1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 29]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Syn3rgy, 28 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Net of Silberbauer hier blijft.. Kan beter naar buitenland gaan. En beter dan de Zeeuw of Enoh is die echt niet hoor:emo:..
     
  2. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik ben ervan overtuigd dat ie beter is, en ja hij wil naar Engeland, maar als een club in NL zijn salaris wil betalen blijft ie echt wel hier.
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Pim Blokland is echt een held. Eindelijk een echte supporter met geld, dat soort mensen hebben we nodig. Niet één of andere dubieuze Georgiër, gewoon mensen met een Feyenoordhart die de club willen helpen.
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    idd :emo:

    hopelijk wordt psv-twente gelijk dit weekend, bij winst op heracles is de achterstand van Ajax weer nihil :)
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Het is niet Pim alleen he, maar een heel team investeerders.
    Gisteren was hij met Gudde te gast bij Nieuwsuur, sympathieke kerel!
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat begrijp ik, maar hij is wel de initiatiefnemer. Heb ze inderdaad ook bii Nieuwsuur gezien. Echt een topgast. Ik ben vooral benieuwd naar het plan waarin supporters aandelen kunnen kopen in die Vrienden van Feyenoord.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is natuurlijk een groep, maar Blokland neemt wel altijd het voortouw. Bij vorige investeringen is dit ook al het geval geweest. Maar zoals eerder gezegd, goed dat gewoon een Nederlandse zakenman met een clubhart investeert en niet iemand uit het buitenland;)
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Normale discussie? Die categorie zijn we allang weer voorbij. Als Ajax verliest of gelijkspeelt is het kampioenschap al gelijk uit zicht en komen de grootste rampscenario's weer eens voorbij. Veel mensen op dit forum zijn grote Gloryhunters.

    Het is elke keer hetzelfde gezeik in deze thread. De wereld vergaat niet.
     
  9. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je al zo lang geen kampioen bent geworden en altijd voor de winterstop punten verspeeld en uiteindelijk 1 punt of 1 goal te kort komt dan is het helemaal geen rampscenario.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zo is voetbal. Je kan van iedereen winnen, maar ook verliezen.

    Logisch ...
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Alsjeblieft zeg. Ik zie elke wedstrijd van Ajax en ik zie telkens weer dat klotemiddenveld opgesteld worden en je kon gewoon al van mijlenver dat onnodige puntverlies aan zien komen. Dat het nu ook daadwerkelijk is gebeurd is daar slechts een bevestiging van.

    Jij laat het overkomen alsof ik het nu ineens roep, maar ik noem het middenveld al het hele seizoen slecht. Let dus eens wat beter op voordat je je oordelen op tafel gaat gooien.
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    En als het middenveld straks 6 goals maakt dan is't ineens allemaal koek en ei. Maargoed :+
    Ajax heeft geen slecht middenveld. Ajax heeft last van serieuze onderschatting van de tegenstander. Meer niet. Nou, ok, last van Suaréz die nu absoluut niet in vorm is.

    Tuurlijk, ik snap ook wel dat het vervelend is. Hoe denk je dat ik me voel als NAC-supporter? :+ 4-1 tegen Heracles ... gewoon lachwekkend. Zo is voetbal nou eenmaal. Met nog 21 (?) wedstrijden te gaan komt het waarschijnlijk allemaal goed.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ajax heeft WEL een slecht middenveld. Niemand kan daar een pass van langer dan 3 m geven. Enoh is opbouwend echt dramatisch de laatste tijd(en normaal ook niet super), De Zeeuw heeft nog geen 1 goeie wedstrijd als rechtshalf gespeeld(zet hem dan maar gewoon op 10) en Siem de Jong is compleet onzichtbaar de hele wedstrijd. En dan hebben we ook nog Lindgren die nog nooit een aanvallende pass gegeven heeft.

    En daarom hebben we er ook zo'n last van dat Suarez uit vorm is, ons spel is compleet gebaseerd op zijn grillen. Dat komt dus gewoon door het middenveld, die spelen verstoppertje in de opbouw waardoor de verdedigers continu de lange bal hanteren richting Suarez. Je hoort toch niet zo afhankelijk te zijn van 1 man?
     
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    [​IMG]

    Zin an!!

    Opmerkelijk dat er nog kaarten te krijgen waren. Achja, probeer iedere wedstrijd mee te pikken als ik kan kijken! En prijs valt reuze mee en naast het uitvak is altijd een genot om naar te kijken:cool:..
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    in dat geval hebben Twente en PSV ook een slecht middenveld.

    wel knap dat jij het puntverlies al van mijlenver zag aankomen. Je zal wel veel geld hebben verdiend aan het verlies (door 2 penalty's) tegen Utrecht en het gelijkspel (voornamelijk door een rode kaart) tegen Excelsior. Zo niet, dan zit je gewoon slap te lullen _0/
     
  16. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Serieus, leer eens discussie voeren, en mensen goed te interpreteren. Dat hij puntenverlies zag aankomen, betekend natuurlijk niet dat hij specifiek weet welke wedstrijden en hoe, of dat het ook daadwerkelijk gaat gebeuren. Hij ziet er alleen een reden voor, dat het kan gebeuren. Daarnaast verliest Ajax niet puur vanwege een rode kaart van Excelsior.. of twee penalty's van Utrecht. Ze creëren gewoon te weinig.
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Precies, ik durf Wegereef niet eens de schuld te geven van die nederlaag dankzij het spel van Ajax (al blijft het wel een lul hoor).
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ajax creeert genoeg kansen, alleen de ballen willen er nog niet zo makkelijk in als vorig jaar. Tegen Utrecht heb ik legio 100% kansen gezien, tegen Excelsior ook en tegen Heerenveen ook weer.
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Leg eens uit?

    Twente speelt met Brama, Janssen en Luuk de Jong (of Landzaat).
    Psv speelt met Affelay, Toivonen en Engelaar
    Ajax speelt met Enoh, Siem de Jong en De zeeuw (of lindgren).

    Als ik dit ga vergelijken zit er echt wel meer voetbal bij PSV en Twente in dan bij Ajax. Dan moet ik wel een kanttekening maken dat een De Zeeuw op 10 of in een defensieve rol een groot verschil is. Zeker nu De Jong uit vorm is.

    Met spelers als El Hamdaoui en Suarez is een voetballend middenveld een manier om goed te voetballen, anders isoleer je deze 2 en moeten ze het zelf gaan doen.
    Met een Suarez uit vorm is El Hamdaoui ook niet altijd in zijn element.

    Ik snap dan ook niet waarom Jol Siem er naast zet en Eriksen probeert.
    Of voor mijn part De Zeeuw op 10 en Lindgren defensief.

    Dan gaan we weer voetballen.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vind ik trouwens Ajax helemaal niet slecht. Elk team heeft wel eens een slechte wedstrijd, misschien Ajax wat vaker, maar ik vind niet dat ze onderdoen voor PSV ofzo. Volgensmij is iedereen hier pas tevreden wanneer Ajax ELKE wedstrijd wint. Het is en blijft Eredivisie, Ajax hoeft er niet met kop- en schouders bovenuit te steken, ze zijn geen Real Madrid of een Chelsea (of noem een ander topteam).

    Edit: Hiermee bedoel ik dat de verhouding in de competitie goed is. Je kan Ajax zien als de Chelsea van de eredivisie, moeten top 5 eindigen, maar kunnen onmogelijk alle wedstrijden winnen.
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina