1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 38]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seh

    Seh Guest

    WTF. Als ze meer willen verdienen moeten ze ook maar langer zichzelf aan de club verbinden imo. Wat is dit ?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Idd, dat is wel raar.
     
  3. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Geel.:F:

    Vind hem persoonlijk best een faalhaas, speelt altijd hoog spel zoals nu ook weer met Fer. 4 Miljoen + bonussen is gewoon een super goed bod voor een speler als Fer met een contract van 1 jaar. Er word nu gegokt op het halen van EL maar zelfs als ze dat halen hebben ze nog lang geen 4 miljoen binnen (gemiddelde inkomen uit EL door Nederlandse ploegen was vorig jaar 1.7 miljoen) en loopt Fer alsnog gratis de deur uit, zoals ook met Willem Janssen is gebeurd vorig jaar.
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Is waar, maar wat je zo wel creëert s een sterke onderhandelingspositie. Als van Geel iets niet wil, dan gebeurt het niet. Naar zo'n imago moet je toe om straks grote bedragen te vangen voor je spelers. Dat gaat uiteraard gepaard met afentoe een paar miljoen verlies. Maar in the long run gaat dat je ook weer geld opleveren denk ik.
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, zomaar het salaris verhogen. Apart, voor zo'n noodlijdende club. Ik kan het me ook bijna niet voorstellen.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Misschien spelen Cabral en Clasie nog wel met jeugdcontracten, dan kan ik het wel begrijpen. Maar dan nog moet je er toch minstens een jaartje aan vast kunnen plakken? Bij Fer zou ik het helemaal vreemd vinden, aangezien hij heeft aangegeven niet meer bij te tekenen.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Misschien wel maar Feyenoord is niet in een positie om 4 miljoen + bonus voor een speler met een 1jarig contract te laten schieten toch?

    Zo onredelijk is dat bod niet. Als hij nou nog een contract van 2 of 3 jaar zou hebben was het een ander verhaal maar ik vind dit echt geen verkeerd bod.
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Zeker geen verkeerd bod, maar zo onderhandeld van Geel nou eenmaal. Zie ze er wel uitkomen als Twente hem echt perse wil hebben, dan gooien ze er nog wel een half miljoentje bij denk ik.
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja zeker die Clasie moet je zsm verlengen, kan imo echt een hele goeie worden. Die heeft zo'n goeie pass en inzet.

    Nee ik snap het ook niet helemaal. Ik denk niet dat Fer alleen 4 miljoen aan sportieve successen gaat opleveren...

    En Seh, Twente gaat ook niet te Fer (:emo: :+), als ze een seizoen wachten kunnen ze hem gratis oppikken, ik verwacht dan ook niet dat ze nog veel hoger gaan. Maar hopelijk heb ik het mis..
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 4 miljoen is toch allemaal voor de Talentpool als ik het goed begrijp? Voor Feyenoord zelf maakt het dan weinig uit hoeveel je voor hem vangt. Kan je hem beter houden.
     
  11. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar Twente weet ook dat stel Fer speelt een dijk van een seizoen, haalt el. Dat die dan wel interessant wordt voor clubs in Europa.
     
  12. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar wringt de schoen dus al enigszins. Mark Koevermans, commercieel directeur, is namelijk ook participant in die Talent Pool (ondanks dat 'ie dat ontkent er is zelfs geluidsopname van :emo:). Er is dus sprake van belangenverstrengeling binnen het bestuur.
     
  13. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs al doet hij dat niet dan nog is de kans groot dat hij wordt opgepikt door een buitenlandse club. De Guzman had bijvoorbeeld een half jaar niet gespeeld door een blessure en die ging vervolgens naar Mallorca.
     
  14. Seh

    Seh Guest

    Is die 4 miljoen helemaal voor de talentpool? 8) Dacht dat dat altijd 'maar' 25% was per pool.
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat het met Fer iets anders in elkaar zit, maar je hebt gelijk. Niet alles gaat daar heen.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nice! Forlan en Falcao.
    Wel jammer dat ze in één klap zo'n bedrag uit geven.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Atletcio moet Verhoek halen nu, met 2 van zulke spitsen! :p
     
  18. SammyR

    SammyR Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    4
    Jezus bizar veel geld, terwijl hij zich niet eens heeft bewezen in de CL. Bizarrrrrrr
     
  19. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Veel CL speelt Atletico toch ook niet?
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Falcao is een topspits, had hem veel liever bij een topclub gezien. Vind Atletico maar niets.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina