1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Manchester United breekt wereldrecord voor Martial
    Dinsdag, 1 september 2015 om 18:15
    Anthony Martial is officieel speler van Manchester United. De negentienjarige aanvaller heeft dinsdagavond zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract met een optie op een vijfde seizoen en levert AS Monaco minimaal zestig en maximaal tachtig miljoen euro op. Vicevoorzitter Vadim Vasilyev bevestigde die transfersom eerder al in gesprek met Sport-Express. Met dat bedrag troeft Martial Lucas Moura af als de duurste tiener ooit en er werd ook nog nooit meer geld voor een speler van Franse komaf betaald dan nu voor Martial.

    [​IMG]
    Martial meldde zich op veertienjarige leeftijd in de jeugdopleiding van Olympique Lyon en speelde vier officiële wedstrijden, alvorens hij in juni 2013 een driejarig contract tekende bij Monaco. Hij kostte minimaal vijf miljoen euro en in januari 2014 én op 26 juni jongstleden zette hij zijn handtekening onder een nieuwe verbintenis in Stade Louis II. Hij kwam tot medio 2019 vast te liggen, maar vertrekt dus voortijdig uit zijn vaderland.

    In dienst van Monaco kwam Martial tot vijftien doelpunten en acht assists in zeventig officiële duels. Vicepreses Vasilyev bevestigde eerder op de dinsdag dat het United van manager Louis van Gaal deze zomer vijf aanbiedingen uitbracht op het talent en de laatste werd dus geaccepteerd. “Dertig miljoen, toen veertig miljoen, vijftig miljoen en daarna nog zeventig miljoen inclusief bonussen”, zei Vasilyev. Het gaat nu dus om een transfersom van minimaal zestig en maximaal tachtig miljoen.

    [​IMG]
    Olympique Lyon profiteert mee van de transfer, want die club bedong een doorverkooppercentage van 25 procent en incasseert dus minimaal vijftien miljoen. Voorzitter Jean-Michel Aulas sprak daar eerder al zijn tevredenheid over uit: “Martial is een grote belofte en daarom verlangden we ook een doorverkooppercentage. Het is een goede transfer voor hem en ik ben ook erg blij.” Martial gaat zich overigens weer melden op het trainingskamp van de nationale ploeg van Frankrijk in Clairefontaine gemeld.
















    ......................................................
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Veel te duur, gezien zijn prestaties en leeftijd.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Speciaal voor @Delphiki , maar neem aan dat jij ook wel sub bent met Heerenveen op YouTube?



    Zondag is het weer zover, maar jammer dat Alves geen comeback wil maken. =(
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Marc: Hi Arsene, we are looking for a back up striker. Any ideas?
    Arsene: Hi Marc, long time no see. Let me think...
    Marc: He needs to be tall...
    Arsene: Yeah yeah.... pfff..
    Marc: Yaya? Who's that?
    Arsene: Yaya? Sanogo?
    Marc: Sanogo? Is he any good?
    Arsene: "You've never seen anything like this, Marc..."
    Marc: Is he tall?
    Arsene: "He could be a basketball player.."
    Marc: "Is he expensive?"
    Arsene: "No you can have him"
    Marc: "Wow. Ok! Cool! Yeah!"
     
    geertbargeman, RemcoM en Siemenn vinden dit leuk.
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nadat Lestienne's moeder vorige maand volledig onverwachts overleed, is vanavond zijn vader overleden na lang ziek te zijn geweest.

    23 jaar en in anderhalve maand beide ouders verliezen. Niet te bevatten zoiets.. :eek:
     
  6. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Fuck zeg. Denk je net weer voorzichtig aan voetbal, krijg je het zo kort erna nog een keer
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Zuur voor 'em. Heel zuur.

    ... en op de een of andere manier ben ik dan heel blij dat ik ze beide nog heb.
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Eigenaar Wang betaalt niet en bezorgt ADO problemen - http://nos.nl/l/2073665

    Leuk zo'n sugardaddy die niet over de brug komt :+ Wang is ook gewoon kwijt :lol:
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    PSV loot dus Atletico. Je had het slechter kunnen treffen (Ook beter :+)
    Gent heeft wel erg lekker geloot.

    Juventus - Bayern en Arsenal - Barcelona zijn natuurlijk wel lekkere affiches. :D
     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik zie ze eerlijk gezegd niet doorgaan tegen Atletico.
     
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik zie het ook totaal niet gebeuren, maar tegen Barca, Real of Bayern Munchen kun je als PSV net zo goed niet heen gaan na de poulefase. Die spelen gewoon 1 wedstrijd 100% op volle oorlogssterkte en dan is de andere wedstrijd een formaliteit. Atletico is toch net een stapje lager dan dat. :+
     
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Had beter gekund, had slechter gekund. Zoals moderator aangeeft ben je volledig kansloos tegen Barça, Real en Bayern. Maar als je dan naar de rest kijkt, is Atletico wel 'best of the rest' denk ik. Ik had liever City, Chelsea of Zenit. Atletico is nogal een stugge ploeg, met 110% strijdlust en erg weinig tegengoals. Die staan niet voor niks met Barça bovenaan in de Primera Division.

    Wel mooi affiche: mooi land, mooi stadion, paar mooie spelers. Ik ben benieuwd.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Blatter/Platini geschorst voor 8 jaar. Levenslang zou ze eerder passen :')

    Alhoewel het voor Blatter al bijna levenslang is :+
     
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Roda JC, man man man wat zijn jullie aan het maken! ..en Feyenoord ook zo zonde om op die manier de winterstop in te gaan. |:-

    Deelnemen is nog altijd belangrijker als winnen. :)
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Huh, contract met Meleg ontbonden. Curieus, dat was toch ook (het zoveelste) supertalent van Ajax, godenzoon, de Cruijff van de Balkan?
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Het was een veelbelovende middenvelder. Speelde links op het middenveld bij zijn vorige club en leek mij gewoon de moderne versie van Theo Janssen toendertijd. Alleen is hij bij Jong Ajax en Cambuur altijd misbruikt als spits of vleugelaanvaller wat ik niet begrijp.
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Er zijn toch zoveel talenten mislukt? Kan me bij Psv ook nog wel een aantal Brazilianen herinneren die als stempel "de nieuwe Romario" kregen.

    Overigens nog meer non nieuws Tete En Lestienne hebben zich flink misdragen in het uitgaans leven.
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dat wordt allemaal zo erg uitvergroot door die media, bah. Zoveel context is er niet bekend over beide gevallen toch?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Zijn pa is beveiliger bij de Bulldog op Leidse. Niet gelijk oordelen over dit soort zaken. Zelfde als bij die PSV'ers. Je weet niet alles.
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Klopt, volgens Raiola was Tete gevalletje wrong place wrong time, betreft Lestienne tja die kerel is net zijn ouders verloren, zit in een vervelende fase... kan het nog wel begrijpen.
     

Deel Deze Pagina