1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ja gelukkig zie je de algemene snaar in mijn betoog :) :x
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Wel een bericht van voetbalprimeur:+
    Dat onderste lijstje is echt ongelofelijk, alleen maar giganten in Europa. Bij Sneijder en vdVaart was de aandacht een stukje kleiner dan bij Ibi, had ik niet verwacht (al is het dus geen bericht dat ik helemaal vertrouw)
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Kom maar met grote zak geld, dan kan ie in januari worden opgepikt:)!
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    En dan weer de titel verspelen zoals toen Lazovic in de winter vertrok?
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Tsja kans zit er altijd in. Maar PSV heeft aan het begin van t seizoen ook zonder Afellay weten te presteren. Die is wel te vervangen, vorig jaar had je alleen voor Lazovic; Amrabat.

    Nu heb je dan:

    --dzudzs---Reis---Lens--
    ----------Toivonen-------
    --Afellay------Engelaar--

    Of speelde Afellay laatste paar wedstrijden meer op de flank? Heb namelijk laatste 2 wedstrijden niets van meegekregen. En anders proberen Mertens te halen als vervanger, maar met Bakkal, Hutchinson, Labyad en Amrabat op zijn plek is denk ik geen vervanger nodig. Liever die paar miljoen binnenhalen en dan risico lopen op het kampioenschap dan gratis de deur uit! Maar denk dat dat risico niet erg groot zal zijn.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Afellay niet zo super bepalend voor PSV. Als ze Dzsudszak en Reis maar weten te behouden dan gaan ze linea recta richting het kampioenschap.
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk joh Ajax wordt kampioen :)
     
  8. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Verander jij ff je profiel =(
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dit middenveld volgen er nog een hoop van het soort Excelsior - Ajax wedstrijden of Ajax - Utrecht wedstrijden en dus puntverlies. Het middenveld is het belangrijkste deel van een team en dat is gewoon ondermaats bij ons. Bovendien hebben we nu amper mogelijkheden(die Jol aan zou durven) om het te veranderen. Alleen Eriksen, het grootste talent waar Jol ooit mee heeft samengewerkt, maar die krijgt nooit de kans. Liever wil Jol Siem de Jong, de harde werker die fysiek zijn mannetje staat en 'kan' scoren(eigenlijk maar een half seizoenshelftje). Of Lindgren 'tikkie terug'.
     
  10. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11

    Hij is gewoon realistisch:cool:?!

    Reis is idd eindelijk weer een 'spits' voor PSV. Na 5 jaar geen enkele fatsoenlijke spits te hebben gehad (Vennegoor de laatste) eindelijk weer iemand die ze erin knalt (en dat na al dat gezeik met hem)! Hopelijk wordt zijn contract na januari met 3 jaar gelicht. En Berg is een goede (dure) back-up:)!
     
  11. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Reis vind ik wel een typetje dat zodra de kans er is, hij PSV de rug toekeert voor het echte geld in het buitenland..
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

    Ik kan ze niet vaak genoeg gebruiken.

    Het zit even tegen en ik zie de meeste "die-hard" supporters van Ajax hier al janken. Wees eens gewoon een vent. Ook al heb je een goede ploeg als Ajax, dan nog kan je van iedereen verliezen. Zowel van Excelsior als van de Graafschap. Wat is daar mis mee? Helemaal geen reet. PSV gaat heus nog wel tegen een nederlaag aanlopen en nu roepen sommige al dat ze kampioen worden. Please zeg. Grow a pair.

    Roepen dat Ajax een slecht middenveld heeft?
    FAIL
    Roepen dat PSV kampioen word als Ajax supporter zijnde?
    FAIL
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee echt niet. Zeker niet nadat PSV hem 2 kansen heeft gegeven! Zou het zo'n type zijn dan had PSV hem die kansen zeker niet gegeven. Volgens mij wel echt een loyale speler die echt wilt en ook echt wel gevoel heeft bij een club. Maarja zeker weten doe je het natuurlijk niet want die gedachten had ik bij Gomes ook.. (Ook zeer loyale speler maar toch beetje 'onvriendelijk' weggegaan)
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat vooral PSV hem met een grote strik eromheen verkoopt als een club een mooi bedrag biedt. En dat ik zou bijzonder logisch vinden gezien zijn reputatie.
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Het voordeel is wel dat hij met drank op 'ook' kan presteren:cool:.. Als je ziet bij bijv. Ronaldinho, die is pas na 2 jaar weer een 'beetje' op zijn oude niveau. Maar ik zeg nooit 'nooit' maar ik denk dat hij het nu wel geleerd heeft. Gewoon contract verlengen en deze jongen gaat over 2 a 3 jaar voor een grote zak met geld weg! Zeker als hij zo blijft scoren! Want wat scoort hij toch makkelijk!
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Toch wel ironisch dat Feyenoord 17 miljoen verdient dankzij een 10-0 verlies _O_
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Moeten ze vaker doen!:+
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Je als NAC supporter zo erg laten opwinden over een normale discussie: FAIL
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Als Ajax slim is pikken ze Silberbauer op in Utrecht, die is beter dan De Zeeuw en/of Enoh. (en gratis op te halen na dit seizoen)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha meen je dat?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina