal niet bijgehouden, dus wellicht kunnen jullie helpen. Wat zouden jullie doen?
    A. iPhone 6 kopen
    B. Wachten op de nieuwe iPhone (7?) (wanneer komt die?)
    C. Nee, er is juist een ander merk dat je echt even moet bekijken. Namelijk..

    Ik ben bereid om te kijken naar andere goede telefoons zoals Samsung en dergelijke. Al ben ik wel helemaal gewend aan iOS.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Oneplus One.
    iPhones :emo:
     
    Siemenn en AnubisNefer vinden dit leuk.
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ben na jaren iPhone overgestapt op Xperia en daarna One plus one.

    Het heeft me enorm veel geld gescheeld en ik heb totale vrijheid.

    Fuck de vierkanten vol met iconen scherm van de iPhone.

    Design is passé en haast niet aan te passen naar je eigen wensen, tenzij je de ios omgevingen helemaal.tof vind, dan ga je weer voor een iPhone.
     
    Siemenn vindt dit leuk.
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    @AnubisNefer @Remcom00 Kijk, dat merk kende ik dus al niet. Het geld groeit me nu niet op de rug, dus een stuk goedkopere smartphone met minimaal even goeie specs klinkt ideaal . Ik heb de reviews gelezen en het klinkt erg goed, te goed om waar te zijn. Nog een paar vragen dan:

    1. Hoe zit het met de beschikbaarheid op dit moment? Nog steeds steeds via invites? Zo ja, hoe krijg je die?
    2. Kan je ze wel ergens proberen? Bij de MediaMarkt bijvoorbeeld. Ik heb 'normale' handen dus wil de telefoon wel eens in de hand hebben ivm de grootte.

    Alvast bedankt :)
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb ook normale handen en het valt reuze mee.

    Check anders VS filmpjes op YouTube.

    Bijv. Oneplus one VS iPhone.

    Oneplus one VS Samsung s5 etc.

    Beschikbaarheid, ik dacht elke dinsdag zonder invites via de site, invites zijn ook vaak op tweakers etc te halen.

    Succes.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Top.

    Ik zal binnenkort eens wat vergelijkbaar grote telefoons gaan voelen bij de MediaMarkt. Daarnaast nog even bekijken of ik een One Plus One koop of de zomervakantie wacht en het een One Plus Two wordt. Deze zou rond September uitkomen volgens mij.

    Hoe zit het trouwens met service? Als je hem alleen uit VS kan bestellen, zal het wel lastig zijn qua reparaties?
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2015
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    VS?

    Je bestelt via de site, maar krijgt geleverd via Engeland.

    Hbe zelf een perfecte exemplaar en ken er ook 5 om me heen die dezelfde telefoon hebben en niks mankeert. Dus de vraag mbt service kan ik je helaas niet beantwoorden.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ah, was even in de war qua Engeland / Amerika. De vraag bleef inderdaad hetzelfde. Ik moet toegeven dat de 1+1 een geweldige indruk op me maakt, wat ik niet had verwacht aangezien ik 4 jaar verliefd ben geweest op m'n iPhone. Het is natuurlijk wel altijd een beetje risky om een telefoon bij een kleinere ontwikkelaar te kopen, zeker eentje die nog niet in Nederland zit, ivm klachten / reparaties / etc. Maar tja, ik ben erg zuinig op m'n telefoons. Daarom heb ik ook 4 jaar gedaan met de huidige telefoon (iPhone 4) die nu gewoon helemaal 'op' is. Ik denk er nog een weekje over na, maar de 1+1 is een goede kanshebber. Of wellicht de One Plus Two, dat moet ik dan nog even bedenken.
     

Deel Deze Pagina