1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Pff met al die rondingen lijkt het meer op een ladyphone.
    4,8" scherm, dus past in niemand zijn broekzak. En dan ook nog 720p, waarom niet meteen 1080p?
     
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Heb een beetje mixed feelings, de redesign van TW ziet er wel goed uit en in de filmpjes vind ik het toestel er wel beter uit zien dan op de plaatjes maar ik had wat beters verwacht.
    Hopelijk komt Sony binnenkort met een dikke smartphone die even over de SIII en One X heenwalst :).

    Smart Stay (kijkt naar je ogen als je bijvoorbeeld iets aan het lezen bent zodat het scherm niet uitgaat) en Samsung Voice (net zoiets als TellMe en Siri, alleen net nog even wat uitgebreider) lijken me wel erg handig, zitten verder nog heel veel handige functies op.
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2012
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dus toch wat ik had gepost en ik vind het ook teveel een ladyphone. Eigenlijk gewoon een Nexus upgrade. Geef mij ook maar Sony! Voorlopig moet ik even doen met m'n Xperia S, maar ik ben echt benieuwd naar het volgende vlaggenschip van Sony. :)
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    [​IMG]

    [​IMG]

    Weer zo'n rare achterkant 8) hopelijk is het nu wel wat steviger :+
     
  6. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, dat vind ik nou ook altijd. 8) Het lijkt net of Samsung een designer heeft voor de voorkant en achterkant. :p Er zijn maar weinig toestellen van Samsung waar ik de achterkant mooi vond. Deze van de S3 ziet er wel wat degelijker uit dan die van de S2, maar mooi... nee! :+
     
  7. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Jammer jammer! Het is een mooi toestel, maar had gehoopt op een verbetering van de camera ten opzichte van de Galaxy S2. Die legt het flink af tegen de 12 mp van bijvoorbeeld de Experia S. Nu twijfel ik weer welke ik neem. Eerst maar kijken wat voor telefoon ik van de baas krijg dan :+
     
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Precies wat ik al verwacht had, een gigantische anticlimax. Design is zoals altijd lekker generiek en zielloos. Geen verassende nieuwe specs, en of die processor nou 1000 of 1200 haalt bij een of andere benchmark kan me verder niet zoveel schelen, dat ga je bij normaal gebruik toch niet of amper merken.

    Gewoon de zoveelste Samsung telefoon, lekker veilig en totaal niet onderscheidend. Alleen die feature dat ie niet uit gaat omdat ie naar je ogen kijkt is wel leuk, verder niks interessants IMO.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.514
    Heb die Sony Xperia S ook eens gechecked en vind het scherm best tegenvallen, net zoals de Nokia Lumia..(itt tot iphone 4s). Heb er verder 0 verstand van.
     
  10. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het scherm er echt saai en kleurloos uit zien in vergelijking met bijv de Galaxy SII en mijn eigen mobiel. (Desire Z)
     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Hij wint het toch echt in tests van de iPhone en andere toestellen, sowieso qua specs. Maar goed, het kan een kwestie van smaak zijn en instellingen kunnen ook een rol spelen. Het enige wat mij een beetje tegenvalt is de kijkhoek. Verder top, behalve de dode pixel dan. :p

    Ik heb hiervoor een Super Amoled gebruikt en in het begin vond ik het geweldig, maar ik zie nu pas hoe nep die kleuren waren en puur gezichtsbedrog. Totaal overdreven kleuren.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]

    Lijkt verdomd veel op deze Samsung 'Mandel', aan de achterkant.

    En was het het wachten waard, jonges? 8)
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die Samsung toestellen doen mij nou echt helemaal niets. Saaie toestellen, op het lelijke af heel vaak. Het is tof dat voor de puristen het toestel qua specs zo geweldig is, maar dat doet mij niet zoveel. Ik moet er alles op kunnen en snel ook, that's it. Dat kan mijn Sensation XE prima. Helemaal sinds 4.0 is dat ding retesnel. Hij ziet er ook 10x zo mooi uit en heeft een normale maat van 4.3 inch.

    Het doet me helemaal niets, maar is de SGIII nou een windows telefoon?
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Tja en zo is de One S alweer even snel en de X alweer een stuk sneller. //oh je had het over het scherm. :+
    Ik mag trouwens aan het einde van deze maand mijn contract verlengen, alhoewel ik eigenlijk geen fan ben van 2 jarige contracten denk ik dat ik dat dit keer wel gewoon doe.

    Ik vraag me trouwens af, wat is het nut van de steeds sneller wordende toestellen? Ik heb nu de Desire Z en ik vind dat ding eigenlijk al snel genoeg en kan alles spelen. :+
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind hem aardig scherp hoor.

     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Nee dat plaatje wat ik poste is een toestel van Samsung genaamd 'Mandel', dat is waarschijnlijk een prototype van een WP8 telefoon heeft niks met de SGIII te maken. :)
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Het heeft geen enkel nut meer voor de normale gebruiker. Het is niets meer dan een marketingtruuk.

    Ik heb een 1.5 dualcore telefoon. Dat ding is fucking snel, ik denk niet dat ik veel verschil zal merken als ik nu overstap naar een HTC One X. Hoe vaak doe ik nou 4 taken tegelijk op mijn phone? Nooit eigenlijk. Het gaat nu alleen nog maar om het uiterlijk van een telefoon. Qua wat ze kunnen zit er geen wereld van verschil meer tussen de high-end toestellen. We moeten oppassen dat we geen overkill krijgen met al die toestellen.
     
    Laatst bewerkt: 4 mei 2012
  19. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    @Hybrid
    Wat een lelijk ding.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind hem best aardig eigenlijk. S2 was een stuk langer en dat hield me altijd tegen.
     

Deel Deze Pagina