1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit ja. Begin me steeds meer eraan te ergeren.
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Van Persie volgende keer bankie en Huntelaar in de spits.

    Van Persie vond de reactie van KJH overtrokken.. Helemaal de weg kwijt die man.
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2014
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Presteert bar weining, maar oh wat een ego.
     
  4. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Huntelaar hoort gewoon te starten want met Van Persie loopt het al jaren niet. Hoe goed hij is/was bij Arsenal en zijn eerste jaar bij United, dat heeft hij nooit laten zien bij Oranje. Makkelijk toch.

    Van Persie is de laatste 2 jaar echt veel minder geworden, is al op zijn retour en dat zie je ook elke week bij United. Volgend seizoen bankt hij.

    Huntelaar is 6 dagen jonger en oogt veel fitter en gretiger. Ik word er echt moe van dat hij nooit de kans krijgt.
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Beetje Siggi en Millik verhaal... De een onomstreden ondanks een waslijst aan slechte wedstrijden en de ander ongebruikt terwijl die deur al lang aan diggelen ligt. De beste speelt toch?
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.058
    Leuk Bevonden:
    4.705
    In het geval van Persie / Huntelaar lijkt het mij meer een kwestie publiekslieveling. Huntelaar heeft zijn kopje nou niet echt mee. Hoe bizar dit misschien ook klinkt, en ik weet heel goed dat het ook anders zou kunnen liggen, denk ik echter al langer aan een theorie als deze. van Persie verkoopt beter, dat bewijst alleen zijn Facebook account t.o.v. van die van Huntelaar al. van Persie mag dan misschien een bizarre hoeveelheid slechte wedstrijden hebben, hij heeft een bepaalde status t.o.v. Huntelaar. Huntelaar heb ik overigens altijd al beter gevonden, iets wat ik zelf o.a. eens in een internationale wedstrijd en competitie gezien toen hij nog voor Heerenveen speelde.

    Verder zou ik anders geen duidelijke reden kunnen bedenken waarom ze een in beroerde vorm verkerende spits verkiezen boven een grandioze afmaker, die ook beter in vorm is. En qua talent hoef je alleen maar te kijken naar de comeback van Huntelaar na zijn blessure. Merendeel van de voetballers heeft meer wedstrijden nodig om er weer in te komen. van Persie heeft al veel te veel kansen gehad, ook al was die niet ernstig geblesseerd de afgelopen tijd. Huntelaar komt terug en voila, na een paar wedstrijden al reden genoeg voor een basisplaats in Oranje.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2014
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik kan ook echt geen redenen meer bedenken waarom toch elke keer weer van Persie in de basis begint.. Mistte gisteren ook weer behoorlijk wat kansen, jammer dat die dan dankzij de penalty alsnog z'n doelpuntje meepikt..
    Snap na gisteren ook echt niet meer waarom hij de aanvoerder moet zijn van Oranje. Geef die band maar aan Robben, daar heb ik de laatste tijd juist meer sympathie voor gekregen..

    Enige wat van Persie nog kan zeggen, is dat die topscorer aller tijden is van het Nederlands Elftal.. Hoe heeft die dat geflikt eigenlijk?:+
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Heeeeeel vaak spelen ten koste van Huntelaar :+
     
  9. Named

    Named Named

    Berichten:
    619
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat een ophef over die 2, liever dat ze elkaar even laten weten wat ze denken in de heets van de strijd dan lamme schaapjes. Daarnaast zijn het spelers die beide nog kunnen voetballen, als je dan keek naar de andere op het veld dan kan je concluderen dat hunter op 5 andere posities ook kon invallen en beter zou zijn dan wat er in stond.
     
    Delphiki vindt dit leuk.
  10. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    En het constant buitenspel staan.. Als ik dat bij de B-jeugd deed, werd ik al lang gewisseld. :+
     
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha, zet van Persie dan maar terug naar de C'tjes, gaat die het maar opnieuw leren.. Stomme kwal dat het is..

    Even wat anders, wordt de oefenwedstrijd Brazilië - Argentinië straks ergens uitgezonden?
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    /care, kut interland voetbal. Ik wil weer PL op zaterdag.
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Nu op Sport1
     
  14. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ja ik zag het al.. dat heb ik helaas niet meer|:-
     
  15. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Dyonko, Mallakai en (verwijderde gebruiker) vinden dit leuk.
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Polen 2-0 gewonnen. Gaar team ook waar duitsland mee speelde zeg.
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Pingel tegen door een schwalbe. :lol:
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat een kut scheids. Je ziet toch dat die duikelt.

    En alle ballen zijn te zacht.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.476
    Leuk Bevonden:
    8.461
    Huntelaar had die erin gekopt.
     

Deel Deze Pagina