1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Staat twee keer in het bericht hoor :+
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oh, haha, huh. Ik las daar iets wat níét Tottenham was, want heb het echt drie keer gelezen 8).

    Mja, wel tof voor hem. Gun het hem ook wel, en dan mag Wijnaldum zich (voor meerdere wedstrijden) eens bewijzen als basisspeler én 10 tegelijk :+.
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    =( Wat is dat toch met die ventjes.
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Wie zegt dat het puur financieel was? Misschien kan Feyenoord geen beloften doen over een eventuele basisplek ivm Janmaat.

    Hoe dan ook wel erg zonde.. Geloof dat ze 5 ton hebben geboden? Denk niet dat er ff een club is die dat gaat evenaren.
     
  5. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    5 ton is wel erg veel aan salaris. Zeker gezien hij op de bank (zou) beland(en) aankomend seizoen. Leerdam zal later zeker te kort komen voor de absolute top. Leerdam is te klein voor de top en kan dat niet compenseren met spelinzicht en/of techniek.
     
  6. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik vind het moeilijk oordelen. Ik heb namelijk geen idee wat hij nu verdient en wat Feyenoord hem geboden heb. Vraag en aanbod ligt ver uitelkaar maar als Leerdam 3á4 ton vraagt lijkt mij dat redelijk gezien de prestatie van Feyenoord en het feit dat hij vrijwel elke wedstrijd in de basis stond.
     
  7. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik had ook ergens 4 ton gelezen ja, maar volgens mij nergens in een betrouwbare bron

    edit:
    Volgens mij is het vrij veel in deze selectie
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  8. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Spijker op zn kop. Feyenoord is een nieuwe (veiligere) weg ingeslagen, en terecht. We willen geen situaties meer waarin je financieel op het randje van de afgrond balanceert. Maar dikke contracten voor Leerdam, Kuyt of Drenthe kunnen gewoon niet meer.

    Maar of je dan Leerdam het kwalijk kan nemen dat hij na een goed jaar als international van jong oranje en basisspeler van de nummer 2 van Nederland een sterk verbeterd contract wil weet ik niet.
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Ben ik de enige die Leerdam mischien op dit moment wel een grotere kans vind maken op de rechstback positie dan Janmaat? Leerdam is verdedigend sowieso veel beter.
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Onzinverhaal. Als back-up spits wordt hoogstwaarschijnlijk Destro teruggehaald voor achter Milito, als 10 hebben we Sneijder, Alvarez en Coutinho die allemaal beter zijn die omhooggeduimde homo, en voor de flanken komt hij sowieso niet in aanmerking. Bovendien heb ik dit gerucht zelfs bij de meest ongeloofwaardige bronnetjes nog nergens gelezen.

    En Inter gaat echt niet zo'n bedrag betalen voor iemand die nog niks heeft bewezen op het hoogste niveau of geen supertalent is. En dat is in het geval van Toivonen allebei niet het geval.

    Maar hij twijfelt of hij wil verlengen, las ik. Als hij dat niet doet kan ik me voorstellen dat Feyenoord hem graag wil verkopen (contract tot 2013 toch?), zodat ze nog wat kunnen verdienen aan 'm...
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  11. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Als hij zijn contract niet verlengd niet meer, maar voor het afketsen zag ik Koeman Leerdam niet zo snel op de bank zetten. Ben het inderdaad met je eens.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Immers weg dus, vind het niet erg want hij liep als een chagerijn rond en kon zichzelf niet meer motiveren voor de club waar die ook supporter van is.

    Nu het rond is worden volgens elf deze week holla en poepon gepresenteerd. Dat zou dan fijn zijn, vooral holla. Verder hebben we Meijers al van RKC die het erg goed deed en wormgoor die bijna laatste werd in het gillete klassement hahaa. Ze zijn in ieder geval druk beZig.
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Nee, juist daarom vind ik het zo raar dat ie niet wil verlengen
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja ik ben ook Leerdam fan :mad:

    PS dit nieuws was toch al een week bekend?
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja, ik postte alleen het bericht dat ie dus heeft afgewezen omdat ie het bod te laag vond :+
     
  16. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Immers heeft al clubliefde voordat hij minuten heeft gmaakt :+ geen AZ, geen Fulham.
     
  17. Seh

    Seh Guest

    Hij vind Feyenoord gewoon een grotere versie van ADO, dat is het eigenlijk ook. Dus wat dat betreft zal hij vast wel wat sympathie hebben/krijgen voor Feyenoord. Maar het blijft natuurlijk gewoon een Hagenees en daar is niets mis mee.
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik vind het toch wel een aardige beslissing om niet voor Fulham te gaan
     
  19. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Why so Feyenoord?
     
  20. Seh

    Seh Guest

    Enige club waar wat gebeurt atm.

    Btw, heb je gewoon Ruudje Vormer op de bank. _O_
     

Deel Deze Pagina