1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Waarschijnlijk las de Telegraaf ergens Marokkanen en nam alvast aan dat het om een zware mishandeling ging.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Het hele bericht is door dat mens en de media ook zwaar opgeblazen. Ik praat het niet goed maar dat natrappen terwijl ze op de grond lag, dat ze uit de auto is gesleurd en dat ze met zijn drieen erop los zijn gegaan, zijn allemaal bullshit.

    - Tapatalk.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Kishna vanwege disciplinaire redenen niet mee naar Heerenveen. Einde verhaal dus. Zonde, want vind hem (qua potentie) wel één van de grotere talenten van dit Ajax.

    Genieten dat Sjek even een gerucht de wereld in helpt door te roepen dat hij naar PSV gaat. Nooit gaat dat gebeuren.
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Nee hoor, die wordt door de opgeblazen gehaktbal Raiola naar een Juventus of iets dergelijks verkast waarna we nooit meer iets van hem horen. Totdat hij met hangende pootjes terug wil omdat het allemaal niet gelukt is :+
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Frankie houdt zo wel alleen de ideale schoonzonen over hè..
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Gewoon respect hebben voor de coach, je weet hoe Frank is. Hij zet ook niet zomaar iemand aan de kant, Kishna is gewoon een vervelend mannetje en als je al weken waardeloos speelt dan moet je gewoon je waffel houden en doen wat je gevraagd wordt.
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zeker waar, maar dat krijg je al snel met de huidige jeugd. Ze zijn brutaler, hebben meer pit en hebben kortere tenen. Het mooie is dat je dat vaak ook terug ziet in het felle spel, iets wat we wel kunnen gebruiken in Nederland. Als je dan iedere speler met bovengemiddeld veel pit of temperament eruit knikkert, blijft er weinig over. Tja, de types Veltman, Schone en Viergever.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Absoluut. Ik vind sowieso dat de huidige selectie te soft is inderdaad. We hebben geen Vertonghen meer die even zijn bek open trekt als iets hem niet zint maar bovenal wel recht van spreken heeft gezien zijn constante spelen altijd. Feyenoord heeft Clasie en PSV heeft bijvoorbeeld Depay. Ajax heeft op dit moment eigenlijk alleen Cillessen die niet zo snel bang is voor een discussie of een lekker tackle. Klaassen doet zijn best maar bij hem komt het ook niet echt over en spelers als Veltman, Viergever, Boilesen, Riedewald, Serero en Milik die schijten al in hun broek wanneer er een meeuw te dichtbij komt tijdens een wedstrijd. Het lijkt wel of de tijd van de Jaapie Stammetjes voorbij is, het zijn allemaal softies geworden. Vooral in Europese wedstrijden zie je dit goed, ze zijn echt overal bang voor en als je dan tegen die oostblok landen speelt dan ga je er gewoon aan.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Met 11 ideale schoonzonen bereiken wij niks..
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kishna heeft alleen geen recht van spreken, dat moet je eerst verdienen.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  11. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Precies dit. Wat een arrogant mannetje. Speel eens drie (of überhaupt twee) wedstrijden goed achtereen eer je een discussie begint met je trainer. Die hele instelling bevalt me totaal niet... Niks mis met wat branie op het veld, sterker nog dat juich ik alleen maar toe, maar de manier waarop Kishna zich gedraagt kan echt niet. Kijk eens naar el Ghazi. Daar zit imo een veel betere kop ook. Raiola kan de terijg krijgen met zijn gestook. Laat hem dan maar falen bij Juventus :+
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik heb Kishna vooralsnog niet op rare uitspraken horen betrappen, het is de rare zaakwaarnemer die alles in de media gooit, wat hij ervan vind.
    Zelf vind ik wel dat spelers er gewoon wel wat van mogen zeggen tegen de trainer, wie is de Boer dan?

    Het moet verschrikkelijk zijn voor spelers om in dit Ajax te spelen, El Ghazi speelt dan weer niet en de week erna weer wel, dan speelt Schone weer op de plek van Kishna of dan staat Schone weer in de spits.

    Er zit geen lijn in het idee van de Boer, je moet een vast aantal spelers hebben, en ik begrijp best wel dat Kishna er gek van wordt dat hij dan weer niet en wel speelt, dan kun je ook geen ritme en automatisme opbouwen waarin je kunt groeien.
    Geef zulke jongens eens 5 wedstrijden achter elkaar gewoon de kans, pleur die schone er gewoon uit (maar dat gaat niet gebeuren, aangezien Schone het lievelingetje is van de Boer)
     
    Daz vindt dit leuk.
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als Raiola zulke uitspraken doet is dat ook indirect te wijten aan Kishna. Die accepteert het allemaal. Als je echt niet wil dat iemand zo voor je praat dab ontsla je hem gewoon.
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Raiola zegt altijd alles wat hij wilt, dit heeft hij met Ibrahimovic ook zo vaak gedaan.
    Raiola beschermt zijn spelers ook, dat begrijp ik wel, maar vaak ook op een verkeerde manier, Kishna zal waarschijnlijk wel iets verkeerds hebben gezegd dat hij het er niet mee eens is dat hij er naast staat.

    Las ook net het verhaal dat hij toch zou banken in Heerenveen, tja ik begrijp Kishna toch wel dat hij boos wordt omdat hij niet speelt, wat er nu staat is ook niet veel soeps..

    Maar goed good old Frankie heeft liever zelf schoolknaapjes, dit terwijl Frank in het verleden Ajax een oor heeft aangenaaid.
    Frankie is zelf alles behalve een brave Ajacied.
     
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik denk ook dat de kans heel groot is dat Sjek die informatie van Raiola zelf heeft gekregen. Die wilt gewoon nog meer onrust creëren, laatst ook al bij Jinek.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Exclusief artikel van Goal.com: http://www.goal.com/nl/news/547/pre...-united-vertrouwt-op-komst-depay?ICID=HP_HN_1

    [​IMG]

    Manchester United vertrouwt op komst Depay

    EXCLUSIEF: Memphis Depay heeft bij Manchester United aangegeven graag naar Old Trafford te komen nu The Red Devils dichtbij een akkoord zijn om de PSV'er naar de Premier League te halen.

    Door Greg Stobart

    Depay, wiens waarde geschat wordt op €30 miljoen, is één van de grootste Europese transfertargets voor komende zomer. Vanuit Engeland zijn Liverpool, Tottenham Hotspur en Manchester United de belangrijkste kandidaten om de Nederlandse international over te nemen van PSV. Scouts van de Engelse topclubs zaten de afgelopen weken op de tribune in Nederland om de verrichtingen van Depay te beoordelen.

    Ondanks concurrentie vanuit Londen en Liverpool is United er van overtuigd dat Depay naar Old Trafford komt. Bronnen die dichtbij de club staan hebben tegenover Goal bevestigd dat zij "sterke ontwikkelingen" doormaken in onderhandelingen met zowel PSV als het management van de 21-jarige buitenspeler.

    Goal onthulde afgelopen zomer dat United-manager Louis van Gaal aan Depay geadviseerd had om nog een seizoen in de Eredivisie te blijven. Door nog een jaar te rijpen in Nederland zou hij in de zomer van 2015 klaar zijn voor een grote transfer naar het buitenland.

    Van Gaal en Depay hebben een sterke band opgebouwd in de afgelopen jaren. Onder de huidige manager van United debuteerde Depay in Oranje, waarna de sterspeler van PSV mee naar het WK mocht. In Brazilië maakte hij indruk en werd hij genomineerd voor de eretitel Talent van het Toernooi.

    Transfer in de steigers

    De huidige nummer vier van de Premier League heeft een goede band opgebouwd met het management van Depay. Manchester United heeft er vertrouwen in dat het de concurrentie zal aftroeven. Dat komt mede doordat Van Gaal een belangrijke rol voor Depay in petto heeft.

    [​IMG]

    Geld speelt geen rol voor United. Vice-voorzitter Ed Woodward wil de selectie van Manchester United komende zomer dermate versterkt worden zodat er volgend seizoen serieus gestreden kan worden om de Engelsen landstitel. Om dat te bewerkstelligen mag Van Gaal £150 miljoen (ruim tweehonderd miljoen euro) uitgeven.

    Gevolgen van transfer

    De aanstaande komst van Depay zet direct vraagtekens bij de toekomst van Angel Di Maria bij de club. De Argentijn verliet Real Madrid vorig jaar voor United, maar heeft in zijn eerste seizoen niet weten te overtuigen. In 26 wedstrijden was hij slechts vier keer trefzeker.

    Eerder deze maand werd Di Maria nog met rood van het veld gestuurd in de kwartfinale van de FA Cup tegen Arsenal. Van Gaal gaf vervolgens aan dat hij niet in de weg zal gaan liggen wanneer Di Maria wenst te vertrekken.


    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Laat ze maar komen met 30 miljoen. Ondanks dat hij enorm belangrijk is en veel talent heeft, vind ik het een prima moment om afscheid te nemen. Hij is sinds speeldag 5 enorm uit vorm en combineert dat met laksheid en irritant egoïstisch gedrag. Van al dat geld (+ geld voor Gini) kan je je team mooi versterken op meerdere posities.
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Onbegrijpelijk. Willen ze met 11 spitsen gaan spelen? Ik zou als Depay zijnde ook twijfelen, daar kom je toch nooit tussen?
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ga er vanuit dat Falcao weg gaat, RvP is de helft vd tijd niet fit en januzaj laat het dit jaar niet echt meer zien.

    Volgens mij hoeft Depay alleen echt met Young te concurreren. Di Maria zal door LvG niet snel als linksbuiten gebruikt gaan worden.

    Zou me niks verbazen als United deze zomer weer flink wat spelers laat vertrekken en Depay 1 van nieuwe vervangers gaat worden

    Als Blind zich daar probleemloos in de basis kan spelen dan kan Depay dat ook , in Louis we trust
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hopelijk gaan ze eerst voor Bale of Ronaldo. Met de interesse van Real voor De Gea zou daar wel een mooie deal van gemaakt kunnen worden.
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er zal inderdaad wel het e.e.a. vertrekken, zoals @Delphiki aangeeft. Ik zie Louis ook nog wel een spits aantrekken, aangezien hij ontevreden is over Falcao en de met blessures kwakkelende Van Persie. En Rooney ziet ie als middenvelder.

    Ik hoop eigenlijk wel dat Lowieke inziet dat vooral de verdediging en het middenveld versterkt moeten worden. Daar staat me toch een bras..

    Ronaldo zie ik niet snel gebeuren, maar een terugkeer van Bale naar de Premier League lijkt me wel wat.
     

Deel Deze Pagina