1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    No Mourinho, no party.
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Zo waar, die gast is verschrikkelijk.
     
  3. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
  4. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vond het gisteren jammer dat een scheidsrechter de boel weer moet bepalen in zo'n top wedstrijd. Arsenal - Bayern ... City - Barcelona ... en nu hier weer. Erg jammer omdat het tot de rode kaart(en) gewoon alle drie goede wedstrijden waren.

    Voor de rest was er heel weinig aan de hand. Ramos deed vrij weinig en Neymar maakte zijn reputatie als smerige duikelaar weer waar ;) Jammer dat Real Madrid nooit kritiek op de arbitrage mag hebben van Barça ... maar zodra Barcelona achter staat worden weer allerlei theatrale trucs uit de kast getoverd om zo de ander maar een stel kaarten aan te naaien.


    /end rant

    Leuke pot gisteren. Tot de rode kaart. Hopelijk pakt Real Madrid alsnog het kampioenschap.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop het ook, maar dan wel het andere Madrid. Zou echt een wereldprestatie van ze zijn

    Zou Barca als het er op aankomt Atleico laten winnen om te voorkomen dat Real kampioen word? (even ervan uitgaand dat ze op dat moment zelf Real niet voorbij kunnen)
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee, dat denk ik niet. Hoop echt dat Atletico de titel weet te pakken _O_ zou erg tof zijn :)
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Nee.

    En wat oordelen mensen toch weer snel. Ik heb géén Barça speler opzichtig zien vallen. Neymar werd gewoon aangetikt door Ramos terwijl hij net wil schieten. Duidelijk te zien ook:
    [​IMG]
    Die van Iniesta was ook duidelijk een penalty.
    Grappig om te lezen dat Ronaldo vond dat ze tegen 12 man speelden. :lol:
    [​IMG]

    Als je ziet wat er voor een idioten bij Madrid spelen komen die kaarten haast vanzelf. ;)
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    :lol: Hoe kun je nou precies die gif posten en dan zeggen dat er niemand zich overdreven laat vallen.

    ik zeg niet dat hij niet aangetikt word hoor, daar niet van maar de manier waarop hij neer gaat is niet bepaald subtiel. Hij doet geen enkele moeite om te blijven staan maar gaat vol voor de sierlijke duik
     
  9. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hahaha, plus hij wordt op zijn rechtervoet geraakt en zet daarna nog een stap met rechts. Right.

    Allebei waren onterechte penals, die van Iniesta niet.
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Idd :lol: Neymar schopt erna nog vrolijk in de grond met zijn andere voet...

    Doe je oogkleppen af aub Nukem :emo: je maakt jezelf alleen maar belachelijk door die gif te posten en dan die bewering te maken
     
  11. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hij wordt aan z'n linkervoet aangeraakt. ;)
    [​IMG]
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dus Ramos moet mid-air maar even de positie van z'n voet aanpassen? :emo: Barcelona had het tegen 11 Madrilenen al lastig zat. Die rode kaart en de 3-3 kwam dus op het goede moment. Jammer want ik had ze niet zien winnen.

    Anyway ... het is een smerige schwalbe en de scheidsrechter trapte er bij Barcelona WEL in.

    Sowieso erger ik me al sinds Neymar bij Barcelona is komen voetballen aan het ventje. Zal voorlopig ook niet veranderen.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2014
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat was niet op die andere gif te zien en heb dat gisteren ook niet gezien. Deze gif had je beter kunnen gebruiken voor je statement ;) verder heb ik niks gezegd dan.

    Alhoewel Neymar wel een duikelaar eerste klas blijft :+ maargoed, dat is 95% van de voetballers tegenwoordig
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    De pingel van Ronaldo wel terecht?
    Gewoon een simpele vraag.
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    1 ) Het was erbuiten.
    2 ) Was licht contact.
    3 ) Ronaldo valt, maar bij lange na niet zo opzichtig als Neymar.

    =

    Niet terecht. Maargoed, een poos later vliegt Bale over een veel te hoog Catalaans been heen :+ Daar doet de scheidsrechter dan ook niks mee.

    En zo kom ik op mijn eerste post terecht over deze wedstrijd. En dan is dat de scheidsrechter een ongelofelijke faal-haas is die deze wedstrijd letterlijk kapot gefloten heeft. Jammer.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ja want ik hoorde je daar namelijk niet over, overigens laat ook die ene gif hierboven zien dat het wel degelijk een penalty was.
    Als voetballer weet je dat het kleinste tikje tegen je voet je uit balance kunnen halen zeker als je ziet hij hem kruist.

    Neemt niet weg dat Neymar graag valt maar dit was een penalty..

    Echter, was het daarvoor al millimeters buitenspel van Neymar waardoor de pingel eigenlijk niet plaats mocht vinden maar goed dat terzijde.

    Verder ben ik het niet met je eens dat de scheids de wedstrijd kapotgefloten heeft, Ramos had hem gewoon moeten laten gaan (zoals hij gister zei en het doelpunt voor lief moeten nemen)

    Eigen schuld.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    En doorgaan in de CL.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Was imo wel een overtreding die een pingel waard is als hij binnen het strafschop gebied is :+
     
  20. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Dat is wat anders;) dan was het absoluut een strafschop.;)
     

Deel Deze Pagina