1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 25]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cookie, 2 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Alsof boodschappen zo intensief is 8)

    Die jongen hoeft echt niet in quarantaine als hij een wedstrijd moet spelen hoor :+

    Even je geest ruimen met andere dingen dan voetbal zorgt voor focus....
     
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    :D Ik weet niet zo goed wat je bedoelt met dat van het genre Suarez er bij Ajax elk jaar 2 doorbraken, maar ik ga ervan uit dat je bedoelt dat er elk jaar bij Ajax 2 spelers van het kaliber van Suarez doorbraken? Dat zouden ze wel willen bij Ajax :).

    Je hebt gelijk, Suarez heeft geen concurrentie bij Ajax, hij is de beste speler. Maar eerlijk gezegd denk ik dat hij zelfs een van de beste voetballers in de Eredivisie is. Nee echt, ik denk dat echt. En ik denk niet dat ik daarin de enige ben.

    Je hoeft geen Ajacied te zijn om te erkennen dat Suarez een van de beste voetballers in de Eredivisie is, hij is een van de spelers die de Eredivisie nog wat kleur geeft. Als je dat onderkent dan denk ik eerlijk gezegd dat je zelf niet echt objectief bent in je mening. Of je nu Ajacied (en dus niet Ajaxied, dude, dat is echt irritant) bent of niet, de feiten wijzen simpelweg uit dat hij een van de beste spelers is.

    Dus nee, je kijkt niet naar voetbalkwaliteiten. En Ajax heeft inderdaad heel veel spelers zelf opgeleid in het verleden, die voldeden echt niet allemaal aan het TIPS systeem. Of wilde je beweren dat Patrick Kluivert veel had met de P in TIPS? Suarez zou in het Ajax van het verleden echt niet hebben misstaan. Hij is geen Bergkamp of Kluivert, maar die jongens speelden in een heel andere tijd.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2010
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry, foutje. die andere twee wel
     
  4. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat we eruit komen, maakt ook niet uit. Mijn punt is gewoon dat Suarez overgewaardeerd wordt omdat de opleiding naar de donder is. En daar blijf ik bij, en over een poosje is hij weg en dan koopt ajax weer zo'n nieuwe goochelaar en zo zakt de opleiding steeds verder weg. Als je niet uitkijkt wordt Feyenoord de nieuwe opleider van voetballend nederland
     
  5. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ga het gewoon nog een keer proberen...

    Wat heeft het een met het ander te maken? [​IMG]

    Ik ben met je eens dat Ajax te weinig talenten door laat stromen (en dat heeft meerdere redenen, zoals ik eerder al zei), maar leg eens uit waarom dat Suárez overgewaardeerd maakt.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik snap je punt wel, maar je gebruikt het verkeerde voorbeeld. Suarez is een topspeler, het is niet erg als je als club een speler in de spits hebt staan die niet door jezelf is opgeleid. Wel als je hele elftal er vol mee staat. Barcelona heeft Ibrahimovic ook niet zelf opgeleid ;)

    Patrick Kluivert is de laatste pure spits opgeleid door Ajax zelf die succes heeft gehad bij Ajax. Dan hebben we het toch echt over seizoen 94-95. Zo lang is het al geleden dat Ajax een eigen spits heeft opgeleid met waarde voor het eerste elftal.
     
  7. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat hij geen concurrentie heeft, kijk als er 10 auto's 80 km per uur rijden en een urugayaanse auto rijd 100 km per uur, dan is hij de snelste auto op dat moment, maar als de eigenaar van die auto's een garage heeft met superonderdelen, waarmee hij auto's kan maken die 120 km per uur kunnen dan is die urugayaanse auto wel snel maar ook overgewaardeerd. :+
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar je kan er niet zomaar van uit gaan dat zo'n club een jeugdopleiding heeft die elk jaar een speler van het kaliber Bergkamp/Kluivert etc uit kan kotsen. Zulke spelers zijn uitzonderingen. Overigens vind ik Suarez ook overgewaardeerd, maar niet om dezelfde reden als jij :+
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    In het land der blinden is éénoog koning ;)

    Kluivert maakte in het hele seizoen 94-'95 niet zoveel goals en assist als dat Suarez dit seizoen tot op heden heeft gemaakt. Je vergelijking is gewoon onjuist als je naar de feiten kijkt. In mijn hoofd was Kluivert veel beter dan hij in werkelijkheid was. Als ik puur naar de feiten kijk is Suarez een topspits. Ik kan er niets anders van maken. Of zijn gedrag je nu aanstaat of niet, hij is een topspits.

    Je gebruikt de verkeerde speler om je punt te maken.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, het probleem is alleen dat Ajax geen auto's heeft die harder dan 80 kunnen.

    En ik snap nog steeds het verband niet. Je bent nog steeds bezig met Suárez vergelijken met de jeugdproducten uit de glorietijd van Ajax, terwijl Ajax amper nog bijzondere talenten aflevert uit de jeugd en het Nederlandse voetbal geen zak meer voorstelt. Daarom klopt er heel weinig van je verhaal. Je haalt zoals Cyrax al zei het verkeerde voorbeeld aan.
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ben benieuwd of katti diezelfde mening had over Ibra in zijn 1e 2 seizoenen bij ajax :emo:
     
  12. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ibra is wereldklasse en suarez niet, dus niet te vergelijken.
    Dankzij mijn kritiek scoort Suarez 4 x, zou hij het forum ook lezen ? Tis een stap in de goede richting, luis ! De resrevebanken in Milaan,madrid en londen lonken
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    En een mooie swalbe, en dan weer huilen als die straks in een belangrijke wedstrijd geen pingel krijgt!
     
  14. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik weet het. Wij zouden ook liever Ricky van der Berg hebben ipv Suarez. Maar ja, je kan niet alles hebben.
     
  15. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    En maandag alle media huilen dat er geen penalty wordt gegeven, nu staat er nergens dat het een schwalbe was.. Terwijl de titel van t kopje zou moeten zijn: "ajax loopt via schwalbe suarez uit naar ruime zege"
     
  16. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Jezus. :emo: Zelfs die verdediger gaf aan dat er licht contact was. We zijn het er allemaal over eens dat hij wel makkelijk ging liggen, maar dit gezeur over die 1-0 gaat wel erg lang door.
     
  17. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dan blijft het imo nog gewoon een schwalbe. Hij doet het wat heel wat slimmer dan Tomasson, dat dan weer wel :+
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    You made my day :emo::x

    Sorry, maar na deze uitspraak ben je gewoon niet meer iemand om mee te discussiëren.
     
  19. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  20. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Wat een subjectiviteit, alleen Feyenoord supporters zullen zeggen dat het geen penalty was tijdens de klassieker.

    "Een schopje"......Al was het een veeg, je moet iemand gewoon niet aanraken in de 16 meter, doe je dat wel....Dan weet je de mogelijke gevolgen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina