1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Was je gisteren nog naar de lijnbaan geweest? :+
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Haha, ja, maar had pech.. de laatste shirts gingen net voor mijn neus weg, dus ik vroeg die tas waar die shirts inzaten, maar die kreeg ik niet :mad:.
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF 8)

    Een maat van me was ook gegaan, en die kreeg geen shirtje (waren op), maar wel die tas mee 8)
     
  4. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    pff paar keer beelden van gister nog terug gezien. Hoop echt dat Jans Breuer nu op de bank houd zeg. En met al dat geld op de bank, waarvan ze het stadion willen uitbouwen, kunnen ze beter eerst even een goede keeper halen:emo:.

    We moeten eerst eens zorgen voor goede prestaties voordat we het stadion uit gaan bouwen. Het WK komt toch niet hierheen, en daar zitten we dan met een stadion dat nooit helemaal gevuld is, en met het slechte voetbal! Beter gaan we investeren in betere spelers!
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Wat!? Ik ben gewoon genaaid :mad:. Ach, ik had er eigenlijk ook niets aan. Waarschijnlijk verdween die tas ergens achter de kerstspullen of zoiets.
     
  6. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Die keeper had anders gisteren een aantal hele goede reddingen...
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik wou net zeggen, jullie mogen de keeper (en de lat) danken dat het geen 6-1 is geworden!
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    :)
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat begrijp ik ook niet. 't Is een beetje hetzelfde als niet mogen zeggen dat een andere club kut speelt omdat je eigen club ook kut speelt.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Haha ja dan hoef ik hier ook niet meer te komen :+
     
  11. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij had gister ook weer wat momenten waar die er niet goed uit zag, in andere wedstrijden heeft hij ook veel fouten gemaakt. Al met al is hij echt te min voor Heerenveen. Zal blij zijn als VdB weer fit is :)

    Verder moet het bestuur niet op die zak geld blijven zitten, maar ook zei mogen best wat uitgeven!!
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jullie hebben qua keeper niks te klagen vind ik.. bij Willem II is het echt een drama..
    Is Moens eigenlijk al met pensioen? hij is de beste Willem II keeper die ik ooit heb meegemaakt..
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    :lol:

    Ja, want 14,5 miljoen tekort is nog niet genoeg bedoel je ?
     
  14. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat lul jij nou weer dan?:emo: Heerenveen is nog 1 van de weinige clubs zonder schulden, en die wel geld te besteden hebben
     
  15. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Maar koop gerust nog een zooitje spelers, kunnen jullie volgend seizoen ook met -10 punten beginnen ofzo. :thumbs:
     
  16. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    van dat stukje klopt ook geen zak:emo:
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Wat klopt er niet aan dan ?

    14,9 miljoen netto-verlies vorig seizoen is gewoon bekend gemaakt hoor gisteren.
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Oeps verkeerd gelezen, ik dacht even dat er stond 14,9 m schuld:+ Maar geld hebben ze hier wel te besteden ;)
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Jullie hebben een begroting van wat, 25 miljoen ? En dan 14,9 miljoen verlies draaien, geloof me, nieuwe spelers kopen is het laatste wat Heerenveen moet doen.

    (En er staat toch een prima selectie ?)
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Aangezien ze een dure spelersgroep hebben waar ze verlies door draaien is het nogal stupide om geld uit te gaan geven van het eigen vermogen. Zelfde situatie als Ajax. Eerst zorgen dat de vaste kosten weer binnen het begrotingsplaatje passen en dan verder kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina