1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Saaie tweede helft, behalve de laatste 5min.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Dit. WTF is er mis met hem?!
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou tijd worden, heb me vooralsnog twee keer rot geërgerd deze week.
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Bayern speelt kutvoetbal. Saai en laf. Het Bayern van vorig jaar was veel leuker om te zien. Lekker opportunistisch. Dit is kut.

    Blij dat Madrid gewonnen heeft. Lekker kapot counteren in Duitsland, die handel.
     
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Eensch! Kan dit jaar ook helemaal niet meer genieten van Bayern.

    Hier nog eentje!

    Leuke uitslag, nog genoeg spanning zo volgende week. Hopelijk zijn Ronaldo en Bale dan beide weer helemaal fit :cool:
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Toffe docu over het Belgisch elftal op één. :)
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Erg spijtig dat Bayern niet gescoord heeft, Real Madrid zal met hun counter voetbal wel de finale halen.

    Toch eigenlijk wel gek dat clubs met heel veel geld kiezen voor zo een taktiek, als je kijkt naar Chelsea, Real Madrid en in mindere mate dan Manchester City.
    Wachten gewoon geduldig af en vervolgens gaan met de banaan, lekker ouderwets Italiaans voetbal.

    Het is een manier van voetballen, maar genieten kan ik er niet van.
    Uiteraard zijn er genoeg mensen die hier wel van genieten en dat is maar goed ook, want dan blijft discussiëren ook zo leuk.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2014
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Chelsea en Real niet echt te vergelijken. Chelsea parkeerde een bus en wachtte de 90 minuten af, Real luurde wel echt enorm op de counter en - als die mogelijk kwam - dan kwamen ze er ook enorm snel vanaf. Wat een snelheid en power leggen die in zo'n counter zeg.
     
  9. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Real speelt eigenlijk een beetje zoals Bayern vorig jaar deed tegen Barça en aangezien Bayern de stijl van Barça heeft overgenomen is het niet gek dat dit gewoon een goede tactiek is. :D

    Ik ben zelf ook fan van Real dus ik zou het heel tof vinden als zij de finale halen. Het liefst dan tegen Chelsea omdat ik denk dat je dan de meest boeiende wedstrijd krijgt. Twee ploegen die allebei achterover kunnen zakken. Mijn 'gunfactor' ligt echter bij Atleti.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Maar Bayern München heeft ook veel geld...
     
  11. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Maar Bayern countert dan ook niet, die gaan uit van hun eigen kracht willen zelf het spel maken.
    Daarom ben ik ook denk ik fan van Ajax en het spel van Ajax (al is dat nu ook niet geweldig, maar het idee is er.)
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Matig Juve. Zeker de eerste helft. Zou het best wel een blamage vinden als Juve de finale niet haalt tegen dit Benfica. Ik zie het ze dan ook wel 'gewoon' goed maken in de return.
     
  13. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou het was niet speciaal ofzo, maar toch goed de wedstrijd opgepakt na die vroege achterstand. Dat er dan een 10 min voor tijd snoeihard wordt ingepeerd valt weinig aan te doen. Thuis wordt dit klusje wel geklaard inderdaad.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    2e helft was er weinig aan de hand en was het wachten op de 1-2. Dat dan 1 bal goed valt voor benfica is lullig.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Oftewel je hele geld hypothese is onzin.
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Laat ik mijn zin dan even aanpassen, veel clubs met veel geld spelen erg behoudend.
    Ik heb toch niet per ongeluk een van je clubjes aangevallen toch?
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Nee, maar het slaat gewoon nergens op. Er zit geen lineair verband tussen budget en speelstijl.
    Dat zou trouwens betekenen dat Ajax behoudend voetbal zou spelen in de Eredivisie (immers, grootste budget)...
     
    Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  18. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Hij zegt toch ook niet dat er een direct verband is? Volgens mij bedoelt hij gewoon dat hij het niet snapt en jammer vind dat er clubs zijn met veel geld (en dus veel 'voetbal' in huis kunnen halen) die niet voor voetballen kiezen maar voor afwachten en op de counter spelen.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Niet vergelijkbaar met clubs als Chelsea, Man City en Real Madrid daar waar het verschil met budget erg groot zijn met de rest van de clubs.
    De vergelijking gaat met Ajax ook niet op omdat Ajax geen koopclub is ala Real Madrid, Chelsea of Man City.
    maar Ajax is meer een opleidingsclub.

    Ik geef enkel aan dat ik het gek vind dat je zoveel geld heb als club zijnde dat je toch erg verdedigend moet spelen tegen (met alle respect) Atletico.
    Je zou met het geld en al die spelers bijna iedere club kapot moeten spelen, maar zo denken de clubs niet.

    Edit:
    @mcbbvb dank, jij snapt het.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Real speelt toch aanvallend voetbal? Samen met Bayern en Barca prima voorbeelden van clubs die het spel willen maken. Ook City kan het spel regeren.


    Ik kan eigenlijk alleen Chelsea opnoemen die je punt ondersteunen. En wat Italiaanse clubs maar daar is het de stijl.
     

Deel Deze Pagina