1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik ben jaloers dat Utrecht fans zo'n fantastische wedstrijd krijgen voorgeschoteld. Lijkt me niet heel vreemd eigenlijk.
    En wat bedoel je met overwinteren? We zijn geeneens gekwalificeerd gek 8).
    Wat kijkt iedereen toch veel naar resultaat en geld. Ze vergeten dat 1 ding waarom je echt fan bent: het voetbal zelf...
     
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer word bekend gemaakt wanneer ze moeten spelen?
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jongen frikandel, dat zeg ik in elke post 8).. Dat ik hoop dat Nederlandse clubs in mooie poules komen. Dat ik hoop dat we bij Manchester City komen, en dat Ajax bij Real Madrid en Chelsea kwam voor het voetbal. 'Mooi voetbal op NOS'.

    Dat was gewoon inderdaad gewoon qua resultaat bedoeld. Ik had het ze wel gegund om gewoon door te gaan (nog wel mogelijk, maar moeilijk).
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    En daarvoor moet je zeker bij feyenoord zijn nu :lol:
    Juist door jullie finaniciële situatie is het voetbal bij feyenoord zo slecht.
    Het hangt allemaal samen, begrijp dat nou.

    Wel lezen :): :

     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben zeker jaloers op Utrecht. Wij zaten al te hopen op een loting tegen Liverpool (er van uitgaande dat we van Gent zouden winnen :emo:)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Waarom begin je er dan over pannenkoek?
    Dat is net zoiets als te zeggen: ik had PSV wel gegund om de volgende ronde van de CL te halen 8).
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Napels is anders ook wel aardig :D Stadion met 60000 gestoorde fanatiekelingen. Echt een schitterende loting. Voor Utreg.

    PSV heeft ook wel redelijk geloot op sportief vlak. Samp is niet makkelijk maar moeten ze kunnen verslaan. AZ heeft echt een grafloting op meerdere vlakken. Lelijke clubs, zware clubs en afgrijselijke reizen.

    Voor Juve, Palermo, Samp en Napoli zie ik allemaal prima kansen om door te stoten.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Idd, AZ heeft echt kut geloot.. Moldavië, Oekraïne en Wit-Rusland 8).
     
  9. Kaasstengel

    Kaasstengel Never, ever give up!

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel mooie lotingen!
    PSV heeft enkele top teams geloot imo. Sampdoria is vorig jaar 4e geworden in Italië en de andere 2 ploegen zijn begrippen in het oostblok. PSV is verplicht om een ronde verder te komen.
    Utrecht heeft enkele prachtige wedstrijden geloot en , wie weet, gaan ze door. Ik gun het ze van harte!
    AZ heeft een lastige loting met veel reistijd maar ook zij zie ik een ronde verder komen.

    Vind trouwens dat men niet zo moet zeuren over oostbloklanden, is ook gewoon Europa. Als het nou Siberië is over Israël dan snap ik het wel maar de clubs uit de voormalige USSR zijn zeker een niveautje hoger dan de eredivisie.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Samp is vierde geworden maar er zijn zeker zes, misschien wel zeven ploegen die ik hoger inschat dan Samp in Italië. Gewoon een aardige subtopper met toevallig eens een uitschieter. Moet PSV van kunnen winnen, al is het wel de sterkste ploeg na PSV denk ik.

    Waarom mag je niet zeuren? Het is toch veel leuker om een kleurrijke of sfeervolle ploeg uit West- of Zuid-Europa te loten? Die grijze massa daar in het oosten is niet echt aantrekkelijk om te voetballen.
     
