1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Suarez hoeft zich niet te bewijzen, want hij is nu de ster bij Ajax, alleen sommige sterren blinken en sommige niet. Kom op, als een speler van RKC of Sparta zoveel schwalbes deed en er werd een keer niet gefloten als het wel moest dan was iedereen erover eens dat dat wel geinig was. En nu beginnen alle ajaxieden te flippen als Suarez dit overkomt. En om te zeggen dat hij er nu mee gestopt is is onzin want hij blijft het proberen. En zometeen gaan we het middelvingerincident ook weer vergoeilijken. WTF hij is aanvoerder van Ajax, zoiets doe je niet

    Als Martin Jol ballen heeft pakt hij hem heel hard aan. Maar omdat deze linkse trainer alleen z'n hond op z'n donder durft te geven gaat dat niet gebeuren.

    Ajax moet weer wakker worden


    ff een sommetje

    Ajax-jeugd + lesgevende profs+Ajax trainer = kampioenschap

    er ontbreken er nu wel een paar he ?
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, de relevantie en inhoudelijke waarde van je laatste post is ver te zoeken. Is lastig discussiëren zo.
     
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    echt ? ligt aan jou denk ik
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het ging over de voetbalkwaliteiten van Suárez in verhouding tot de rest van de Eredivisie en de topspelers van vroeger. Daar reageert House op, en jij gaat het ineens hebben over de schwalbes en middelvingers van Suárez en dat daar iets aan moet gebeuren.

    Neu, ik denk niet dat het aan mij ligt.

    Met die sneer naar Jol ('linkse trainer') maak je je trouwens ook volslagen belachelijk.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het ging oorspronkelijk over de schwalbes en de middelvinger hoor (ff teruglezen, daarna over het lousy beleid van ajax)

    Dus je bent niet goed voorbereid, jammer

    Wat Martin Jol betreft maak ik me niet belachelijkn want dat is echt geen Ajaxtrainer, maar dat merk je nog wel, het is nl een noodgreep van het ajaxbestuur !!
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Maar je reageert op House, en die had het niet over de schwalbes en de houding van Suárez, maar over z'n voetbalkwaliteiten. En ik had het over die opmerking naar Jol, niet over of het wel of geen Ajaxtrainer is.

    Het is blijkbaar nogal lastig te volgen voor je.

    Het heeft overigens niks met voorbereiding te maken, wel met begrijpend lezen en inhoudelijk reageren. Maar ik hou er mee op. Ik heb wel weer genoeg gezien.
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageerde wel op house door te zeggen dat Suarez zich niet hoefde te bewijzen om daarna weer inhoudelijk op de begindiscussie in te gaan. Ik wil best discussieren met ajaxieden zoals je ziet, maar er is maar 1 quiter in die discussie nodig, die helaas alle ajaxieden een naampje geeft.

    Er zijn 2 soorten ajaxieden in de discussie

    1. Objectieve Ajaxieden, die staan te alle tijden achter hun club en durven ook toe te geven wanneer het iets minder gaat, en uiten hun trots wanneer het goed gaat (terecht).

    2. Emotionele Ajaxieden, daar zijn er gelukkig niet zo veel van :+

    Die beginnen een hele rel als er iets negatiefs wordt geuit over hun club, lezen de helft,maar scannen de aanvallen in de discussie om daarna als een klein kind schreeuwend hun gelijk te halen. Om daarna te zeggen om de discussie te stoppen.


    Nee, dan ben je ajax-waardig zeg.

    Je kan zelf wel invullen waar ik jou bij schaar.

    Maar goed, prima dan stoppen we de discussie


    Killaz en house, bedankt voor de inhoudelijke discussie ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Je praat als een kip zonder kop. Ik sluit me aan bij NERA.
    Ik zie hier vaker gezeur over Ajax dan positieve berichten. Sterker nog, na Ajax - NEC waren hier mensen die nog toe gaven dat Ajax de winst verdiende. In mijn ogen verdiende ze niks. Als je tegen 9 man niet normaal kan voetballen hoor je te verliezen. Kwalitatief moet Ajax toch sterker in d'r schoenen staan. No?

