1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is daar zo grappig aan? Zo werd ook gereageerd op België een paar jaar terug. Nou ze hebben ons inmiddels dik ingehaald. Ze bevolken de hele PL en hebben de beste keeper ter wereld in wording.
     
  2. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Gibbs is anderhalve maand uitgeschakeld wegens een blessure, er was geen andere degelijke back-up (Santos...) en Monreal kan op meerdere posities uit de voeten indien nodig. :thumbs:

    [​IMG]
    :+
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Heerlijke schijnbeweging, dat moet wel gezegd worden.
     
  4. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dik ingehaald? Met wat? België heeft nog niks gepresteerd. Het is altijd hetzelfde met Nederland. Na elke generatie gaan mensen zeggen dat Nederland niks meer wordt. Was precies hetzelfde na de generatie Bergkamp, Overmars, Kluivert enzo. Toen zei ook iedereen dat het over was. Maar er staan altijd weer nieuwe spelers op. Er lopen genoeg talenten rond in Nederland. De Vrij, Martins Indi zie ik echt wel beter worden dan Heitinga en Mathijsen. En dan heb je op het middenveld nog spelers als Strootman, van Ginkel, Maher. En zo lopen er nog veel meer rond. Dus het komt allemaal wel weer goed.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    [​IMG]
    Meleg dus. Brr, hou hem maar weg bij Miralem.. Hij lijkt trouwens best oud zo, die Meleg.
     
  6. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Dik ingehaald in kwaliteit. Courtois, Vertonghen, Kompany, Vermaelen, Dembele, Fellaini, Hazard. Moet ik nog doorgaan?
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Van Persie
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Kan zijn, maar qua resultaten hebben ze nog een lange weg te gaan. Nederland wint gewoon wedstrijdjes van Armenië hoor...
     
  9. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Vind ik de Belgische selectie beter ogen, ja. Op papier al helemaal, hebben ze zich al echt bewezen, nee.

    Ik zou maar al te graag een speler zoals Vertonghen en Kompany in Oranje hebben daar niet van.


    Wat me wel opvalt is, dat Nederland met Van Persie (en vroeger Sneijder) een echte superstar heeft en dat heeft België niet. Niet dat het ze ook maar iets uitmaakt als je zo'n top verdediging hebt, enkel moet je wel scorend vermogen hebben en jongens die een wedstrijd kunnen beslissen en daar zijn ze nog niet. Hazard doet het ook niet zo geweldig bij de Rode Duivels.
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mertens :thumbs: :+
     
  11. Seh

    Seh Guest

    En hoe oud zijn de meeste van die gasten? Nederlands talenten zijn allemaal een stuk jonger atm en nog belangrijker, bij ons is er structureel eens in de x aantal jaren een nieuwe generatie aan (top)talenten aanwezig. Bij België lijkt het erop dat dit toeval is, allemaal talenten (allemaal uit verschillende clubs zowat, toch?) die tegelijk doorbreken/doorgebroken zijn.

    Op zowel club als internationaal niveau zijn zij ons echt nog lang niet voorbij. En Denemarken kom ik op dit moment niet verder dan die talenten van Ajax. Zijn er nog veel meer?

    maher vind ik niet minder (indruk maken iig) dan Eriksen. Indi, Blind en zelfs Van Aanholt hebben al meer laten zie dan die Boilesen (oid). Fischer is wel een uitzonderlijk talent, al doet een John op dezelfde plek het ook vrij aardig bij Benfica dacht ik.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 feb 2013
  12. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Je kunt er nu lang en breed op los speculeren, het enige echte meetmoment dat er toe doet is het WK 2014 straks. Dan mag je teams gaan vergelijken, etc.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Allemaal rond de 25 en Courtois zelfs maar 20 (dat wordt echt een goede, man wat een reddingen bij Atletico _O_).

    Nee, als je gewoon even je nationalistische gevoelens opzij zet en met realisme naar beide teams op papier kijkt, heeft België gewoon een sterker team. Wat ook niet onlogisch is, want tegenwoordig bestaat Oranje uit heel veel Eredivisie-spelers, terwijl al die gasten daar in de PL spelen.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2013
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Mwah, zit wel leeftijdsverschil hoor. Maher, van Ginkel, dat soort gasten zijn net 20 of nog geen 20. Bij België ligt het leeftijdsaccent al wat hoger. Bovendien zijn we hier echt afscheid aan het nemen van de oude garde. Dat hebben ze daar volgens mij daar al in 2010 gedaan.
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Sterker =/= dan verder dan. ;) Voorlopig is dit nog een incidentje, deze generatie voor België. Bij Oranje is het duidelijk dat er elke zoveel jaar een goede generatie staat, dat is bij België nog nooit gebleken.

    Dat België op papier nu beter is staat buiten kijf.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zoet rood :mad:

    Actie van Djuricic was mooi, wel veel geluk zeg. 8) Die pass was trouwens ook heerlijk in de loop, lekkere trap.
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit PSG te kijken maar er komen me daar een vage geluiden voorbij...gaat echt nergens over. Walkie talkies, net was het alsof iemand op een DS liep te kloten gezien de deuntjes, ze hebben daarnaast de mic onder de coach zijn snuffert gedouwd waardoor je hem al DE HELE WEDSTRIJD hoort bléren en soms komen de meest vage piepjes en ratels voorbij alsof het stadion in elkaar stort. Heel apart allemaal.
     
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wat een actie van Ibra, twee slepen achter elkaar. Wat een speler is het toch ook _O_

    En super tof voor Van der Wiel :).
    Ook leuk hoe enthousiast iedereen was toen hij scoorde, ook bij Sakho al.
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Fer is een pedo?
     

Deel Deze Pagina