1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja Real heeft er ook een handje van. Mooie is dat die twee aartsrivalen dus steeds meer op elkaar gaan lijken.

    Van mij mag Atletico weer kampioen worden. En ja, die hebben ook dikke schulden :+
     
  2. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    En de voorafbetaling? Voorcontract? Geld naar zijn vader en Santos?
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zo ver zitten ze er toch niet naast anders: VI
     
  4. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Volledig mee eens. Beetje het Tottenham-verhaal van vorig jaar. Maar wie weet halen ze wel nog een topspeler, die hebben ze vooral in de aanval (en eigenlijk ook in de verdediging) toch echt wel nodig.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Incl of excl belasting? :emo:

    Barca is helemaal niet bestraft vanwege hoge schulden hoor :lol:

    Liverpool kennende wordt dat weer een mooie miskoop :+
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Zojuist kaarten besteld voor Dortmund - Bayern voor de supercup op 13 augustus! Was gelukkig iets goedkoper dan Suarez... ZIN IN!!!!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Benatia was ook goed geweest idd

    Maar wat Neymar betreft, die heeft alles bij elkaar gewoon 96m gekost

    Je kan t wel uitsmeren en er een andere naam aan geven maar volgens mij is er een vrij eenduidig onderzoek naar geweest


    Hoe dan ook , Benatia had ik gesnapt, deze transfer snap ik alleen van de kant van LFC en Suarez

    Hoe goed hij ook is, ze hebben al 2 supersterren voorin lopen

    LFC schijnt nu ook achter Bony aan te zitten? Is wel een geweldenaar maar weet niet of ie wel gaat passen in t systeem, is een heel ander type spits
     
    Laatst bewerkt: 11 jul 2014
  8. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Inderdaad, daarnaast beschikken ze ook nog over Neymar..
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Komt er nog eens bij inderdaad
     
  10. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Over slecht bestuur gesproken en foute aankopen. Ik kwam deze week een documentaire over Ajax tegen, ging over het seizoen 1999-2000 met o.a. Machlas.

    Ze lieten ook stukjes zien waarin enkele jeugdspelers zoals Van der Wiel, Amrabat, Sno, Lens, Heitinga in voor kwamen en enkele beelden waar ze in Afrika gaan scouten en ook waar ze over het beleid praten. Ziet er soms echt droevig uit hoe een (top)club bestuurd werd.



    stukje met enkel de jeugdspelers

     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Waar zeg ik dat?

    Neymar kost volgens een VI bericht van een half jaar geleden 130 miljoen, dat moet inderdaad wel waar zijn! Al die geruchten zijn al een hele tijd ontkracht. ;)
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    96m
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Wat bedoel je dan exact met Barcelona is als voorbeeld gepakt? Welke club maakt zich hier nog meer schuldig aan?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ajax verdient ook gewoon nog lekker 5,5 - 6 miljoen aan deze transfer. :cool:
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Maar jongens, Fabregas is ook verkocht, Suarez kost dus bijna niks.
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Van die 130 moet je idd de 44 voor het salaris aftrekken en dan kom je precies op die bedragen die door iedere media wordt gemeld. Vraag mij dan toch af hoe jij er bij komt dat het veel minder zou zijn, wat zijn je bronnen daar voor?

    Chelsea en die zijn er ook gewoon voor bestraft
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik vind het wel grappig;

    Mening over Liverpool in de eerste weken vorig seizoen (dus zonder Suarez): Suarez is een ego en Liverpool speelt beter als Suarez er niet bij is blabla
    Mening over Liverpool toen Suarez weer terug was: Liverpool is niks zonder Suarez, als Suarez er niet bij was was Liverpool degradatiekandidaat enz

    Wat iedereen dan blijkbaar niet ziet is dat er zelfs zonder Suarez een heel sterk collectief staat met veel spelers met (heel) veel talent; zie Sterling, Coutinho, Henderson, Sakho, Sturridge en nu dus Lallana, Can, Markovic en Origi erbij. Ik zie niet hoe Liverpool er op achter uit kan gaan, ja Suarez is weg en we missen dus 25 goals, maar daarvoor hebben we Sturridge die dat ook kan halen schijnt. Een Arsenal/Chelsea/Utd heeft uberhaupt geen 2 spitsen die allebei 25/30x scoren, wij raken er nu één kwijt maar houden er 1 over.

    Maar daar had je het niet helemaal over;

    Ik heb echt een schijthekel aan de woordjes 'net-niet' spelers en 'pure middelmaat', woorden die je bij Liverpool elke keer weer terugziet en bij andere clubs zie ik die woorden zelden verschijnen. Er wordt blijkbaar van een topclub verwacht dat ze alleen maar topaankopen doen en 'net niet' aankopen zijn een absolute no-go want 'net niet' aankopen kunnen nooit slagen. Wat Liverpool nu heeft gekocht is talent (talent financiert of is uiteindelijk ook een top aankoop mocht het slagen) en spelers die echt wel gewoon de klasse hebben om Liverpool beter te maken (hoe gaan we er precies achteruit als geen van deze spelers slechter is dan de spelers die we vorig seizoen hadden?). Dus nu zijn we (bijna) 5 aankopen rijker met zowel talent als ervaring en heb je je dus al erg in de breedte versterkt. Deze 5 aankopen worden NIET betaald met de opbrengst van de verkoop van Suarez. Dus je hebt nu nog circa 87 miljoen te besteden aan of 2 wereldspelers of 4 topaankopen of een combinatie daarvan.
     
  18. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Het moet nog wel blijken of Sturridge aankomend seizoen er weer 20 inpeert.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Dat vermeldt iedere club natuurlijk ook op haar officiële website.

    86,2m, dit is inclusief marketing en scouting. Geen enkele speler kost natuurlijk precies zo veel als dat er in de media wordt vermeld. Als Real verplicht werd om alle gegevens van Bale te verstrekken zal dat bedrag ook enorm oplopen.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Ja eens hoor, voor gasten als Caroll en Downing moeten we gewoon het woord miskoop gebruiken.
     

Deel Deze Pagina