1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    dit witte shirt is ook niet gephotoshopt maar wordt waarschijnlijk het derde shirt. het uitshirt schijnt chocoladebruin te worden maar zoals je zegt nog niks officieels....
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat las ik een tijd terug ook maar daarna heb ik vooral gelezen dat het uitshirt gewoon wit zou worden.
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Bruin is een poepkleur. Ga je toch niet als shirt-kleur gebruiken. Puh-lease.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het uit-en thuisshirt van Inter er beiden erg mooi uitzien! _O_

    Wanneer wordt het uitshirt van Ajax eigenlijk gepresenteerd? Het duurt btw nog zo lang tot het voetbal weer begint.. het is pas 13 juli :'-(
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    25 juli wordt de nieuwe van Ajax als het goed is gepresenteerd.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Exact. Zou dan ook erg blij zijn als die dingen gewoon wit zijn.
     
  7. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen de 1e training, daarna oefenwedstrijden dus tjah dan nog maar even wachten...het gaat sneller dan je denkt straks.\o/
     
  8. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    jeremy*)
     
  9. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie?
     
  10. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    :)jeremy clarkson. journalist uit england o.a. bekent van top gear. hij schrijft elke week een column in de sunday times en de sun gebruikt best vaak puh-lease dus toen jij het zei moest ik daar aan denken...
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi.. Ajax zit niet te slapen. :)
     
  12. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlandse sites melden het nog niet dus of het 100% waar is weet ik niet. Ken de speler verder ook niet.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Is bij Feyenoord inmiddels ook niet de verdediging het grootste probleem? Bahia, Vlaar en Hofland zijn nou niet echt de meest betrouwbare verdedigers gebleken (Vlaar heeft weinig gespeeld, I know).
     
  14. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ze zijn ook op zoek naar een verdediger.
     
  15. Fibroidduck

    Fibroidduck Feyenoord Till I Die

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, we hebben amper een normale rects back :mad:
     
  16. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja, Feyenoord schijnt in de markt te zijn voor André Ooijder en Berra (van Haerts).
    Vlaar heeft zijn talent helaas niet kunnen inlossen door veel blessureleed. Zowel vorig seizoen als dit seizoen heeft hij een langdurige blessure gehad.
    Hofland vind ik - in normale doen - een prima verdediger. Top van de Eredivisie waardig. Dit seizoen heeft zijn zoontje Milan echter getobd met een tumor, dat heeft Kevin veel aangedaan. Ik ben het met je eens als je zegt dat-ie dan niet moet spelen. Dat was ook het meest wijze geweest, maar door de blessures die er al waren, wilde hij het team niet in de steek laten. Het duo Vlaar-Hofland had voor Vlaar zijn blessure nog geen tegengoal geslikt... Dat beloofde toch wel veel, dat zit zeker meer in. Hopelijk haalt GJV het er uit, daar heb ik wel vertrouwen in.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ondanks dat gedoe met z'n zoontje vind ik Hofland een overschatte verdediger. Vlaar is een groot talent, die heeft het goed gedaan in de periode dat ie speelde. Bahia zou ik als ik Feyenoorder was niet blij mee zijn. Rare onberekenbare dwarrel die vent. Zou nog eerder Greene opstellen.

    Ooijer is ook gewild door AZ en PSV las ik. Als zij hem al niet kunnen betalen kan Feyenoord dat waarschijnlijk al helemaal niet en Blackburn schijnt hem ook niet te willen laten gaan.

    Feyenoord zit een beetje in hetzelfde schuitje als Ajax. Op zoek naar een sterke verdediger, maar de grote talenten zijn te duur en willen niet in NL voetballen dus moeten ze of een jonkie halen, of een oude ervaren rot waarvan je het risico loopt dat ie over de top is.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Coentrao:
    http://www.youtube.com/watch?v=cgmiSG-Wu-U&feature=related

    In portugal zijn er al meerdere sites die het melden, verder melden voetbalprimeur en goal.com het nieuws.. ziet er goed uit iig :)

    Toch zie ik inderdaad liever verdedigers komen.

    @nerazzurri

    Ben het niet helemaal eens met de visie op Bahia. Hij begon inderdaad erg onberekenbaar, maar de laatste paar maanden, waarin die veel vertrouwen kreeg ging hij veel consistenter spelen en maakte hij niet veel fouten meer. Hij werd rustiger aan de bal en ging aanvoelen wanneer hij de bal weg moest jassen ipv uitverdedigen.
     
  19. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mensen hier nog naar de training van Ajax kijken? heb een stuk gezien via een stream van de ajax.aegon site.

    [​IMG]
    :D

    EDIT: Die buffer is een pain in the ass. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 14 jul 2008
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Loopt de hele tijd vast :'-(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina