1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [deel 18]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Conquistador, 7 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor, hij had 3 jaar nodig om het vak coach te begrijpen. Hij heeft nu de feeling en kan dus direct wat goeds neerzetten bij Ajax! :+
     
  2. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, Ajax wint gelijk de UEFA Cup en wordt kampioen, jaar daarop winnen ze de Champions League.
     
  3. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt er verstand van jongen.
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wie zegt dat ik er zeker van ben dat wij kampioen worden volgend seizoen? Dat heb ik in ieder geval nog niet gezegd, dus als je die uitspraak baseert op mijn eerdere reply dan mag je best eens beter leren lezen. En ja, ik was er van afgelopen seizoen van overtuigd dat we kampioen zouden worden. Het verschil was het seizoen daarvoor miniem, en PSV was er zwakker op geworden. Maarja, toen moesten die knuppels Sneijder verkopen op het laatste moment en Stam kapte er vroegtijdig mee. Sindsdien was ik er niet meer zo overtuigd van.

    Maar ik ben er niet zeker van dat we kampioen worden. Met of zonder Marco van Basten. We hebben in ieder geval veel werk te verrichten op de transfermarkt. Er komen per dag steeds meer namen bij die in verband staan met Ajax, maar voorlopig zie ik er geen een komen. En ja, Ajax kan kampioen worden. Ook zonder verdere aankopen. Maar ik moet het eerst maar even aanzien.

    En is het niet vreemd dat ik ook maar moet zien over PSV überhaupt kampioen gaat worden? Als Gomes weggaat, dan moet PSV wel verdomd goed op zoek naar een goede vervanger. Je kan moeilijk ontkennen dat Gomes de beste speler was afgelopen seizoen. Hoe vaak hij PSV er wel niet doorheen heeft gesleept. Of gaan jullie nou zeggen dat jullie voorhoede zo goed bezig was afgelopen seizoen? 65 doelpunten is schandalig weinig voor een kampioen, en dat weten jullie zelf ook wel. Gemiddeld nog niet eens 2 goals per wedstrijd. En als Gomes in die wedstrijden zeker een paar keer een wereldsave eruit moet toveren, dan moet je je zeker eens achter de oren krabben in hoeverre je afhankelijk bent van Gomes.

    En verder nog. Ik ga ook nu zeggen dat Ajax kampioen gaat worden. Ik heb er geen honderd procent vertrouwen in, en ik kan nog altijd terugkomen op deze uitspraak als het seizoen vordert. Maar ik ga er vanuit dat Ajax genoeg kwaliteit heeft om weer om de titel te strijden. Dat zijn is Ajax aan zijn stand verplicht.

    Elk seizoen zonder titel is een verloren seizoen. Een bekertje is leuk voor de finaledag zelf waar ik in 2006 en 2007 in de Kuip zat, en de huldiging erna. Maar verder maak je daar geen indruk meer mee. Voor de plee-offs winnen krijg je geen beker, en de Johan Cruijff schaal is niet meer dan een kloteprijs. Ik eis van Ajax dat we volgend seizoen kampioen worden. Dat eisen we allemaal. Maar als het weer niet zo het geval worden, dan zal mijn rood-witte hart nog altijd kloppen.
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat Ajax kampioen wordt, ik zeg dat Ajax-supporters in het algemeen al vier seizoenen in de zomer zeggen dat PSV geen kampioen meer wordt omdat ze zo ontzettend zijn afgezwakt, en dat Ajax dús wel kans maakt omdat ze het seizoen daarvoor tweede zijn geworden. Ajacieden focussen al vier seizoenen op hoe slecht het in de zomer gaat met PSV, de kampioen van Nederland, en zeggen daarna hoe goed hun aankopen wel niet zijn.

    PSV is vorig jaar met een bizar laag doelsaldo kampioen geworden, dat klopt. Het gaat niet om vaak scoren, maar om op het goede moment scoren. Met 1-0 win je ook een wedstrijd, en als je op die manier je krachten kunt sparen voor een volgende, lastigere, wedstrijd is het slim om niet je beste elf neer te zetten bij een simpelere wedstrijd, die dan "maar" met 1 of 2 tegen 0 wordt gewonnen.
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja vind je het gek? Eerst vertrokken sleutelspelers als Waterreus, Kezman en Robben. Toen Vogel, Van Bommel, die Koreanen en Bouma. Toen Lange Jan, en Ooijer. Vervolgens Cocu en Alex. Ja dat zijn toch namen die weggaan, en die aankopen die worden gedaan lijken de eerste keer weinig om handen te hebben. Farfan is nu al weg. Gomes gaat er waarschijnlijk ook nog vandoor. De laatste twee seizoenen zijn jullie met miniem verschil kampioen geworden. De resultaten worden per seizoen ook minder van PSV. Als Ajax er weer een goede selectie van kan maken, dan is het toch ook niet onrealistisch gedacht dat het voor een keer geen PSV wordt die met die schaal in de handen staat?
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wie weet wordt het geen PSV of Ajax dit jaar. Als Sulejmani misschien bij Heerenveen blijft dan geef ik Heerenveen ook een goeie kans. En misschien dat Feyenoord weer wat potten kan breken dit jaar met Verbeek. Maar het moet natuurlijk Ajax worden!
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk mag je blijven dromen. Jullie hadden ook wel gelijk dat het slecht dreigde te gaan aflopen met PSV ieder seizoen. Daarom geef ik nu aan dat het ironisch is dat het dit jaar weer precies zo gaat, maar dat ik als PSV-supporter daar nu wel aan gewend ben, en er het volste vertrouwen in heb dat we volgend seizoen weer kampioen zijn.

    We hebben trouwens Bréchet voor 3 seizoenen gekocht. Naam zegt me niks, schijnt bij Lyon gespeeld te hebben en kan op middenveld en in verdediging spelen. Ben benieuwd :)
     
  9. chevano

    chevano Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag op de radio wist die wilfred gene te vertellen dat gomes waarschijnlijk blijft.
    Blijkbaar was gene bij het psv stadion
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Wij hadden vorig seizoen een spits die voor het Spaanse elftal heeft gespeeld:emo:
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    De uitslagen worden idd steeds minimaler maar dit komt mede omdat PSV europees door strijd tot maart/april en Ajax vorig jaar niet eens tot de helft kwa en dit seizoen helemaal niet aan spelen toe kwam in europa. En dan nog is PSV sterker en speelt het slimmer hun wedstrijd, het was dan wel niet altijd even mooi maar wat wil je als je doordeweeks nog een zware wedstrijd moet spelen tegen grote europese clubs. Vind het eerder slecht van Ajax dat ze nog zonder doordeweekse wedstrijden niet eens het kampioenschap binnen kunnen halen en PSV 2x per maand een wedstrijd tussendoor moest spelen..dat noem ik klasse en PSV flikt het elk jaar weer om er een top-team neer te zetten die zowel nationaal als internationaal heeft gepresteerd!!!

    FORZA PSV!!
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2008
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er wel op ingaan, want het klopt niet helemaal maar je hebt wel gelijk. Ajax heeft het gewoon enorm verpest vorig seizoen.

    Even wat nieuws:

    Komt dus niet... was te verwachten. Met ons slechte weer en onze slechte competitie maakten we weinig kans.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Doen ze goed bij Barcelona, ben benieuwd naar aankomend seizoen. Tot nu toe hebben ze toch Alves, Keita, Pique en nu Adebayor overgenomen ? Netjes :)
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Nou, Dani Alves is volgens mij nog steeds niet 100% rond. Laatste geruchten zijn dat het wel binnenkort moet gaan gebeuren, voor geloof ik ongeveer 29 miljoen. Vind het veel te veel geld voor een rechtsback, maarja ik ga er niet over. Verder wel gewoon een aanwinst voor het team natuurlijk, zeker nu Zambrotta weg is. Je vergat overigens Cáceres van Villarreal die we gesigned hebben.

    Ik weet niet of ik echt blij ben, mocht dit Adebayor verhaal helemaal waar zijn. Adebayor mag dan 24 goals gemaakt hebben, hij maakte nou niet bepaald elke kans af afgelopen seizoen. Dat is eigenlijk wel wat we nodig hebben, een echte afmaker. Ik had dan liever gezien dat ze Villa zouden kopen met dat geld. Is toch een speler die zich ookal heeft bewezen in La Liga.
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier is het al zeker dat die niet komt:



    Ook wel opmerkelijk nieuws:

    leuk elftal volgend seizoen bij Barca:
    -----------------(aankoop)-----------------
    -----Alves-----Puyol----Milito----Abidal-----
    -----------------Iniesta--------------------
    ----------Xavi--------------Yaya toure-----
    ----------------Henry----------------------
    -----------Bojan-------Adebayor-----------
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  16. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Kijk eens drie posts boven je vriend:)

    Achja, ik zag em toch niet komen.
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Iniesta achter Yaya? nee.
     
  18. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wanneer de volgende tenue's (2008 - 2009)bekend worden:

    AC Milan Thuis en Uit


    en weet iemand de site waar je alle transfers kan zien ....
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2008
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    www.transfermarkt.de

    wel een Duitse site maar daar staan de Tranfers voor bijna alle comeptities op
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    :emo::lol:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina