1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 27]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja hij zou er ongetwijfelt kunnen staan, Maar Khedira heeft het gewoon prima gedaan op het wk en blijkbaar ziet mourinho het in hem zitten en vind hij hem beter dan diegene die die nu voor die positie heeft.

    Ben al lang blij dat real (voor als nog) geen aankopen meer doet van 70 miljoen of meer om maar een team bij mekaar te kopen met alleen maar ego's
     
  2. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Kijk wat Real Madrid al wel niet in huis had. Bijna de helft speelt sowieso nooit! En dan kopen ze maar weer een speler voor 13 miljoen (!) die waarschijnlijk niet heel vaak gaat spelen. Kaka en Alonso spelen 100% en om nou te zeggen dat Khedira minder is dan L. Diarra, neej. L. Diarra heeft zich al meerdere malen bewezen in het elftal van vorig jaar. Khedira heeft 1 goed WK gespeeld en vast ook wel in de Bundesliga. Dit is echt zonder van zijn talent ben ik bang voor.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Aissati en Donald hebben geen toekomst bij Ajax.
    Urby en Sarpong worden gebruikt als buitenspelers worden door Jol niet als middenvelders.
    Dan zit je met 7 waardige middenvelders waarvan één net nieuw uit de jeugd en Eriksen die vorig jaar pas aansloot.

    De vergelijking gaat wat mij betreft niet echt op.
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Real Madrid is een topclub, dan moet je minimaal gelijke waarde op de bank hebben, Kaka was bijv al de helft van het seizoen geblesseerd.

    kan zonde van het talent zijn idd, maar wie weet ziet Mourinho het in hem zitten en speelt ie gewoon 25-30 wedstrijden dit seizoen. :)
     
  5. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Di Maria en Leon zijn ook buitenspelers
    M.Diarra heeft 1 wedstrijd gespeeld, Drenthe 7 en is ook niet echt een mid
    Canales is net nieuw en 19 jaar

    hou je 6 waardige over (kaka, vdvaart, gago, alonso, granero & lass)

    gaat de vergelijking toch wel op .. niet dat ik het wil vergelijken, maar het komt denk bij elke club op hetzelfde neer ;)
     
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Prima half uur :+
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Snap overigens niet waarom die vergelijking gemaakt werd?
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha omdat Janter zei dat Real Madrid zoveel middenvelders had, toen ging ik even kijken bij Ajax en toen waren het er eigenlijk evenveel ;)
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Jammer dat ik Aston Villa - Feyenoord moet missen, had die toch graag gezien :D.
     
  10. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Elke topclub doet dat tegenwoordig, vind het een beetje loos dat Real hier op wordt afgerekent. Ja ze geven belachelijk veel geld uit aan goede spelers, maar deed Chelsea dat niet in 2004/2005, doet ManCity dat niet de afgelopen jaren, Ajax haalt bijna alle goede Eredivisiespelers binnenen Barcelona begint er nu ook een handje van te krijgen.

    Ik vind het verder wel belachelijk dat clubs zoveel geld moeten spenderen. Geef het liever uit aan de jeugdopleiding :thumbs:
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Tja dan moet de FIFA eens een goede regelgeving gaan opstellen voor jeugdige voetballers! Kijk bijvoorbeeld naar Feyenoord.. Leiden een Bruma op, prima gozer.. Gaat naar Chelsea en Feyenoord ziet er niets van terug.. Zelf met Ebecilio dit jaar.. Gast is echt een talentje, maar moet gewoon veel minuten maken.. Dan komt er opeens een club uit London naar hem toe met een grote zak geld.. Tja, dat ventje kan je niks kwalijk nemen. Maar door die rare regelgeving krijgt Feyenoord helemaal geen geld van Arsenal omdat Ebecilio nog maar 16 is.
    Ik zeg: onder de 20 gewoon geen profswitch ofzo. Want zo heeft Feyenoord er niets aan.
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Barcelona heeft dit jaar tot nu toe 2 aankopen gedaan en 4 gasten laten vertrekken (eigenlijk 5, als je Márquez mee gaat rekenen die ongetwijfeld ook niet blijft). We hebben 7 middenvelders en dat is inclusief Romeu, Jonathan en V. Sánchez. Ga dus niet zeggen dat ook Barcelona "er nu ook een handje van begint te krijgen" om alles te kopen wat los en vast zit, want dat is feitelijk onjuist. Dat Ajax en Real Madrid 11/12 middenvelders hebben is nogal loos.
     
  13. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar Barca heeft Xavi en Iniesta en die tellen allebei voor 2, dus dat is niet helemaal eerlijk. ;)
     
  14. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Waar slaat dat eigenlijk op als ik mag vragen?
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    dat was nou een grapje :9

    ach Barcelona is natuurlijk ook een topclub en heeft ook een groot budget, dan kun je topspelers wegkopen bij andere teams. Mourinho mocht voor 100 miljoen spelers kopen, Pep voor 95 (dacht ik? > Villa + 55).

    daar hadden ze toch laatst iets voor?
    maar het is wel lastig, stel je hebt uitzonderlijk talent, maar je zit bij een wat mindere club met mindere kwaliteit trainers.
    Overigens vind ik die 6+5 regel ook wel een goede, Bij Arsenal spelen (zo goed als) geen Engelsen en bij Inter geen Italianen. Misschien dat ze door die regel automatisch meer zorg aan de jeugd besteden :)
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja een belabberde regelgeving ja. Volgens mij dat je geen kinderen van 8 mocht kopen. :9
    Nee het gaat tot 17, dus iedere club probeert zoveel mogelijk 16 jarige gasten aan te trekken.
     
  17. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Ow oke, naja ik snap de grap niet :+.

    Ik hoop echt dat die 6+5 regel eens (snel) wordt ingevoerd. Gaan wij waarschijnlijk ook omhoog als Nederlandse clubs zijne.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Mooi zo, laat hem daar maar verder ontwikkelen en ervaring opdoen. Krijgen wij mooi centjes binnen.
     
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Is het al tijd voor een rondje voorspellingen voor volgend seizoen? Kunnen dan weer mooi in de startpost komen:)

    Voorspelling:
     
  20. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn voorspelling
    1. FC Twente
    2. PSV
    3. Ajax
    4. SC Heerenveen
    5. AZ
    6. Feyenoord
    7. FC Utrecht
    8. Heracles
    9. Groningen
    10. VVV
    11. Nac
    12. Roda
    13. Graafschap
    14. NEC
    15. Vitesse
    16. ADO
    17. Willem II
    18. Excelsior
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina