1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik heb sinds 2 weken Poco. Prima hoor
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Heb net de Note besteld op Amazon voor vriendelijk prijsje.
    Scheelt toch weer 100 euro met die Pocophone en zo veeleisend ben ik ook weer niet. En de camera op die Rednote ziet er wel retestrak uit.

    Jeej kan ik weer lekker van Apple naar Android!
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2019
    Killamonkey vindt dit leuk.
  3. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nice! Welk kleurtje heb je? Vind de blauwe echt super strak en krijg er regelmatig vragen/opmerkingen over. Bijzonder dingetje. Camera is top voor de prijs, scherm is mooi en groot en hijs meer dan snel genoeg. Kan je je geen buil aan vallen!
     
    Tyrant vindt dit leuk.
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja zat te twijfelen over blauw maar toch standaard zwart maar.

    Dat van die camera zag ik eigenlijk pas toen ik hem al gekocht had. Heel nice, thanks voor de tip ouwe!
     
  5. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Lite Zou inderdaad goedkoper moeten zijn.
    Ik heb zelf de gewone A2 en ben daar super tevreden over. Heb 1x met updaten het probleem gehad dat hij in een bootloop terecht kwam maar dat was gelukkig snel te verhelpen.
    Mijn broer heeft de pocophone en is daar ook erg tevreden over. Net wat sneller en een iets betere camera. Ik vind Miui wel echt kut op de poco, Android one werkt echt een stuk fijner.

    Edit: beetje late reactie blijkbaar. Ik zou evengoed de note annuleren btw.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ja doei.
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Waarom dan? Omdat Miui? Is puur persoonlijk. Ik vind het echt heerlijk werken. Lijkt ook best op Ios dus helemaal prima omdat hij van Iphone komt. Beetje gare reactie tbh.
     
  8. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik dacht eerlijk gezegd dat hij een Samsung Note had gekocht. Ik had niet gezien dat er een redmi note in de afbeelding stond.
    Miui is inderdaad best aan te wennen maar ik heb liever een redelijk schone android instal. Heb voor m'n iphone om die reden ook Xperia telefoons gehad.
    Miui is inderdaad nog wel te doen, zeker in vergelijking met Huawei en Samsung.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Haha, die afbeelding was ook best lastig te lezen to be honest :+ Ik vind vooral de gestures heerlijk werken op Miui. Kwam zelf ook van clean android maar zou nu niet meer terug willen.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Gebruik je nog een aparte launcher dan? Ik heb nu even tot die tijd mn oude Sony aangezien mn iPhone gewoon overleden is, met Nova Launcher.
    Echt heerlijk smooth allemaal, werkt toch zoveel beter dan Apple.
     
  11. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Lekker mijn Pocophone laten stuiteren. Maar geeft niets, had 'm al zeker 2 maanden. 300 euro olé.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hoe bevalt ie inmiddels? Wat zijn de plus en min punten? Ben aan het kijken voor een nieuw toestel voor m'n broertje bij Vodafone, hij wil wel een Galaxy A40 of A50 (zijn ook wel hele mooie toestellen) maar een Redmi toestel of een Nokia zou ook een optie zijn.

    Ik gebruik tijdelijk weer mijn Redmi Note 5, want m'n Pocophone heeft een hardware probleem wat waarschijnlijk wel gewoon onder garantie valt (bij Belsimpel vandaan). Qua snelheid is ie niet eens zo heel veel langzamer, alleen is alles niet zo direct als bij de Pocophone en het starten van apps duurt wat langer. De camera is wel een stuk minder.



    Haha dat die van mij nog heel is is ook een wonder aangezien die er uit ziet alsof ik m al 2 jaar heb. Het scherm is nog wel heel, gelukkig. Maar goed daarom koop ik ook nooit al te dure telefoons, het zijn gebruiksobjecten en ik wil ze niet hoeven behandelen als iets duurs.
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Mijn iPhone 7 werkgeheugen stroomt vaak heel snel vol en wordt traag af. Kan dat komen omdat die accu dood is? Want dat is ie. Maakt niet uit of die leeg is of fully juiced. Als het helpt laat ik liefste die accu vervangen, maar anders haal ik wel zo'n lildickenergy sized IPhone XS (¬_¬)
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Wat is je batterijconditie? Kun je checken bij batterijsettings. Batterij laten vervangen bij mijn 6S Plus heeft hem weer als nieuw gemaakt. Kostte 50 euro jaartje terug bij een Apple Reseller. Heb hem halfjaartje geleden aan m'n vader gegeven en doet het nog super. Dan krijgt je iPhone ook meteen een algehele check. Zeker een aanrader voor een 7.
     
    fredfenster vindt dit leuk.
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
    Cool dan ga ik het proberen!
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Je hebt nog een S6 Plus? Respect
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    6S+, had ik tot een half jaar geleden ja, heb die nu aan m’n pa doorgegeven. Ding doet het nog perfect en krijgt nog altijd nieuwste iOS updates.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik wil een upgrade van mijn iPhone 6. Merk dat hij gewoon echt retetraag is, ook na resetten factory instellingen. Bovendien loopt hij erg snel vol, zit weinig opslag in.
    Liefst blijf ik Apple gebruiken, ben er aan gewend en vind het prima werken zo.

    Van werk gebruik ik een iPhone 8, dat vind ik gewoon prima. Dacht zelf aan een iPhone 8 Plus of een iPhone SE (2020) beide hebben een homebutton wat ik fijn vind werken. De nieuwere modellen hebben dat niet en maken volgens mij gebruik van face-tracking.

    Heeft iemand ervaring met beide iPhone toestellen en e.v.t. tips voor me?
    Ik kwam deze website tegen: https://swappie.com/nl/uitverkoop/#iphone-se-2020

    Daarnaast zou ik natuurlijk een tweede handsje kunnen kopen via Tweakers, of gewoon nieuw. Budget 350-450 euro I guess.

    Edit:
    Dit kom ik dan ook tegen en lijkt me in principe ook prima, ook qua prijs (als ik voor een toestel zonder knop ga):
    https://tweakers.net/aanbod/2589680/apple-iphone-xs-64gb-grijs.html
    https://tweakers.net/aanbod/2597936/apple-iphone-xr-128gb-rood.html
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2021
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ik ben onlangs naar de iPhone SE gegaan, heb toen gebruik gemaakt van Apple Trade In voor m'n oude toestel.
    Weet niet of dat rendabel is voor de iPhone zes tho.

    Heb voornamelijk voor de SE gekozen vanwege het formaat, zelfde als de acht. Werkt gewoon ook allemaal weer fijn.
     
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Zou wel mooie bak zijn als het voor dat geld niet fijn zou werken
     

Deel Deze Pagina