1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ze doen toch zaken met FreshCotton waar jij werkt(e)?

    Twee keer zijn inzendingen van mij geplaatst op die site:)

    http://www.footballculture.nl/2010/08/21/2596/
    http://www.footballculture.nl/2010/06/08/olympics-x-real-tamale-united/ (deel 1 Ghana)
    http://www.footballculture.nl/2010/06/09/king-faisal-x-chelsea/ (deel 2 Ghana)
     
  2. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Nigel de Jong :lol:
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die werd, samen met Robinho, wel genoemd in geruchten over de transfer met Zlatan.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Slobodan Rajkovic en Nemanja Matic hebben zich officieel verbonden aan Vitesse. De twee Serviërs worden beiden een jaar gehuurd van Chelsea. Eerstgenoemde was al eens in de Eredivisie actief, bij PSV en FC Twente. Hij keert dus terug in een voor hem bekende competitie. Voor Matic, vorig seizoen goed voor twee invalbeurten in de Premier League, is de Eredivisie nieuw terrein.
    /

    De Kroatische doelman Metaj Delac was niet bij de presentatie aanwezig, omdat hij zijn papieren in orde moest maken. Na Rajkovic (21), Matic (21) en Delac (18) moeten er nog meer spelers richting Arnhem komen. Dat liet eigenaar Merab Jordania weten aan NUsport. Als het aan de Georgiër zelf ligt, wordt Ismaïl Aissati aanwinst nummer vier. “Die transfer is in kannen en kruiken. Er moet alleen nog wat papierwerk worden afgehandeld.” Aissati zou voor de rest van het seizoen worden gehuurd van Ajax met de optie tot koop.

    Ook een andere speler van Ajax ziet de Georgiër graag naar Arnhem komen. “Tuurlijk zou het geweldig zijn als we Miralem Sulejmani kunnen halen. We praten er morgen over verder”, verzekert Jordania. De Servische aanvaller zit wel bij de selectie van trainer Martin Jol voor de belangrijke tweede wedstrijd tegen Dynamo Kiev, in de laatste voorronde van de Champions League. Rajkovic, Matic en Delac trainden dinsdagochtend al mee met Vitesse.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je eraan om ze een jaartje te huren als je over 3 jaar kampioen wil worden? :lol: Betekent dat je over een jaar nog op exact hetzelfde niveau bent als nu. Goed langetermijn-beleid. Ik blijf erbij dat die Abramovich gewoon zijn talentjes wat speeltijd wil geven en verder geen fuck om Vitesse geeft (volkomen begrijpelijk overigens).
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Vitessic: wat een falers! Waar blijven nou die aankopen?
    Die zouden al vorige week donderdag komen...
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Morgen praat Vitesse verder over Sulejmani en waarschijnlijk ook Aisatti.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Juist, waarvan Sulejmani sowieso niet wordt gekocht. Dus dan is hun topaankoop Aisatti? Whoop-dee-fucking-doo...
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hackerano komt inderdaad misschien, wat op zich natuurlijk wel een goede aankoop zou zijn. Als hij komt dan hoop ik dat ze Hleb in de deal kunnen betrekken. Hleb + 15 á 20 miljoen moet toch wel voldoende zijn. Toch hoop ik wel dat Mascherano dan rekening houdt met een rol die Yaya ook had. Geen bankzitter, maar ook de grote wedstrijden niet spelen. Ik denk namelijk dat Busquets hoe dan ook de voorkeur heeft van Pep.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Duh... Ajax verhuurt straks ook Aissati aan Vitesse en geeft ook geen fuck om Vitesse.
    Wij verhuurden vorig jaar ook aan Willem 2 en geven ook geen fuck om Willem 2.
    Gaap.

    (ik ken overigens nog een club in de eredivisie met een "o zo goed beleid" dat al jaren als doelstelling het kampioenschap heeft en dat al sinds 2004/2005 niet meer geworden is en het af heeft moeten leggen tegen clubs als AZ en Twente :+).
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Verschil is dat Ajax geen verkapt eigenaar van Vitesse is.
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Is dat duur?
    zo'n abonnement op de fabeltjeskrant?
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Zwart gele bril :F:
     
  15. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt.8)
    Mjah vind Aernhem zowiezo al een faler eerste klas. Hij zat eerst te zeiken over Twente supporters omdat wij af en toe Youll never walk alone zingen. Maarjah kijk eens welk stadion in Nederland half leeg is.:9
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    ach ik vind het wel leuk die jaloezie en al dat anti vitesse gedoe.
    Graag wil ik je bron zien dat Abramovich verkapt eigenaar van Vitesse zou zijn.
    Zover ik weet is daar maar 1 bron en dat is namelijk "EEN RUS" (jawel dames en heren één hele rus) die het tegen de quote (jawel dames en heren, de quote.. dat voetbalmagazine) zou hebben gezegd.

    Tuurlijk zijn het vrienden.. maar Jordania is ook bevriend met de zaakwaarnemer van bijv. Suljemani. Die is dan ook niet meteen "verkapt eigenaar".

    Abramovich is gewoon slim dat hij die jongens inderdaad hier speelminuten geeft. Maar om nou te zeggen dat hij daarom meteen verkapt eigenaar is na aanleiding van één berichtje in de quote.. :F:

    Gelukkig vind ik jou ook een faler eerste klas. Op Vitesse zeiken omdat ze worden overgenomen door een rijke gast... met een chelsea avatar :+
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  17. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Heeft hij die op achter dat bord voor z'n kop? :+
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Misschien hebben wij een anti-vitesse bril op, maar jij hebt gewoon een bord voor je kop.
    Het zijn beste maten, Abramovich wilde al eerder een NL-club kopen, met de nieuwe regel moet Chelsea ergens zijn talenten kwijt, er lopen opeens 2 talenten bij Vitesse rond van Chelsea, de 2 vrienden zijn gespot in Amsterdam.

    Simpel rekensommetje!
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tja, als de populatie van een dorp lager is dan het aantal zitplaatsen bij de lokale voetbalclub dan is het niet zo gek dat een stadion half leeg blijft. :D
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Met een beetje logisch nadenken kom je al een heel eind. Ten eerste, die Zhordania kan never nooit een miljardair zijn. Waar verdiende hij zijn geld ook alweer mee? Het doorverkopen van spelers en iets met TV-rechten, hoe kan je daar miljardair mee worden? Die gast heeft hooguit een vermogen van 10 miljoen ofzo. Betekent dus dat hij een stroman moet zijn van een hogere macht, gezien zijn relaties met Abramovitsj zou dat niet heel gek zijn.

    Tel daarbij op dat Abramovitsj al eerder interesse in Vitesse heeft gehad en niet gek lang geleden nog NEC wilde kopen. En daarnaast, waarom zou je anders een club uit de Eredivisie over willen nemen dan dat je er wat talentjes wil stallen? De Eredivisie is de ideale springplank-competitie, maar voor een miljardair ligt er verder geen uitdaging. Verbaast me dan ook niets dat al die Chelsea-talenten nu naar Vitesse komen voor slechts een jaar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina