1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Veel te duur man, echt belachelijk. En een 'oude' CPU voor de Europese modellen. Niks bijzonders eigenlijk.
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen Samsung logo aan de voorkant. 18:9 screen ratio, edge tasks, display die echt popt, praktisch bezel-less phone. En ik heb liever de exynos 8895 cpu dan een totaal nieuwe waarvan het gebruik niet echt bekend is.

    Ik heb het er wel voor over hoor ;-) nu ik dit heb gezien, zie ik alleen fucking grote bezels overal op mijn foons.
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dit wordt wel de trend van(af) 2017 verwacht ik. Zo bezel-less als het maar kan. Ik vind het ook gewoon een must. Ben benieuwd waar OP mee op de proppen komt.

    Wat dat betreft die HTC U Ultra. :'-(
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zo praktisch is bezel-less niet, maar hey... meer werk voor mij. Ik repareer ze graag! :cool:

    Oh, en er staat wel een logo op hoor. Alleen nu onder.
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Mbt de logo, ik dacht eerlijk van niet. De logo was alleen zichtbaar in de eerste prototype's dacht ik. (Prototypes van de s8).

    Design en esthetics over praktisch. Heb nog nooit een telefoon laten vallen of een glasplaat van mijn telefoon moeten vervangen. ;-)
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind persoonlijk de LG G6 met de ronde schermhoeken nog mooier dan de S8. Alleen is het bij die helemaal jammer dat je de snapdragon 821 als processor krijgt omdat Samsung alleenrecht heeft op de 835.

    Overigens eventjes een kleine aanvulling op het stuk van lethal. Stel je sluit een contract af met maandelijkse betalingen voor je telefoon en je krijgt problemen met een hypotheek aanvraag, dan kun je het krediet in 1 keer afkopen en dan verdwijnt de registratie! Dat is in ieder geval zo bij KPN, andere providers weet ik niet!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Samsung S8, fucking hot toestel hoor.... :cool:

     
    Pascal vindt dit leuk.
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Los van het ontbreken van de hardwareknop, niet veel verschil met de S7. Achterkant is ook nagenoeg hetzelfde. Wel wennen trouwens zonder die hardware buttons als je vorige Galaxy toestellen hebt gehad.
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Voorkant van die Samsung is super slick. Toch ga ik daar niet voor. Te duur en ik ben geen fan van Touchwizz.

    Overigens Heeft OP een hele dikke countdown op z'n website. Nog 9,5 uur. Bring it!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Touchwiz is zo goed als weg bij de Samsung s8 ;-)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Koop gewoon deze of een van de andere clones! :+

     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Oneplus 3T All Black kleur denk ik ;-)
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Je had gelijk :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
  15. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Na een flink aantal YT filmpjes te hebben gezien, gaat de S8 hem denk ik niet worden voor mij. Naast de eerste indrukken zijn de specs ook niet heel geweldig.

    + super sexy groot display in een compact formaat
    + rounded corners zien er echt gaaf uit
    + USB C
    + goede iris/facialscanner
    + de edge zelf voelt beter, minder scherp dan de vorige Edge toestellen
    + uitbreidbaar geheugen

    - processor meh
    - batterijduur (waarschijnlijk) meh i.v.m. 'maar' 3000mAh en dat met zo een groot, scherp en helder display. Zelfs de 3500 variant voor de S8+ is aan de lage kant.
    - camera niet verbeterd
    - nog altijd single tone flash
    - nog steeds lelijke lichtinval op die edges
    - extra knop voor Bixby whuut?
    - vingerprintscanner zit op rare plek, mensen met kleine handen kunnen er niet bij. Omdat hij zo dicht bij de cameralens zit is er een grote kans op vingervlekken op cameralens. Was beter geweest als deze ergens in het midden, onder de cameralens zat. Zelfs mensen met grote handen moeten nu 2 handen gaan gebruiken.
    Ben zelf sowieso geen fan van vingerprintscanners of knoppen op de achterkant want dan kun je hem bijv. niet makkelijk unlocken wanneer hij op tafel ligt..

    Kleine selectie van de vids die ik heb bekeken: 1, 2, 3

    Benieuwd of de volgende iphone ook de vingerprintscanner of knoppen op de achterkant gaat doen, hopen van niet :whistle:
     
    Lethal AK47 vindt dit leuk.
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    oled iphone 8 gaat deze opeten
     
  17. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Het lijkt of de S8 een tussen telefoon is zoals de S6
    Daarom wacht ik wel op de S9 met veel vernieuwingen als de S7

    Verstuurd met Tapatalk
     
  18. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Waarvoor heb je in vredesnaam een nog snellere processor nodig? Sinds de S6 is dat toch allang voldoende en is vooral efficientie belangrijk geworden?

    Als de S6 of S7 te maken zouden hebben met haperingen of weet ik veel wat had ik je begrepen, maar ben nu wel benieuwd.

    Ga er zelf wel voor als ik mag verlengen denk ik. Die vingerafdrukscanner zit op een kutplek, maar met Smart Lock hoef ik toch niet echt te gebruiken omdat ik praktisch altijd wel verbonden ben met m'n horloge of autoradio e.d.
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb de S7 Edge, en eerlijk? Het is by far de beste Phone die ik ooit gehad heb. Ik heb altijd wel wat te zeiken, maar bij deze not so much. Ja, de home button zuigt en is niet van dezelfde kwaliteit als de rest. Ik ben zeer zuinig op mijn spullen en zonder enige aanleiding is de home button toch ietwat beschadigd (miniem, maar toch).

    De S8 ziet er mooi uit, ik kan me eerlijk gezegd niet zo goed voorstellen waarom ik een nog sneller processor nodig zou hebben, maar goed, dat riep ik 4 jaar geleden ook. Het gaat toch steeds meer om het uiterlijk, high end toestellen zijn tegenwoordig bijna allemaal pijlsnel en kunnen veel.
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha jij was toch zo anti consumentisme? :p
     
    fredfenster vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina