1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou als je bij de KNVB werkt als baas moet je niet zo over de club gaan praten voor wie je bent, net als Nijhuis die nu om de zoveel weken gaat analyseren over twente omdat dat zijn club is. Je hoort juist onpartijdig te zijn maja t zal wel
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Inter - CSKA
    Bayern - Man U
    Lyon-Bordeaux
    en
    Arsenal - Barcelona_O_

    Als Arsenal fan had ik op een Bordeaux of CSKA gehoopt, maarja wat een wedstrijd wordt dit!
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Shit, Arsenal - Barça had de finale moeten zijn. _O_

    Wel mooi voor Inter, gun ze de halve finale wel. Me thinks dan Inter, Bayern (Moeilijk, maar liever die Duitsers dan de beunhazen), Bordeaux en Barça.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
  4. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    De winnaar van Arsenal-Barca wordt gekoppeld aan Inter.
    De winnaar van Lyon-Bordeaux wordt gekoppeld aan Bayern of Manchester United.
    En alleen de finale wordt op zaterdag gespeeld, de halve finales gewoon doordweeks;)
     
  5. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens wel grappig; zie net dat de laatste 2 keer dat Ajax kampioen is geworden, dat is gebeurd in een uitwedstrijd tegen NEC en laat dat nou net de laatste wedstrijd van dit seizoen zijn:+
     
  6. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Arsenal goede en mooie ploeg, maar ik verwacht dat Barca aan het langste eind zal trekken. We zullen zien, laten we in ieder geval hopen op mooi voetbal van beide.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    :eek: Zou het???



    Even iets anders voor de ajax fans tussen ons:

    Volgend jaar kunnen de talenten terug keren:
    - Jan Arie van der Heijden
    - Mitchel Donald
    - Daley Blind
    - Darko Bodul

    Wie krijgen een kans denken jullie?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Ik ben dan wel geen Ajax fan maar zou sowieso van der Heijden langzaam een kans geven.
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    blind sowieso, kan makkelijk de nieuwe linksback worden of als greg weggaat rechtsback. Verder vind ik van der heijden wel goed, nog niet goed genoeg alleen voor een basisplaats maar wie weet over een jaar wel. Donald twijfel ik over, fysiek erg sterk en dat is toch iets wat goed van pas komt op het lichte middenveld van ajax maar voor de rest doet hij me toch erg denken aan maduro, met name zijn handelingssnelheid.

    En tja bodul, die mag bij sparta blijven.
     
  10. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Blind sowieso. Speelt geweldig, en is multi-functioneel. In de verdediging voorzie ik, mits niemand van de huidige basiself vertrekt, alleen problemen op links. Emanuelson is geen linksback en Anita is te slecht.

    Wellicht is Jarie hier de oplossing voor? Ik kijk wel altijd samenvattingen, maar let eigenlijk niet echt op hoe Donald en Jarie het doen bij Willem II. Donald scoorde toch meteen bij zijn debuut? Ik begrijp dat Jarie centraal achterin speelt bij Willem II en naar mijn weten is het een linkspoot. Dus wellicht kunnen we hem omscholen tot nieuwe linksback, mits hij het goed doet bij Willem II uiteraard.

    Verder zie ik Donald niet echt slagen. Misschien als hij de laatste 7 wedstrijden goed speelt dat hij erbij kan blijven als 12e/13e man voor de flanken.

    Ook Bodul zie ik niet echt slagen. Het is een vast ritueel om hem de kans te geven en dan in de ~60ste minuut te wisselen. Weet niet te overtuigen daar, ook al zie je dat hij wel veel kwaliteiten bezit en stevig is.

    Overigens vergeet je Sarpong. Heeft volgens mij al een stuk of 8 assists op zijn naam sinds hij bij NEC in de basis staat. Wellicht ook als 12e/13e man voor de flanken. Ik ben echter van beide nog niet overtuigd. Sarpong kon mij in zijn Ajax tijd nooit echt bekoren. Weinig rendement en een slechte voorzet. Hij werkt hier echter wel goed aan bij NEC zo te zien. Sowieso is ondanks het ontzettend hoge doelsaldo de aanval in mijn optiek het zwakke punt. We hebben niet echt een spits voor de toekomst en op de flanken is het erg karig bezet. Emanuelson vind ik een middenvelder en Miki weet nog (steeds) niet te overtuigen. Niemand zit daar echt achter behalve nu de verhuurde talenten.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Word. Ben benieuwd. Moet een mooie wedstrijd worden. De twee ploegen met het mooiste voetbal van Europa _O_
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Fulham - VfL Wolfsburg
    Hamburger SV - Standard Luik
    Valencia - Atlético Madrid
    Benfica - Liverpool

    Shit, waarom Valencia tegen Atlético. :mad:
    HSV - Valencia finale please. :cool:
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [yt]F5qFlxnUbwQ&feature=player_embedded#[/yt]
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    goede zaak! zeker aangezien ajax eigenlijk geen toekomstige topspitsen in de jeugdopleiding heeft zitten.
     
  15. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Daley Blind inderdaad sowieso. Die ontwikkelt zich fantastisch bij FC Groningen en zal een uiterst interessant initiatief zijn als vleugelverdediger. Donald mag wat mij betreft ook terugkomen en ik ben ook benieuwd naar Jan-Arie. Bodul mag weg en Sarpong...tja ik weet ook niet wat je aan hem hebt.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Lekkere loting hoor :D Is nog altijd niet makkelijk, want nu moet Inter het spel gaan maken, maar het is vooraf wel de gedroomde loting, eindelijk eens. Jammer dat we in de eventuele halve finale wel zo goed als kansloos zijn :+

    Schitterende potten trouwens verder! Barça-Arsenal = watertanden :9
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Sarpong is al verkocht toch?
     
  18. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    [yt]esFiLxkPZh8[/yt]

    Lodeiro, Eriksen en alweer Suk gescoord bij Jong Ajax. :cool:
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vooral op Van der Heijden gelet, van de 4 huurlingen(erg leuk die wedstrijden van Willem II).

    Wat opvalt is vooral hoe snel hij zich daar ontpopte tot de man die voor al het creatieve moet zorgen. Beheerst de passing-game haast perfect, alles komt aan. Naast zijn passing heeft hij een geweldig inzicht, kan zo ineens een lange steekbal geven die dan vrijwel altijd aankomt. Zijn vrije trappen zijn ook uitstekend. Probleem is dat het hem ontbreekt aan snelheid, hij is zo sloom. Werd er bijvoorbeeld uitgesprint door een ADO-speler waaruit een goal volgde. Daarnaast is hij verdedigend ook niet geweldig. Dacht dat hij hier bij een laagvlieger als Willem II wel progressie in zou maken, maar die zie ik nog niet zoveel. Dat is jammer.

    Heb dus nog wel twijfels, zou hem graag de aanvallen willen zien opbouwen op het middenveld van Ajax met bijv. een De Zeeuw(Jari vanaf links en Demy vanaf rechts). Dan krijg je goed positiespel. Helaas ontbreekt het hem dan weer aan de verdedigende kwaliteiten die een Enoh veel meer heeft. Het is een echte Ajax-speler en ben ook zeker fan van hem maar het blijft een risico om hem op te stellen.

    Edit: Las net dat Johan Kappelhof heeft meegetraind met de selectie. Goeie zaak natuurlijk. Is volgensmij een rechtsback die ook centraal kan spelen. Was eerst een groot talent maar hoorde er de laatste tijd weinig over.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina