1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    mijn 'kom op man' was puur bedoeld op het feit dat hij zegt dat iemand geen verstand heeft omdat hij Blind opstelt. Echter heeft hij zelf totaal geen idee wie de alternatieven zijn. Persoonlijk vind ik dan niet dat je in de positie bent te oordelen, aangezien je eigen kennis over de spelers nogal beperkt is. Misschien zou hij Blind zelf ook wel opstellen als hij de andere spelers kent. Want hoe je het went of keert, van Aanholt en Kongolo komen waarschijnlijk ook te kort.

    Maar zoals Mallakai zegt, waarrschijnlijk is dit het minste elftal van de afgelopen jaren. Met een beetje geluk kunnen we het denk ik wel behoorlijk ver schoppen
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Depay mag ook; ik ben alleen niet zo gecharmeerd van Fer. Die gaat onnodige fouten/overtredingen maken. vd Vaart is misschien ook niet de beste keuze, maar puur op ervaring erin gezet. Want met alle respect, maar als je bij nederlandse club speelt tegen Heracles en PEC Zwolle.. is toch even wat anders dan ibramimovic tegenover je hebben.
     
  3. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ibra is er helemaal niet bij joh. :+
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Frank viert even zijn verjaardag. :D
    [​IMG]
    Held _O_
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Duiveltje in zn oog
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    4 jaar geleden hadden we ook geen top verdediging met van der Wiel, Heitinga, Mathijssen & van Bronckhorst, of wel? Alleen stond toen van Bommel er nog voor met de Jong. Van Bommel speelde een top WK, net als van Bronckhorst.
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat zeg ik toch ook?
    Al vond ik de verdediging van 4 jaar geleden beter dan wat er nu staat.
     
  8. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Falkie naar NAC. Rare stap.:'-(
     
  9. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Het team doet me eigenlijk denken aan die van 2006 toen waren het ook allemaal jochies die te ielig waren en te weinig ervaring.
     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Falkie naar NAC. Mooie stap. :thumbs:
     
  11. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
  12. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, ik heb alles van Ajax gezien, op een enkel potje na. Wat heb je te klagen?
     
  14. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  15. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik las het net inderdaad. Benieuwd of we eindelijk een goede topschutter hebben.

    Heb alleen een hardhoofd in. Helaas zijn de tijden dat Ajax nog 8 miljoen spendeerde voor een Ibrahimovic of een smak geld voor Suarez en Huntelaar... Afgelopen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2014
  16. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Mr.Polska
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Helaas? Sulejmani... Minder kans op miskopen ook, laat ze maar wat gaan doen met die opleiding.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    My 2 cents go to Zivkovic. ;)
     
  20. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    568
    Naja laten we eerlijk zijn, wat is er vanaf de 'fluwelen revolutie' nou echt boven komen drijven. Ik hoor niets meer van het scoutingssysteem. Als je dit vergelijkt met wat er in de beginjaren 2000 werd gehaald, dan vind ik dat toch een groot verschil. Trabelsi, Pienaar, Ibra, Maxwell, Lobont en dan mis ik vast nog een paar. Misschien dat Milik er wat van bakt, we zullen het wel zien!
     

Deel Deze Pagina