    Voor de rest heb je 3 soorten Ajaxcieden

    3 ) De Gloryhunters. Ajax the best! Wat ... 0-3 verloren? PSV the best!

    Je wilt inhoudelijk discussiëren ... dan moet je eerst is stoppen met een poging doen om "dure" woorden te gebruiken.

    Maargoed, OT.

    Voor de rest ben ik heel benieuwd wanneer andere spelers hun middelvinger gaan opsteken naar het publiek. Kijken wat voor schorsing / sanctie hun opgelegd krijgen. :lol:
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  9. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dure woorden ? :confused:
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Moeten we ons vereerd voelen dat jij je tot onze dieptes verlaagd? Kom op zeg, wat is dit voor een houding man. Dat je vervolgens letterlijk aangeeft dat je op basis van één Ajacied je mening over alle Ajacieden vormt én dat je vervolgens Ajacieden in twee hokjes plaatst zegt alles over je beeldvorming en discussievermogen.

    Kom maar terug als je fatsoenlijk hebt leren discussiëren (ik was overigens niet de eerste die je er op aansprak).

    In other news:

     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  11. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Die rood-witte kijk op het leven gaat soms verder dan je wil he :'-(

    Niet iedereen is ajaxied, dus er bestaat gewoon kritiek tegen ajax/ajaxieden, dat is toch niet erg ?
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat is dat met dat gezeik tegenwoordig. Jol een tijdje terug voor de wedstrijd, Been van de week al voor de wedstrijd, Dick gisteren en nu zelfs een mede scheidsrechter die loopt te zeuren. Gaat helemaal nergens meer over. Het is altijd al wel zo geweest maar de laatste tijd is het wel heel erg.
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Eigenlijk moet je voetbal-haters opleiden tot scheidsrechters. Alleen dan is volledige objectiviteit gegarandeerd :+

    Feit blijft dat het niet echt best gesteld is met het huidige arbitraire korps. Niet voor niks een hoop gezeik de laatste tijd. Echte persoonlijkheden hebben we hier niet echt fluiten.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Lever dan kritiek en ga een gezonde discussie aan. Dat is iets wat jij absoluut niet doet. Je argumenten, op 1 na, slaan nergens op. |:-
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is je misschien ontgaan maar Jol heeft dit seizoen gekozen voor volledig eigen opgeleide verdediging (vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita/Emanuelson). Ook heeft Jol Eriksen uit de A-jeugd laten debuteren, en heeft hij Castillion meegenomen op het winterkamp. ;)
     
  16. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    vd wiel,vertonghen en aldeweireld komen bij Germ. beerschot vandaan
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja tuurlijk van der Wiel. :emo:
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Precies als je denkt dat het niet nog erger kan.

    Maar goed, even een ander bericht:
    rkcwaalwijk.nl

    Was volgens mij nog niet gepost, maar gaat lekker zo. Op zich is de actie van de supporters wel enigszins te begrijpen. Been heeft al aangegeven dat hij het jammer vindt en heeft de supporters opgeroepen om alsnog te gaan.
     
  19. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Tja, RKC wil blijkbaar nog dieper in de schulde raken :emo:
    En Been heeft voor dat duel Makaay, Biseswar en De cler in de basis staan:)
    Cisse en landzaat op de bank.
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Waarom zou Piet Veldhuizen in godsnaam 8 uur voor zijn wedstrijd vanavond nog even met zijn vriendin boodschappen doen bij de Albert Heijn. Ik had eigenlijk verwacht dat hij of thuis een beetje zat te chillen en rustig aan zou doen voor vanavond.
    Blijft leuk als hij in de winkel is. Alle kindjes op hem af rennen voor een handtekening en het overgrote deel van de medewerkers die hem vuil aan zitten te kijken.:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina