1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Feyenoord haalt louter tuig binnen. Zoals het de club betaamt.
     
  2. Seh

    Seh Guest

    Matig.
     
  3. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Immers... ik weet niet of we hier nu blij mee moeten zijn. We zullen zien.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach, hij is een veelzijdige speler, en zeker met de Europese wedstrijden heb ik je een brede selectie nodig.
     
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar 9 ton voor een speler voor de breedte vind ik persoonlijk wat veel. Met Goossens, Vormer, El Ahmadi, Clasie, Mokotjo en Tonny zijn er aardig wat middenvelders. Ik zie persoonlijk ook liever Tonny op 10 spelen dan Immers.
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Tonny kan echt niet een heel seizoen volhouden daar. Goosssens is meer geblesseerd dan fit en Mokotjo is een klasse of 2 minder.
     
  7. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoe komen ze trouwens aan de 900.000 want ze hadden toch nog steeds geen geld voor investeringen? Of is dit gewoon salaris geld dat word gebruikt voor een transfer?
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Als het goed is hangt een deel van die som af van prestaties
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Subsidie. Er is natuurlijk wat vrij in het salarishuis doordat Bakkal en Guidetti weg ijn. En Feyenoord heeft winst geboekt dit jaar, weet alleen niet hoeveel. :+
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En dan heb je blijkbaar geld, geef je het uit aan een middelmatige middenvelder van ADO...

    Ik ben nog wat sceptisch, vind het voorlopig absoluut geen speler voor de top van de eredivisie.
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Ik heb Immers paar keer live bezocht en ben echt wel onder de indruk hoor. Hij weet constant waar hij mee bezig is en heeft goede instelling. Dat heb ik bij Vormer of Goossens veel minder.
    Hij wil alleen altijd teveel zelf doen. Maarja bij ADO moet dat ook bijna :+
    Beetje meer samenspel in die jongen en dan is het echt een meerwaarde.
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    900.000 is 5 termijnen en nog een paar ton als Feyenoord CL groepsfase haalt en 10% bij doorverkoop.

    @Tyrant
    Afgelopen jaar had ie alleen een goede instelling als van Geel op de tribune zat. Verder was het kut en was die alleen maar gefrustreerd bezig. Kan niet overweg met de "kinderlijke" regels van Stein. Bij vd Brom mochten ze bv met een mobieltje in de hand lunchen en stein heeft dat verboden en er mocht niet meer met kanker gescholden worden :confused: (best normale regels). Toen waren de spelers gelijk gekwetst en had stein het gelijk gedaan.

    Kum is transfervrij en gaat dus ook weg. Nu is eigenlijk de hele lichting die de kar trok onder leiding van stein vertrokken en nu hoop ik dat Stein overwicht op de groep krijgt want dat had ie afgelopen seizoen niet.

    Immers is wel een toegevoegde waarde denk ik hoor. Onder koeman gaat ie weer alles geven. Hij is in 5 jaar echt gegroeit en de stap naar de eredivisie leek al te groot maar hij paste zich redelijk simpel aan. Nu denk ik dat ie zich ook wel aan feyenoord kan aanpassen.
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Bas Dost nu officieel naar Wolfsburg. Ik hoop voor Van Basten dat niet alle goede spelers vertrekken.
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan hadden ze Co Adriaanse niet als trainer moeten hebben, die bepaald zelfs de kleur van je schoenen :D
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Narsingh zal ook wel vertrekken en Assaidi ook. :+
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Djuricic zou ook nog kunnen.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Janmaat zal ook wel vertrekken.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is niet zo slim van Bassie. Magath is nou niet echt een leuke trainer, zeker niet voor iemand als Dost die de neiging heeft om zijn kont snel in de krib te gooien als het even tegenzit. Ik wil niet weten wat er gebeurt als de beste man op de bank moet plaatsnemen.
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Fuck you, PSG!!!
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    ??
     

Deel Deze Pagina