1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 49]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja daar heb je wel een punt. Met Assaidi is het heel erg snel gegaan. Die is in een paar maanden van leuke dribbelaar (met erg veel balverlies en zelden een goede eindpass) naar goed renderende complete aanvaller gegaan.

    Dat is dan de andere kant van de 'Daniel de Ridder' medaille,...
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Assaidi had bij De Graafschap al lef en de drang naar voren en om z'n man uit te spelen. Narsingh ken ik niet zo goed maar wat ik van 'm heb gezien is vooral snelheid, en dat heeft Özbiliz ook totaal niet.

    Ik denk wel dat Özbiliz uiteindelijk een prima speler kan worden, maar vooralsnog hou ik een flinke slag om de arm.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Assaidi kon altijd al wel goed een man opzoeken en kwam er regelmatig voorbij maar tot de 2e seizoenshelft van dit jaar deed hij er zelden wat goeds mee.

    Ik ben niet echt goed in het live beoordelen van spelers maar wat ik van Narsingh in het stadion vooral meekrijg is dat hij zoals je zegt vooral snel is.

    Maar goed, dat is altijd een mooi wapen om te hebben, veel van de rest kan hij nog leren
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina