1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dieptepunt: de tweede divisie van Spanje verkiezen boven Nederland =( Wat voor beeld hebben ze wel niet van onze competitie?
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dan ga je toch alleen. :'-(
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Hij is in een deal betrokken met Aimar begreep ik.
    Beetje jammer, maar goed, Kermit Erasmus is ook een geweldig aanvallend talent.

    En inderdaad: alle Feyenoord-supporters gefeliciteerd met onze prachtige club. 100 jaar, op naar de volgende 100!
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Al honderd jaar bittere rivaliteit! Dat het nooit verloren mag gaan8)
     
  5. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jaap Stam is inderdaad bij Ajax nooit meer zo goed geweest als in zijn tijd bij met name Man. U., maar het was wel een grote vent met een enorme uitstraling. Daarnaast vond ik hem nog steeds wel redelijk presteren. Ik lees overal dat Oleguer zou moeten komen als een vervanger van Stam, vandaar dat ik dat ook zei. Neem ook alleen al de titel van het artikel op VI.nl over de mogelijke transfer: "Ajax klopt bij Barcelona aan voor nieuwe Jaap Stam". Zoals ik al aangaf is het niet zo'n type speler.

    Dat Oleguer er niets van kan is overdreven, maar ik kan het geen goede speler noemen en wel de minste speler in de A-selectie van Barça. In verdedigend opzicht is hij niet sterk en zoals ik al aangaf moet hij het hebben van zijn aanvallende intenties. Zeker als je vooruit speelt dan kan het een bruikbare kracht zijn.

    Als er het liefst nog 1 goede verdediger bij komt (en dus een verdediger die wel echt uitblinkt in verdedigen) en het team loopt gewoon goed, dan kan het allemaal wel meevallen. Misschien zakt hij wel helemaal niet in verdedigend opzicht door het ijs in de Nederlandse competitie. Voor Europees niveau vind ik hem niet goed genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is vanavond de wedstrijd van Nac nog ergens te zien op tv?
     
  7. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    vanavond nac..?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    InterToto Cup, tegen Rosenborg.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nvm ik heb het al gevonden

    1-0 voor NAC (amoah 19')
     
    Laatst bewerkt: 19 jul 2008
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Aissati tekent maandagochtend bij Ajax :)

    Blind heeft dat gemeld voor de camera's van de NOS. Hij was overigens in Barcelona om de huur van Henrique te bespreken en de transfer van Oleguer.
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb er niet zoveel problemen mee dat hij naar Ajax gaat. Als Aissati echt zo'n groot talent was geweest speelde hij net als Afellay al wel in de basis..veel plezier ermee! Bij Ajax komt hij toch niet toe aan spelen..
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Iets te makkelijk gezegd, zal wel een deel irritatie bij zitten ;)
    Als je zag hoe hij speelde bij PSV en Twente mag je zeker blij zijn met zo'n aankoop, het is een speler die je beter in je selectie kan hebben dan tegen je..
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De algemene opinie wat betreft Aissati in Eindhoven is sowieso behoorlijk omgeslagen sinds kort :+

    Ik moet zeggen dat ik al die gefrustreerde reacties wel kan waarderen overal :9
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Aissati met zijn CL debuut tegen AC/Gattuso was anders ook niet verkeerd :+

    Verdomme.. wat baal ik dat ik niet bij de Kuip was... wat een legioen hebben we toch.. kippenvel en tranen, absoluut
    [yt]0j6vhF4CMnc[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Tja ons 100-jarig feestje was niet meer dan een walgelijk bobo-feestje acht jaar geleden.
     
  16. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Was je erbij dan Mtthz? ;)

    En Aissati bakt er sinds afgelopen week inderdaad helemaal niets meer van. En toch maar reacties blijven plaatsen. Dat zegt mij voldoende.
     
  17. Bassie_

    Bassie_ Guest

    De frustratie druipt eraf, heerlijk :lol:
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    mwha niet echt, jullie mogen hem best hebben. Ben nooit een fan van hem geweest, een beetje arrogant en beter dat we er nu geld voor vangen dat dat hij volgend seizoen transfervrij vertrekt en we er nog niks aan hebben gehad. Als hij bij PSV al niet slaagt wil ik nog maar zien of ie bij Ajax ook zoveel speeltijd krijgt. Hetzelfde gold voor Perez die moest zonodig terug naar Ajax terwijl hij daar wegging zonder speeltijd en ging weer terug en werd weer de helft van de tijd op de bank gezet. maargoed PSV heeft al zat middenvelders op het veld staan en daar hebben we Aissatie echt niet bij nodig (Dzsudzsak, Afellay, Bakkal, Mendez, Culina)


    Ronaldinho trouwens naar AC Milan voor €23

    [yt]U5nYstoyfOM[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2008
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Boertje_PSV een paar weken geleden:
    Boertje_PSV nu:
    :+
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina