1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 20]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 24 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Twijfel toch sterk of de Zeeuw dezelfde kwaliteiten heeft als de Jong..
     
  2. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, De Jong is ook erg gegroeid toen hij bij HSV kwam.. Tuurlijk was het al een goede voetballer, maar hij is daar veel beter geworden.. En ik gun het De Zeeuw en Ajax van harte dat hij naar HSV gaat, want dan verliezen ze wel een belangrijke speler in Alkmaar :D

    Moet wel zeggen, als AZ geen fouten blijft maken dit seizoen, dat ik ze die titel keihard gun, want ik sta elke dag liever 2e achter AZ, dan achter PSV..
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    De ouwe zak die van 1912 tot 1927 bij Madrid heeft gespeeld, ergens in het midden onderaan.

    Edit: Weet 'm al. Wat een DOMME fout dat ik die niet meteen wist zeg...

    Ik vind persoonlijk De Zeeuw nu stukken beter dan ik De Jong vond toen hij bij Ajax vertrok.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2009
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ja dat klopt, de Zeeuw heeft nu natuurlijk ook bakken meer ervaring. Ik vind het een goede speler en die zal het naar mijn ogen toch lastig krijgen bij HSV, daar is het toch echt anders werken dan bij AZ. Ik gun het die jongen overigens wel, blijft een harde werker :)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Veel meer ervaring heeft de Zeeuw toch ook niet? 4 seizoenen AZ en 2 seizoenen Uefa Cup. Dat is ongeveer hetzelfde als de Jong toch? Denk dat de Zeeuw qua potentie echt een stuk beter is als de Jong
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    De zeeuw heeft wel meer ervaring op dit moment dan de Jong op het moment dat die naar HSV ging, correct me if i'm wrong :+
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ook niet echt. Heb net even gekeken en de Jong heeft 96 keer voor Ajax in de Eredivisie gespeeld en de Zeeuw tot nu toe 104 keer voor AZ. Loopt dus redelijk gelijk qua ervaring
     
  8. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zo, goed dat je dat even had opgezocht. Dat had ik echt niet verwacht namelijk haha. Ach, ik hoop dat de Zeeuw naar HSV gaat, zo mist AZ een belangrijke speler en het is een gezonde transfer :)
     
  9. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat dat Scheringa De Zeeuw laat gaan. Als AZ kampioen wordt, dan krijgen ze veel meer aandacht en dan heb je goede kans dat hij meer kan vangen voor De Zeeuw.
    Bovendien wil Dirk het liefst kampioen worden en als je nu Demy gaat verkopen maak je die kans aanzienlijk kleiner.
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Alleen is de Zeeuw al een volwaardig international en was de Jong dat nog niet;)
     
  11. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38

    Het begin was erg makkelijk inderdaad, maar zeg maar de periodes voor de jaren 90 wist ik sporadisch hier en daar een uit het hoofd. Gelukkig heb je dan nog Wikipedia_O_
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Voor een controlerende middenvelder heeft ie anders behoorlijk veel assists op z'n naam en bovendien scoort ie ook nog weleens.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    No offence, maar dan snap je er bar weinig van.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Opmerkelijk bericht:
    o_O
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Een spits de opvolger van een aanvallende middenvelder noemen :lol:
     
  17. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Wat is daar mis mee? Onze trainer zet tijdens de training regelmatig onze spits op het middenveld om te zien hoe hij daar functioneert en dat gaat eigenlijk altijd goed.
     
  18. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    En jij speelt voor? Die amateurclub FC Eindhoven? :+
     
  19. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Doe maar die ene club uit de Eredivisie. Ik train nu een week met PSV A1, of ik mag blijven weet ik nog niet.

    Ik bedoel alleen te zeggen dat er wel meer spitsen zijn die goed uit de voeten kunnen op het middenveld. Kuijt is wel zo'n speler die dat in zich heeft, denk ik. Niet dan?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 jan 2009
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kuyt speelt bij Liverpool regelmatig op de flanken als hangende middenvelder, net zoals Nedved bij Juve (alleen dan aan de andere kant). Bovendien is Kuyt op meerdere posities inzetbaar. Wat dat betreft kan ik het me best voorstellen.

    Voor de rest lijkt ook dit me weer een bullshitgerucht van de eerste orde. Echt, ik zie bijna al die rotzooi geruchten van Tuttosport klakkeloos in de Nederlandse en Engelse pers opduiken en geloof me, Tuttosport, de Corriere Dello Sport, Sportmediaset en al die rommel (behalve Gazzetta, dat is nog redelijk betrouwbaar) verzint 90% van z'n transfergeruchten. Wat een sh*tkranten, vooral Tuttosport.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina