1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kansloze missie. Wordt eens realistisch mensen.
     
  2. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    opschonen? vind al nieuwe delen na 1000 posts pas vervuiling .. wat is het nut, in die vorige stonden er zelfs 2000 .. je hebt toch geen "show all" op dit forum.
    ben zelf ook jaren administrator op een groot forum geweest, dus weet wel wat het is (had 40.000 berichten), maar volgens mij doe je het voor je plezier :):

    ontopic: Rommedahl bezorgt Olympiakos Piraeus overwinning :cool: ( :F: )

    /Mod Goiz

    Als we alle threads gewoon maar door zouden laten lopen zat de boel nu vast -_-
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Serieus? Lopen miepen over het Ajax plaatje? Who cares? Dat is jaaaaaaaaaaaaaaaren geleden. Ook al ben je niet voor Ajax dan mag je er wel enigzins trots op zijn dat een Nederlandse club de Champions League heeft gewonnen. Toen stelde het Nederlands voetbal nog veel voor ...
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee niet trots, maar een plaatje in de startpost kan me weinig boeien. Toch is het misschien niet zo raar om een Ajax draadje te maken en deze gewoon over de andere clubs te hebben. Lees graag over voetbal maar elke avond weer 6 pagina's roddels over Ajax en verder niks is niet leuk terwijl er genoeg ander voetbalnieuws is maar mensen dat niet willen posten omdat het ondergesneeuwd raakt met Ajax post.

    En dit is geen frustratie, maar misschien wat leuker voor de niet Ajax aanhangers.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik weet niet of ik dit moet geloven, maar het is echt bizar.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kies ervoor dat maar niet te geloven, zou te gek voor woorden zijn
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Come on, geef dat laatste zetje en zet zijn "ja" woord op papier!
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Mike Verweij: El Hamdaoui in kleedkamer Ajax met trainingskleren aan!! Deal vannacht rond gekomen!! #Ajax

    hmm...klinkt hoopvol :9

    EL HAMDAOUI TEKENT BIJ AJAX
    Van onze Telesportredactie
    AMSTERDAM - Mounir El Hamdaoui heeft getekend bij Ajax. De spits zal vandaag meetrainen met de Amsterdammers. Vannacht hebben beide partijen tot diep in de nacht om de tafel gezeten en zijn ze eruit gekomen. El Hamdaoui tekent een 4-jarig contract.
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Die man praat zó veel, ik geloof hem al niet meer.
    Edit, dan hoop ik dat iemand straks naar het trainingsveld gaat en wat picca's schiet.
     
  10. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha idd, want die gast heeft nou al 4x gezegd dat Hamdaoui heeft getekend

    ik wacht ook op de foto's, ff twitter in de gaten houden :)
     
  11. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik geloof het wel.
    Er woont echt een raar volk daar in Rotterdam...
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee, jij hebt gewoon pure haat aan alle Rotterdammers die voor Feyenoord zijn, dat is wat anders.
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, laten we hopen dat hij nu toch uiteindelijk getekend heeft. Naar mijn mening had ik liever Rosenberg. In plaats van deze geldwolf. Hij gaat al 1,2 miljoen verdienen en dan wilt hij ook nog geld voor zijn sportzaak. Als je zo'n verzoek indient bij Arsenal of Bayern. Dan wijzen ze je meteen de deur, maar Ajax niet. Ach, nu hij er toch is mag hij bewijzen dat hij het geld waar is.
     
  14. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Het ging er niet om vanwege zijn sportzaak maar omdat zijn familie in Rotterdam bedreigt wordt sinds hij onderhandelt met Ajax.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou, nu het rond is. Dan moet die familie waarschijnlijk verhuizen. Wat een kutland. Hij woont in Rotterdam, en gaat tekenen bij Ajax. En dan word je zo bedreigd, waar gaat het heen in dit kutland :F:
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft de media ervan gemaakt :F:
    het is maar wat je wil geloven.
    volgens mij verdienen er nog zat spelers bij Ajax meer dan hij

    Wielaert is pas een geldwolf, zat clubs die hem willen hebben, maar hij wil niet van z'n riante salaris af :emo:
     
  17. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Rotterdam is niet heel Nederland...:F:
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Fuck off, met je subjectieve gelul. Heel dit land heeft geen normen en waarde. Ik ben zelf Ajacied. Maar ik blijf realistisch en objectief. En besef dat ook de 'supporters' van Ajax compleet gestoord zijn. Net als die van de andere 17 'supporters' van de andere ploegen. En wanneer Nederland speelt, dan staan ze naast elkaar. Maar jij begrijpt niet dat ook Ajax aan die onzin meedoet?
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    PSV moet rekening houden met een vertrek van Ibrahim Afellay. Althans, The Sun weet te vertellen dat Arsenal-manager Arsène Wenger serieus overweegt de Oranje-international naar Londen te halen. De Engelse krant ontlokte ook zaakwaarnemer Rob Jansen een veelzeggende quote: 'Het is mogelijk dat Ibrahim blijft bij PSV, maar er is ook een kans dat hij vertrekt.'

    VItransfergerucht ;)


    edit: volgens twitter is Hamdaoui helemaal niet op het veld
     
    Laatst bewerkt: 30 jul 2010
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Welnee, kom maar eens bij Heerenveen kijken :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina