1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jackie brown JR

    jackie brown JR Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat nu ook op ajax.nl, lijkt me dus afgerond
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, het is eindelijk klaar. Ik vind het een prima back-up als Luis of Mounir wegvalt.
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    persberichten zijn idd uit

    Ajax en Real Sociedad bereiken overeenstemming over Sarpong
    23-08-2010 15:40:00
    AMSTERDAM (Dow Jones)--AFC Ajax nv meldt woensdag in een persbericht dat er overeenstemming is bereikt met Real Sociedad over de transfer van Jeffrey Sarpong.

    Ajax legt Mido vast tot einde van voetbalseizoen
    23-08-2010 15:50:00
    AMSTERDAM (Dow Jones)--Voetbalbedrijf AFC Ajax NV heeft Ahmed Hossam, beter bekend als Mido, vastgelegd voor het lopende voetbalseizoen.
    De Egyptische spits tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat op en loopt tot en met 30 juni 2011.
    "We hadden behoefte aan een extra aanvaller en we zijn lang bezig geweest om met beperkte middelen toch iemand te kunnen halen. Ik ben blij dat het eindelijk rond is. We hebben zojuist de aanvraag voor een werkvergunning gedaan, zolang we die niet hebben mag hij niet met ons meetrainen. We rekenen dus op korte termijn niet op hem, ook al omdat hij een trainingsachterstand heeft," aldus coach Martin Jol.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Keurig nieuws. Veel goed nieuws sowieso de laatste tijd wat betreft transfers. Veel troep is weg, en er is redelijk gericht ingekocht tot nu toe. Alleen die Ooijer is een lampenkap, maar wie weet is die vent nog nuttig.

    Laat ze het dan niet verneuken met iemand als Wesley Verhoek. Honderd keer liever een jeugdspeler.
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Zo is het maar net. Waarom Jozefzoon niet de kans geven als vleugelspeler?
     
  6. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    de eerste 2 die vitesse naar de top brengen:

    Op weg naar Vitesse: Rajkovic en Matic
    23-08-2010 18:17

    Nemanja Matic en Slobodan Rajkovic zijn op weg naar Arnhem. Beide spelers melden zich dinsdagochtend voor het eerst op de training van de Arnhemmers.

    De Slowaak Nemanja Matic is een linksbenige middenvelder en debuteerde afgelopen in het Premiership voor Chelsea. Slobodan Rajkovic is geen onbekende in de Eredivisie. De verdediger speelde eerder al voor PSV en FC Twente. Dinsdag volgt meer inhoudelijke informatie over beide spelers en hun overgang naar Vitesse.
     
  7. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wist het!
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    als ze zn hele salaris overnemen mogen ze hem een jaar huren wat mij betreft (zonder optie tot koop)
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mhm, ik weet niet. Het is wel handig om hem erbij te hebben, maar hij krijgt waarschijnlijk meer speeltijd bij Vitesse.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    laat hem maar lekker eens 40 wedstrijden spelen, jammer is alleen wel dat er nu bij Vitesse ook wel sprake van druk zal zijn :+ Nog niet zo als bij Ajax denk ik maar toch
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou lachen zijn, als hij dan opeens weer de sterren van de hemel speelt, net zoals bij Heerenveen.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zou toch voor iedereen beter zijn, Ajax krijgt dan volgend jaar een betere speler terug en Suljemani trekt zn carriere weer uit t slop. Die jongen heeft echt wel potentie maar t komt er totaal niet uit zo.

    Nog een jaar op de bank zitten bij Ajax gaat hem er echt niet bovenop helpen denk ik

    Misschien Verbeek eens bellen, AZ schijnt nog wel eens spits te kunnen gebruiken, en anders misschien lekker weer een jaartje of half jaartje naar Heerenveen :) Dan kan ik hem ook nog eens af en toe live zien
     
  13. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Suljemani zou ik best wel bij AZ willen zien:9

    Kleenex blijft dromen...
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil hem er gewoon bijhouden. Hij komt echt wel aan de bak hoor, zoveel opties hebben we voorin niet. We zullen hem ook zeker nog nodig hebben in de loop van het seizoen als we voor de titel willen gaan en ik moet zeggen dat hij de laatste tijd wel indruk op me maakt.
     
  15. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Als AZ hem zou huren zou ajax er financieel gezien weinig aan hebben aangezien AZ niet bij machte is zijn salaris over te nemen. Mocht hij onder Verbeek weer opbloeien en beter worden is het natuurlijk alsnog een mooie deal. :thumbs:
     
  16. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat die gewoon wedstrijdritme moet opdoen, dat kan bij vitesse goed en die betalen ook zijn salaris wel.
     
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Denk dat je daarvoor wel een team moet hebben dat bij zijn speelstijl past. Verbeek heeft hem ooit beter gemaakt en denk dat hij dat wel weer kan.
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nou ik ben benieuwd! Schijnt veel potentie in te zitten.



     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2010
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Daar komen de beruchte filmpjes weer! :+
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, normaal hebben spelers van Fortuna nooit filmpjes op youtube:+

    Dus nu er filmpjes op staan van een nieuwe speler, ga ik daar zeker gebruik van maken!:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina