1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Toevallig net nu ik deze pagina vernieuw zit ik Xperia S abbonementen bij Hi te kijken. Ik zit wel al jaren bij Vodafone dus heb totaal geen idee hoe goed Hi is.
    Ik bel vrij weinig moet ik zeggen door o.a. whatsapp..
    Twijfel tussen 500/1000 Mb (vooral ook met in acht neming van de snelheid, echter krijg je die snelheid never op G3.. dus dan zou het weer niet uitmaken).

    Zwaar goedkoper dan bij Vodafone (waar ze de telefoon btw niet eens aanbieden).
    Studentenkorting ook aantrekkelijk bij Hi.


    Edit: laatst die Nokia Lumia in winkel gechecked en vond 'm ook erg slick vooral het formaatje.. denkt dus dat het of Lumia 800 wordt of Xperia S.

    edit: wtf is dat Hi ToestelLease.. moet je 'm uiteindelijk teruggeven oid :+ (even snel over gelezen) dat moet ik niet hebben.
    edit 2: geniaal je kan gewoon met medewerkers chatten ipv dat je moet bellen, rustig alle vragen stellen.. dat lease is niet eens zo slecht.
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Je mag hem ook houden hoor, kost je 15% van de aanschafwaarde geloof ik. Zou ook de restwaarde kunnen zijn, maar dat lijkt me niet. Daarbij, gebruik jij je oude telefoon nog weleens? Ik heb wel 6 oude toestellen liggen, doe ik nooit meer iets mee.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou het ging mij meer om dat ik nogal eens m'n telefoon laat flikkeren e.d. geen zin om er dan vol voor op te draaien als je "least".. maar 15% is idd geen geld aangezien na 2 jaar zo'n telefoon vaak qua prijs minstens de helft gedaald is.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Dit. :) 15% van de nieuwwaarde op dat moment. Dus nu zou je iets van 40 eu moeten betalen om hem over te nemen, tegen die tijd zal het wel minder zijn.
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    wel klote dat je als nieuwe klant 30 euro moet betalen.. ipv dat ze een overstap van de ene naar een andere provider aantrekkelijk maken..
     
  6. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag op mijn S2 een Android-update van circa 18mb. Iemand enig idee of er grote wijzigingen/fixes hebben plaatsgevonden?
     
  7. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Mijn phone is gister nacht gejat. Aangezien mijn abbo gewoon door loopt ga ik morgen een nieuwe phone kopen. Zit alleen niet echt ruim bij kas dus ben op zoek naar iets cheaps.

    Ik had nu een galaxys2 en dat beviel goed. Die is alleen vrij duur los..

    Duss, wat zou een aardig, en vooral goedkope, phone zijn om het laatste jaar van mn abbo door te komen?
     
  8. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat is goedkoop voor jou? :9
     
  9. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Hoop eigenlijk aan 200 genoeg te hebben
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb nul verstand van telefoons, maar ik zal er nu toch echt weer eens aan moeten geloven. De hoofdknop van m'n iPhone werkt niet meer, dus ik kan niet meer uit menu's als ik er in zit.

    Heb een sim-only abootje bij Ben, bevalt me prima (20 euro in de maand), maar ik zal nu toch aan een nieuw toestel moeten denken, en gezien de belachelijke losse prijzen dus ook aan een nieuw abonnement.

    Wat raden jullie me aan? Ik wil uiteraard een fatsoenlijke smartphone, maar ook zo min mogelijk per maand betalen. Ik weet dat Samsungs goedkoper zijn dan iPhones, maar ik heb echt weer nul zicht op wat goede en wat nieuwe Samsungs zijn :+
     
  12. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Je hebt PM ;)
     
  13. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Hoeveel wil je uitgeven? :p
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Zo min mogelijk ;)

    Maar als eenmalige kosten echt max. 100 euro ofzo. En per maand toch niet meer dan een euro of 30, indien mogelijk.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  16. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 mei 2012
  17. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Kijk even voor een abbo met een Samsung Galaxy S Advance. Mooi toestel, maar niet achterlijk duur.
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    3 jaar klant bij Vodafone, 10 euro korting op de kosten van het losse toestel bij een abonnement. Whoop-ti-fucking-doo!

    Weet nog niet of ik bij Vodafone ga blijven. Heb eigenlijk weinig interesse meer in smartphones. Merk dat ik internet alleen nuttig gebruik voor Whatsapp en 9292, en dan heel sporadisch google maps. De rest is met name beetje kutten op internet in de trein. Oftewel, denk niet dat ik een groot data pakket nodig heb en extreem snel hoeft het ook niet te zijn.

    Heb liever goede dekking, dan kan ik het best bij KPN zijn toch? Ik vind het bereik bij Vodafone toch best vaak tegenvallen.

    In een ongerelateerd bericht: mijn internet crasht best vaak tegenwoordig random op sites. Vermoed dat het een virus is oid. Best kut.
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij KPN krijg je pas korting je elke maand 25 euro buiten je bundel gaat bellen, dus daar hoef je ook niet heen als je korting wil;)
    Als je toch niet veel data hoeft kun je ook gewoon naar telfort bijvoorbeeld. Gewoon goedkoop sim only bellen!
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb een nieuwe telefoon nodig, want de speaker is niet meer zo goed.
     

Deel Deze Pagina