1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is toch een prima prijs? Als ik de abbo's zie van de iPhone 6 en 6 plus, dan lach ik iedereen uit die dat doet.

    Een mobiel abbo van 50 euro en hoger p/mnd. Gekkenhuis. En dan nog voor 2jr ook.

    Heb een Oneplus One voor 300 euro en een kpn sim Only met:
    - 300 bel/sms
    - 1gb data

    En dat voor 12.50 euro via kpn compleet. ;-)

    Ik neem nooit meer een abbo met toestel. Ik koop mijn toestel wel los met korting ergens.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Chinaphone (momenteel Oneplus One) + Sim Only voor mij, ik ga niet meer terug naar die lijp dure abonnementen 8)
     
  3. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Soms zijn er van die acties met een iPhone 6 +1gb+100min/sms voor 37,- piek. Dat voor twee jaar komt ongeveer op hetzelfde uit als de phone zelf. Dus zou het eigelijk voordeliger zijn dan een losse sim-only en de phone kopen (als je toch een iPhone wilt). Ik betaal nu 15x24=360 voor alleen een sim-only en dan heb ik een phone van bijna 4 jaar oud...
     
  4. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Sowieso mensen zonder iPhone
     
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dat zijn fijne mensen...
     
  6. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Veel mensen willen of kunnen ook niet in 1 keer 700 euro (als je de topmodellen wilt hebben) betalen voor een telefoon en nemen dus daarom een abonnement. Ik ben eerlijk gezegd ook wel zo, maar ik ga inderdaad ook weer niet 50 euro per maand betalen. Bij mij ligt de grens op 30 euro en dat vind ik nog wel gaan.
     
  7. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Tot februari 2013, betaalde ik €75 per maand (incl verzekering) voor mijn S3. Toen kon ik eerder verlengen, en betaalde ik voor de zelfde bundel, maar dan met een S4, opeens maar 40 euro. 8) Dat is dan wel zonder verzekering maarja dat was bij de S3 iets van 10 euro extra per maand. Nu bij externe verzekeraar voor 4 euro per maand volledig verzekerd, dus momenteel 45 euro per maand met een S4. Wil wel altijd hoogste bundel omdat daar Spotify gratis is, en dit nog altijd voordeliger is dan dat ik daar weer 10 euro extra per maand voor moet neerleggen.
     
  8. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik betaal €42,- per maand, en dat ook twee jaar lang.
    Maar volgens mij ben ik met een losse Z3 onbeperkt bellen en 6 Gb met een sim only nooit goedkoper uit. (geen aanbetaling voor het toestel oid)
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik kreeg verdikke weer een bericht over unsupported firmware. Er stond dat ik het manual moest gaan installeren via de Cyanogen website, maar ik wordt er alles behalve wijzer van. : (

    Ben erachter gekomen dat de International LTE de mijne is, de GT-19505. Dit gaat nog een heel karwei worden zie ik. Fucked up zeg dat zo'n kut error weer moest verschijnen.
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2015
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ben een beetje aan het zoeken naar een nieuwe telefoon.. maar heb het laatste jaren niet meer echt bijgehouden.
    Heb nu nog een iphone 4s met alles onbeperkt, maar na 4 jaar is die wel weer eens aan vervanging toe.
    Punt is dat de iphone 6 mij niet zo aanspreekt en volgens mij is de 5S zelfs nog duurder geworden. Ik hield van het gebruiksgemak van de iphone..dus het gaat mij er met name om dat ie stabiel, snel is.. batt lang meegaat en makkelijk in gebruik.

    Nu is mijn oog gevallen op de Nexus 6. Qua specs is (beeld)kwaliteit daarvan volgens mij stuk beter dan iphone.
    Heeft iemand daar ervaring mee? Of is er nog een andere die jullie zouden aanraden?
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    OnePlus One.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Lekker dan, glas van m'n Note 4 nu al vol krassen. Waarschijnlijk zandkorreltje ofzo.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    iPhone 6s voor status en die andere shit die je noemt. Liquid metal t2000 en shit. Beste keuze van m'n leven is switch naar iPhone. Sindsdien ben ik succesvol en geliefd (niet op fora, vandaar dat ik regelmatig laat weten dat ik een i6 heb, misschien in m'n sig plaatsen).
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Geen korreltje zout? Anders had ik zooooo'n goede pun.
     
    Kwakmannie, Graveheart en fredfenster vinden dit leuk.
  15. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Veel te laat maar misschien, maar misschien zoek je nog. Ik heb een Nexus 6 en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. De telefoon is groot en prestaties zijn goed. In het begin wel wat problemen gehad met Android 5.0, maar na wat updates ook daar geen last meer van. Accu is meestal eind van de dag leeg en niet eerder.

    Mocht je specifieke vragen hebben... stel ze.
     
    L.A. vindt dit leuk.
  17. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben benieuwd wanneer ik mijn OnePlus 2 mag bestellen.
    Op het moment van reserveren stond de teller op 40K.

    Mn Lumia 1020 is ver op dus laat maar komen die nieuwe phone.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zag net op Marktplaats al de eerste invites voorbij komen.
    Geen idee of het echt is hoor, maar toch.
    iPhone 5 begint minder en minder te worden, jeukt wel een beetje om voor een OnePlus te gaan.
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is de Huawei P8 Lite een goede telefoon voor dagelijks gebruik?
    Mijn HTC One is vorige week gestolen en ben nu op zoek naar een degelijke, niet al te dure, nieuwe telefoon.
     
  20. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Hier hetzelfde. Ook nog een iPhone 5 en wil eigenlijk geen 700 euro betalen voor een nieuwe smartphone. Het wordt dan waarschijnlijk de OnePlus 2 of de Moto X Style.
     

Deel Deze Pagina