1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 54]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 28 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ja, op AZ na dus. Was ik even vergeten.
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als ik Manolev ooit tegenkom in het echt scalpeer en castreer ik die randdebiel met mijn blote handen. Dat die jongen nog in de Eredivisie voetbalt is een schande. Hij lijkt niet alleen dom, volgens mij heeft hij ook echt het IQ van een baksteen. Mongool.

    [yt]jfj7zJDZeQQ[/yt]

    Wat een goals van Boateng _O_.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap geen fuck meer van dit Ajax. Ik heb serieus geen flauw idee waarom ze geen flikker meer laten zien, echt niet. Dat eindeloze rondtikken achterin en het te laf zijn om ook maar het middenveld in te spelen, te triest. Elk duel werd verloren, telkens de verkeerde keuzes gemaakt. Een totale off-day is me te makkelijk. Er zit echt iets goed fout. Over Sulejmani, Eriksen, De Jong, Vertonghen, VdWiel verder maar te zwijgen. Ga jullie schamen. Godverdomme.

    Wel respect voor Feyenoord, moet ik dan even toegeven. Had dit niet verwacht van ze. Ze hadden eigenlijk met 3-0 moeten winnen idd. Hoe we uberhaupt nog gelijk hebben weten te spelen is me een raadsel als je helemaal NIETS creëert.
     
  4. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Snap niet dat iedereen vandaag zo furieus is op Eriksen. Heel Ajax klopte voor geen flikker, maar Eriksen vond ik nog wel meevallen. Boerrigter ook en Koppers had een aardig debuut (Blind had het slechter gedaan). Vermeer keepte prima en alle andere spelers met Sulejmani en De Jong in het bijzonder mag je van mij de huid vol schelden.

    Die hele De Jong moet je gewoon lekker op de bank zetten, geen plaats voor hem. Zet Bulykin maar mooi in de spits.

    Een echte stofzuiger als Enoh was ook wel een gemis, zo blijkt.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit dus. Dit is structureel en zeer kwalijk. Dit is niet vermoeid zijn na een Europese midweek. Dit is geen vormverlies. Dit is instelling en als je je niet alles kan geven in de wedstrijd van het jaar, dan ben je gewoon het shirt niet waard. Overigens :thumbs: voor Vermeer en ook wel voor Koppers. De rest: morgen strafrondjes lopen tot jullie KOTSEN.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Mag het hele elftal - op Willems, Strootman en Labyad na - van PSV ook mee lopen, aub? Manolev mag ook nieuwe schoenen gaan uitzoeken trouwens. Toivonen conditie en de wil krijgen. Mertens mag heel hard aangepakt worden, voert geen fuck uit. Wijnaldum werkt hard, maar te slordig. Manolev mag kapot gemaakt worden, letterlijk of figuurlijk maakt me niet uit.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Eriksen was echt wel drama hoor. Zoals de laatste maanden het geval is. Ik snap dat-ie jong is enzo, maar dan mag je alsnog wel iets laten zien.

    Vermeer was idd top, was het eigenlijk rood? Ik dacht van niet.
     
  8. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    @Shin: Doorgebroken speler is altijd rood.

    @Mtthz: _O_
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Fernandez was er langs en doorgebroken, Vermeer trapt hem onderuit. Rood, dus ;).
     
  10. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0



    Ik denk dat Ajax een centrale middelvelder zoals De Zeeuw mist. Eriksen en De Jong zijn te aanvallend en Enoh te verdedigend. Janssen is trouwens ook te aanvallend en loopt niet tussen de verdediging en aanval om zo, net als een Xavi/Iniesta/Alonso/Elm, het spel goed te verdelen.

    Als je dit niet hebt, ga je al snel weer terug naar de keeper. Kijk naar vandaag! Zeker 20 keer terug naar de keeper. Dat zie je gewoon niet in de buitelandse competities. Die combineren er prachtig op los door een goed middenveld
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Suk, het blijft een held en wat is zijn uitspraak goed _O_ Helemaal voor iemand van die kant van de wereldbol :eek:
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    De zeeuw gaat ook veel te diep. Een type Elm bij AZ....dat zou toch eens heerlijk zijn.
     
  13. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Hij had echter geen idee wat die interviewer hem vroeg.8)

    Bah, zelfs op de samenvatting was het nog beroerder. Ik schijt nog liever in mijn eigen broek dan dat ik hier nog mijn hele dag aan besteed.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    [yt]ledfkfg1OVk[/yt]
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik kan hem geen ongelijk geven, vind het aan de ene kant ook wel goed dat hij het op deze manier benadrukt.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gore lef van die vent. Komt hier net kijken, heeft één keer goed gespeeld, zet meteen een grote bek op tegen het publiek. Dat is op zichzelf al fout; ware het niet dat het uitfluiten/cynisch applaus vandaag in ieder geval duidelijk gerechtvaardigd was. Want vandaag was het echt hemeltergend slecht. Wanprestatie slecht. En dan geldt voor Theo: presteer eerst maar eens voor je je bek opentrekt.

    -10 voor Theo.
     
  17. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
  18. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kan niet alles op het publiek schuiven Theo, ze moeten ook naar zich zelf kijken.

    Beter stelt F. de Boer van der Wiel niet meer op. Die jongen moet eerst eens rustig in z'n hoofd worden, zo gaat het niet langer.

    Weet je wat pas erg is? Het publiek minachten door zo weinig motivatie op te kunnen brengen. Dat is pas erg!
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Dit idd :)

    Iets met zelfkritiek en zo.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2011
  20. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Puntje tegen PSV, had misschien zelfs meer in gezeten maar mag je in principe niet over klagen :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina