1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]

    Iedereen blij? Het bestuur en ook Luis Enrique mogen van mij deze zomer vertrekken, anders wordt er waarschijnlijk tot de verkiezingen in 2016 niks meer gewonnen. Eigenlijk maar beter ook deze straf, want van transfers als Douglas en Vermaelen werd toch niemand blij. Had Tata nog maar een seizoen laten blijven en hem zijn eigen transfers gegeven, wie weet wat dat nog had kunnen opleveren... :rolleyes: Zo zonde voor spelers als Messi en Iniesta, dit zouden eigenlijk hun beste seizoenen moeten worden. =(
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Is dat laatste nu een nieuw excuus voor als Ronaldo de Ballon D'Or weer wint?


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  3. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Als je een beetje Primera Division volgt weet je dat Ronaldo hem dit jaar niet meer verdiend dan Messi. ;)
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dit jaar? Messi was vrij matig in het eerste halfjaar anders.
     
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Vrij matig?
    Eerder vrij kut.
    Ook compleet onlogisch dat ie als beste speler van het WK is bekroond.

    Nukem shitstorm incoming
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik kijk alleen naar stats, Ronaldo ftw
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nou niet doen alsof Ronaldo wel zo'n geweldige eerste helft van het jaar had. De Copa en La Decima zijn in ieder geval niet aan hem toe te schrijven en hoeveel kansen heeft hij laten liggen om Portugal in ieder geval door de groep heen te helpen?
    Messi speelde het hele jaar goed, alleen niet in een Champions League-winnend team, maar in een team dat nodig aan vernieuwing toe was (en dat nog steeds niet gekregen heeft). Hij moet het doen met een matig en verouderd middenveld en moet zelf zijn kansen creëren. Dan krijg je jammer genoeg niet vijf doelpunten per wedstrijd voorgeschoteld, maar die één of twee die hij maakt zijn dan wel puur zijn eigen klasse.
    Zelfs dan zit er dit jaar vrij weinig verschil tussen ze wat statistieken betreft, maar hoe goed Ronaldo ook is, als ik naar Real Madrid kijk heb ik nooit het gevoel dat ik de beste speler van de wereld zie spelen. Messi heeft gewoon iets magisch.

    En als je alleen maar stats wil: http://fivethirtyeight.com/features/lionel-messi-is-impossible/
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja arme Messi, moet dat hele armetierige ploegje dragen
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Haha ik wist dat die reactie ging komen. Hoe dan ook, je ziet toch hopelijk wel dat er behoorlijk wat verschil zit tussen de kwaliteit van spelers van Real Madrid en Barça? En ook Ancelotti heeft natuurlijk heel wat meer ervaring en kwaliteit dan Gerardo Martino en Luis Enrique.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Smoesjes.
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Vanaf 1:24. Whahaha
     
  12. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Robben had dit jaar die Balon Dor moeten krijgen maar nee dat is niet zon groot merk als Ronaldo en Messi. Wat Robben dit jaar bij het Nederlands elftal gedaan heeft is ongelooflijk. Een zeer middelmatig team naar de halve finale dragen en ook bij Bayern onmisbaar dit seizoen. Messi was maar matig op het WK en eigenlijk het hele seizoen.(hij was drie seizoenen terug zoveel beter) En laten we het helemaal maar niet over Ronaldo op dat WK hebben.

    Ik hoop dat neuer die prijs krijgt want Mooiboy en Hobbit verdienden hem dit jaar allebei niet, maar goed zal wel weer één van die twee worden, is gunstiger voor de FIFA.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Denswil per direct naar Club Brugge.
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ajax of Barcelona... en hij kon ook naar Juventus en Celtic volgens de geruchten, nee dan zit je met Club Brugge wel gebakken.

    :+
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dichtbij Plopsaland :D
     
    geertbargeman en Smirnoff vinden dit leuk.
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Volgens mij kan je achteraf precies zien wie op welke speler gestemd heeft, dus daar kan FIFA zelf vrij weinig mee. Overigens vind ik Messi en Ronaldo een stuk hoger niveau hebben dan Robben. Ik denk namelijk niet dat Robben individueel zo belangrijk was op het WK, dat was voornamelijk een teamprestatie. Als je dan op clubniveau kijkt zie je dat Bayern vernederd werd door Real en Ronaldo, Ronaldo het record pakt van 17 doelpunten (meeste daarvan scoorde hij wel in 2013..), Messi overtreft eerst Raul en een week later Zarra. Lijkt me niet dat Robben dit jaar dergelijke prestaties achter zijn naam kan zetten.
     
  17. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Scherp. :+
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Jij snapt er niet zo veel van volgens mij... Robben bij Nederland op het WK een teamprestatie noemen maar Real van dit jaar niet? |:- Sorry maar dan ga ik de discussie ook niet met je aan. (doe ik het toch :eek: ) Robben is dit jaar gewoon op hetzelfde niveau als Messi en Ronaldo. Die records boeien allemaal niet.
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256


    Ik hoop echt dat hij weer de oude Torres zal laten zien, hoop het echt. Leuk dat hij weer terug is.
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Jij snapt er niet zo veel van volgens mij... Robben bij Nederland op het WK een teamprestatie noemen maar Real van dit jaar niet? |:- Sorry maar dan ga ik de discussie ook niet met je aan. (doe ik het toch :eek: ) Robben is dit jaar gewoon op hetzelfde niveau als Messi en Ronaldo. Die records boeien ook eigenlijk niet. Vooral die van Messi niet, dat is een record over meerdere seizoenen. Dat record van Ronaldo, pfff... Die goals waren veelal intikkertjes, kijk ze maar eens terug. Mensen kijken te veel naar records. Kijk naar het voetbal en Robben was dit jaar de koning.
     

Deel Deze Pagina