1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Was er ook geen supportershome ruzie met Den Haag?


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoe dan? Viergever / Riedewald op het middenveld? Of gaat Frons schuiven met Schone, om dan El Ghazi en Kishna op de flanken te gebruiken? Ik ben benieuwd naar zijn tactiek.
     
  3. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Riedewald is er volgens mij ook niet bij morgen. Misschien neemt 'ie wel een gok en zet hij Bazoer op 6, zodat Serero doorschuift naar de plek van Klaassen. We gaan het zien.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    [​IMG]
    En Odegaard ook al een paar dagen terug, toch wel opvallende transfers voor Real die normaal toch voor de grote namen gaat. Ach ze hebben nog een half jaar tot de hype van de Copa América zal worden aangetrokken. :+
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik denk eerder Bazoer op de plek van Klaassen aangezien hij daar steeds voor inviel. Een andere optie is Schöne op de plek van Klaassen en El Ghazi rechtsbuiten. Ben benieuwd. Wel een flinke aderlating dit zeg.
     
  6. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat is ook zeker een optie, maar ik denk vooral dat die Schone vanwege het iets mindere loopvermogen/druk zetten niet meer op het middenveld gaat zetten.
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat denk ik ook inderdaad. Zeker tegen een loper als El Ahmadi.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het middenveld van Feyenoord zal Ajax sowieso wel overlopen, zeker nu Klaassen wegvalt, maar het is de vraag hoe Ajax de wedstrijd ingaat. Als ze het positiespelletje gaan spelen, hoeft het helemaal niet aan te komen op loopvermogen en dan kan Ajax de wedstrijd gaan domineren.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Politie meldt dat de brand is aangestoken. En laat in de kuip nu net bij de training het volgende spandoek hangen..
    [​IMG]
    Actie Reactie LAFCA meets Karma.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Sja, triest.

    Wel ontzettend veel zin in morgen! Eagles - ADO is ook gigantisch belangrijk, daar word nu flink sneeuw geschept. Hopen op een mooie zondag. :eek:
     
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Treurige shit hoor :emo: Je kan er gif op innemen dat hier een reactie op komt... Domme domme domme kakkerlakken. Zo krijg je nooit meer supporters bij de klassiekers...
     
    Jingga en Daz vinden dit leuk.
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon die hele kuip affikken, wordt toch vernieuwd.

    Op welke actie doelen ze trouwens?
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Vuurwerk op het veld tijdens bekerfinale?!
     
  14. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou Niet alleen dat suporter home van ado , brandstichting op varkenoord en natuurlijk ook de beker finale
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Denk het wel ja. Vuurwerk op veld en vandalisme stadion.
     
  16. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    AlLeen vindt et raar als er een huis afvikt duurt het dagen voordat bekend is hoe en wat en nu binnen 24 uur maar de daders zullen toch nooit gevonden worden
     
  17. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ooooh oke, dan is het goed. Die 4 grassprieten compenseren inderdaad wel een compleet gebouw + inboedel.

    En wie wil ook de klassieker nog met uit supporters spelen, veel beter zo.
     
  18. mohpa6

    mohpa6 Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    3
    Ag ja in nederland is het voetbal toch al dood als de pest als je met en hoop andere competities vergelijkt is het gewoon en rot competitie je kan niet eens als suporter van en club langs elkaar zitten omdat er 1 procent die et verpest voor de rest
     
  19. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Sneue praktijken altijd. Ik kan nooit begrijpen hoe mensen het in hun hoofd halen. Ik vind de rivaliteit tussen de twee clubs geweldig en vind de wedstrijd een hoogtepuntje van het seizoen maar je moet toch wel echt helemaal nul hersencellen hebben wil je zo omgaan met een potje voetbal.
     
  20. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Heel dom.
     

Deel Deze Pagina