  11. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een kutloting voor az weer zeg. wordt dus weer geen europees tripje. utrecht (weer) een droomloting, i'm jealous.

    je moet het bekijken vanuit het standpunt van de supporters hè. jij vind uitwedstrijden naar het oostblok leuker dan bv een liverpool of napoli? mits az de volgende ronde haalt, heeft het alleen maar kuttegenstanders gehad.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  12. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    jep az heeft idd weer een kutloting maar ze zijn wel verplicht om door te gaan daar komen wellicht wat leukere tegenstanders. Utrecht heeft idd een geweldige loting hoop dat de uitwedstrijd beetje te betalen is tegen liverpool anders ga ik er mooi heen!! zit er ook over na te denk om tegen napoli te doen.
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Mooi:D! Alle thuiswedstrijden om 21.05! En passe-partout op oost (sfeervak) is maar 57 euro:)!
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een heerlijke loting voor Utrecht _O_
    Ik hoopte voor de play-offs op Celtic en dat kwam uit, al was ik gisteren niet in Utrecht waar ik nu wel van baal|:-

    Maar dit is schitterend, ik ga kijken of ik kaartjes tegen Liverpool kan regelen, maar het wordt hoe dan ook een feest:D
    En ik zie Utrecht thuis tegen Steaue en Napoli wel winnen, als er dan nog een gelijkspel te halen valt kunnen ze zomaar doorgaan!

    PSV heeft een lastige loting, uit tegen Metalist wordt heel erg lastig, maar de wedstrijden tegen Debrecen zullen door Dzudszak's kennis een stuk makkelijker zijn, en dat voordeel hebben Samp en Metalist niet.

    AZ moet de tweede ronde kunnen halen, thuis tegen Bate en Sheriff moet gewonnen worden, tegen Kiev delven ze denk ik het onderspit maar uit tegen Bate of Sheriff zal een belangrijk punt de doorslag geven.

    Mijn voorspelling:
    Poule A:
    Manchester City
    Juventus
    Red Bull
    Lech Poznan

    Poule B:
    Atletico Madrid
    Bayer Leverkusen
    Aris Thessaloniki
    Rosenborg

    Poule C:
    Sporting Lissabon
    Lille
    Levski Sofia
    Gent

    Poule D:
    Villarreal
    Dinamo Zagreb
    PAOK Saloniki
    Club Brugge

    Poule E:
    Dinamo Kiev
    AZ
    Sheriff Tiralspor
    Bate Borisov

    Poule F:
    CSKA Moskou
    Sparta Praag
    Palermo
    Lausanne Sport

    Poule G:
    Zenit st Petersburg
    Anderlecht
    AEK Athene
    Hadjuk Split

    Poule H:
    Stuttgart
    Getafe
    Young Boys
    Odense

    Poule I:
    PSV
    Metalist
    Sampdoria
    Debreceni

    Poule J:
    Sevilla
    PSG
    Karpaty Lviv
    Dortmund

    Poule K:
    Liverpool
    Napoli
    Utrecht
    Steaue Boekarest

    Poule L:
    Porto
    Besiktas

    Rapid Wien
    CSKA Sofia

    De onderstreepte teams zijn concurrenten voor de Coëfficiëntenlijst
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2010
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tegen Boekarest kunnen ze inderdaad winnen thuis, maar tegen Napoli krijgen ze het wel moeilijk hoor. Erg leuke ploeg met goede spelers. Quagliarella, Lavezzi, Maggio en Hamsik zijn de spelers waar ik het over heb. Zelf speel ik vaak met Napoli in FIFA om die spelers :+

    PSV zal het uit wel lastig krijgen, zag je ook tegen FC Sibir Novosibirsk in Rusland.. Maar thuis kunnen we ze allemaal wel pakken, tegen Sampdoria word een mooie wedstrijd.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Bron: Sport 1


    Mooi moment:
    http://www.sport1.nl/Video/107956-helemaal-niet-die-duim-.html
    VIDEO: Volgens Sport1-commentator Emile Schelvis verdient Javier Mascherano juist een duim omlaag.
     
  17. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wat een geweldig commentaar!!! Denk dat mascherano bij barca gewoon op de bank komt te zitten en kan invallen. En dat zou zonde zijn.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, hoewel Mascherano mij nooit echt is opgevallen als goede speler bij Liverpool. Pep zal wel weer voor Busquets kiezen :x
     
  19. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Mascherano is zeker een van de betere spelers bij Liverpool, ben benieuwd wie er op zijn positie gaat spelen.. Lucas?:'-(
    Aquilani is ook al weg.:p
    Word niks met Liverpool dit jaar denk ik.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad.. Zielig voor Gerrard en Torres, het verschil in niveau 8).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina