1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ajax speelt nu alsof hun leven er vanaf hangt. Fanatiek, een tikkeltje hard en met veel strijd. Dat vind ik verbazend, aangezien we zes jaar hebben gezien dat als het minder gaat dat meteen de hele ploeg in elkaar dondert. Nu houden ze elkaar scherp en dat is een positieve ontwikkeling.

    Echter is het de vraag of het nu al genoeg zal zijn. Dat Ajax goed bezig is, dat kan iedereen wel zien, maar nu is het doorbijten of afhaken. Ajax beheerst de kunst om wedstrijden knullig uit handen te geven al jaren als meesters. Met de mentaliteit van de laatste weken moet Ajax de rest van de wedstrijden ingaan. De dood of de gladiolen, en met het programma van de aankomende weken zal dat voor elke wedstrijd winst moeten opleveren. Alleen ken ik mijn cluppie helaas goed genoeg dat de gemakzucht er snel in gaat zakken. En dan is het ook nog FC Twente en PSV die boven ons staan.
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Is het een nieuwe trend ofzo? :+ Straks wordt onze competitie overspoeld met zichzelf aanbiedende Koreanen. :p
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Het lijkt me duidelijk dat Ajax een topaankoop heeft gedaan, ze zochten eindelijk verder dan de eredivisie en dat heeft goed uitgepakt :D
     
  4. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar nu is het bidden dat ze die jongen vast weten te houden.. En dat ie niet voor 4 miljoen de deur uit loopt..
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als Eriksen na dit seizoen toch naar een topclub wil lijkt Arsenal mij wel de beste optie. Kan hij mooi Fabregas opvolgen mocht die naar Barcelona gaan :+
     
  6. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik zie 'm vrij graag uitgroeien tot een hele belangrijke speler voor Ajax.. Ik hoop dat ie zelf ook wel doorheeft dat hij na een half seizoen op de bank van Ajax 1, nog niet klaar is voor een club als Arsenal.. *kuch*drenthesyndroom*kuch*
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Een jaar geleden prefereerde hij Ajax nog boven de topclubs. Zou dat nu na zo'n 10 wedstrijdjes te hebben gespeeld in de Eredivisie heel veel anders zijn? Mag hopen van niet. Lijkt me niet dat hij voor 10 wedstrijden naar Ajax is gekomen..

    Trouwens:

    Dit vind ik wel erg jammer. Sta je 5 punten voor met 7 wedstrijden te gaan en dan ga je nog roepen dat je eigenlijk achterstaat. :lol: Kom er aub een keer vooruit dat je de meeste kans hebt om kampioen te worden.
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoort er allemaal bij, Ik heb McLaren nog geen enkele keer gehoord over dat ze kampioen konden worden, volgens mij is hun doelstelling nu nog steeds Europees voetbal:+
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop toch echt vurig dat Twente geen kampioen wordt. Dan krijg je volgend seizoen weer zo'n debacle in de CL zoals met AZ dit jaar, dag Europa puntjes :'-(
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ze weten dondersgoed dat ze op het kampioenschap afstevenen. Uitspraken zoals deze zeggen ze om in ieder geval de rust in de tent te houden. Maar van binnen zal het gieren bij die spelers.
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Inderdaad kwdtje, heb wel een dubbelgevoel bij wie er kampioen moet worden als het Ajax niet wordt.
    Ik zie liever Twente kampioen worden, aangezien wat vrienden van mij voor PSV zien en ik hun de titel echt niet gun:+
    Maar als PSV kampioen wordt is de kans op de achtste finale een stuk groter en dat is weer beter voor Nederland..;)
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Op Sportweek stond gisteren dat Eriksen bij gaat tekenen omdat ie zich beseft dat bij Ajax doorgroeien het beste is voor z'n ontwikkeling. Ook Van Den Boog heeft geroepen dat ze er wel uit gaan komen.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    In de categorie Epic Fail:

     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damn, dat is wel heel slecht :emo:
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij had gewoon moeten zeggen dat hij inderdaad linksbenig is, daar waren ze toch nooit achtergekomen
     
  16. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    It's fucking derbyday!

    Mvv zwaar favoriet, maar in een derby is alles mogelijk. De laatste 3 wedstrijden werden dan ook, puur op wilskracht, gewonnen door Fortuna.

    Naar verwachting komen 4000 mensen op 1 groot scherm kijken, aangezien Fortuna supporters niet welkom in Maastricht zijn.

    Straks lekker de stad in, en hopelijk nemen we 3 punten mee!
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    It's lotingday! 12:00 uur...
     
  18. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik begin echt moe te worden van die mannetjes bij de KNVB vooral Kesler en Nijhuis die pro twente zijn en nu ook weer met hun uitlatingen zeg
     
  19. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Waarom zouden die geen mening daarover mogen hebben?
     
  20. Sabet

    Sabet Hangmat

    Berichten:
    277
    Leuk Bevonden:
    0
    Met zo'n hoge functie moet je toch onpartijdig blijven? Ik ben het wel met hem eens. FC Twente zal dit seizoen kampioen worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina