1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe lekker gezellig dus,die trein hé,altijd een beetje avontuur....:+
     
  2. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    ja viel mij ook op, de eerst goal heb ik gemist, hopelijk komt die nog op sport1(online). Mooi doelpunt van Gillet trouwens.
     
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Precies, wat hem betreft zou ie direct terugkomen. De verhuurperiode is niet het succes geworden waar hij (en ik) op had gehoopt. Ze hadden een optie tot koop, maar nu zullen we nog even aan hem vast zitten.

    @ Pascal, Arshavin is de duurste tot nu toe, zo'n 17 miljoen heeft hij gekost geloof ik.

    Ik kan serieus even niet op de Silva komen, dacht eerst even aan de Silva van AC Milan waar ik echt een fan van ben (Silva), maar jullie hebben het over een middenvelder.

    Edit: Ik vind het wel mooi dat Braga zo'n stunt flikt overigens. Mooie verhalen zijn dat altijd. Volgens mij deed een zo'n team afgelopen seizoen het ook zo verrassend goed en die hadden ook nog nooit CL gespeeld. Denk nu even niet zo helder dus kan niet op de naam komen en misschien was het alweer 2 CL's terug.
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Op het VRT nieuws zal je alle doelpunten ook nog kunnen terug bekijken..

    En ja ,die van Gillet was een mooie,en die van Lukaku een cadeautje van de keeper....

    En volgens mij liggen de roger en de michel samen met Collin én Van Holsbeeck nu minstens op intensive care,aan hunne kop te zien tijdens de penaltyfase stond de bloeddruk al vrij hoog,en dan moest die laatste misser nog komen genomen door hunne duurstbetaalde speler....=(=(
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    David Silva en Anorthosis Famagusta?
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Kan wel, ben nu niet bijzonder scherp maar het klinkt wel erg bekend dus zal best.

    David Silva heb ik weinig mee eerlijk gezegd. Zal best een goede voetballer zijn, maar viel me tegen op het WK en dat is eigenlijk mijn enige echte periode geweest waarin ik hem goed kon beoordelen. Wel vaker samenvattingen enzo gezien (vooral CL), maar sprong er nooit echt uit.
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Kutduitsers :mad:

    Lekker ook als een een rotsblokje losraakt :+ Volgens mij heb ik Nederland daar tegen Letland nog wat ballen tegen die muur aan zien schieten.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Die goal van Gillet was inderdaad lekker, maar die goal van Pazzini was ook super hoor! Niemand heeft die nog genoemd, volgens mij, maar dat is ook een lekkere volley.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Silva is een van de beste middenvelders van Europa IMO. Echt een toppertje.
    Je kan zeggen wat je wilt, maar City koopt slimmer in dan een Real.
     
  11. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Vind Khedira en Oezil anders wel goeie aankopen hoor.;)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik wilde die dus juist opnoemen.
    Ik vind dat nogal gevaarlijke aankopen, plus niet doordacht in de zin van: heb je ze nodig? Maarja, we zullen zien.
     
  13. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    als je ze niet nodig hebt .. kunnen ze iedergeval de concurrentie niet versterken :D
     
  14. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Dat valt nou ook wel weer mee. Bovendien blijft het de Engelse competitie en de tegenstanders gaan wel lekker hakken en rammen.

    EDIT: Silva is inderdaad een geweldenaar. Niet zo goed als een Iniesta of Xavi (waar hij bij Barcelona natuurlijk mee zou moeten concurreren) maar desondanks een erg goede speler. Zou hem er graag bij hebben gehad.

    Khedira wordt volgens mij ook flink overschat. Deed het leuk in Duitsland (die competitie wordt ook overschat in mijn ogen, maar goed) en heeft een redelijk WK gespeeld. Ben daar echt niet van onder de indruk en ik denk dat die gaat wegkwijnen op de bank. Özil heb ik meer vertrouwen in maar is een volledig nutteloze aankoop.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2010
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ohhh nog 9 min! spannend ! 8)8)
     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Dat had de 0-1 moeten zijn :eek:
     
  17. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Suarez Schwalbe

    :lol:
     
  18. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Emanualson slecht zeg niet normaal.:lol:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.459
    Tyfus Emanuelson, flikker eens op! Vorige week heb je het ook al verkloot.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Als Ajax zo verder speelt wordt het een hele zware avond. Wel goede redding van Stekelenburg net :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina